Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
Żartowałem Leci do mnie inny diwajs zza wielkiej wody End OT.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Szyna napisał(a):Zobacz jaki fajny zestawik http://www.ebay.com/itm/93-97-MAZDA-MX- ... c8&vxp=mtr
Turbo-Burbo moze miec kazdy...
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
kto będzie sprite a kto pragnienie??
jak Capazo do tych 6 kominów wody naleci to będzie miał silnik parowy albo kocioł gargamela i będzie liczył sprawność kotła z obiegu Rankine`a
Ale robota wre z tego co wiem, garaż się buduje, nic tylko czekać na efekty
jak Capazo do tych 6 kominów wody naleci to będzie miał silnik parowy albo kocioł gargamela i będzie liczył sprawność kotła z obiegu Rankine`a
Ale robota wre z tego co wiem, garaż się buduje, nic tylko czekać na efekty
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Szyna napisał(a):Po co się będziesz bawił w jakieś ITB Zobacz jaki fajny zestawik http://www.ebay.com/itm/93-97-MAZDA-MX- ... c8&vxp=mtr
chineese blink blink – tak bym określił ten zestaw, czyli ładnie wygląda i nic potem nie pasuje
Capazo napisał(a):Szyna napisał(a):Zobacz jaki fajny zestawik http://www.ebay.com/itm/93-97-MAZDA-MX- ... c8&vxp=mtr
Turbo-Burbo moze miec kazdy...[/quote
Ale działające i nie psujące się, już nie każdy W tym projekcie turbo to pomyłka.MariuS napisał(a):kocioł gargamela
upadłem i nie mogę wstać
MariuS napisał(a):sprawność kotła z obiegu Rankine`a
Pozostane przy obiegu Carnota, jakos bardziej mi jest blizszy. Sklep do kupy subaru, pokaze ci kociol gargamela
Jeszcze bedziesz swoim wnukom opowiadal, jak namawiales wujka Capazo na Łyyytytytytyy Łyytttyytt
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Dzisiaj wytargałem przedniego staba w k8 ma grubosc 22mm. Na dniach wyrzuce tylniego sadze ze ma okolo 18mm. Oddaje je do powiekszenia i plan jest na 30mm przod i tyl 28mm. Samochod na torze prowadzil sie w miare, przod wyjezdzal wiadomo FWD, ciut twardszy stab z tylu powinien troche zniwelowac to. Co o tym sadzicie??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
napisz coś może o zmianie planów co do motorowni mistrzu No chyba że jeszcze jednak znów się zmieni. Bo wiesz, sezon niby daleko ale coraz bliżej
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a): No chyba że jeszcze jednak znów się zmieni. Bo wiesz, sezon niby daleko ale coraz bliżej
Nie ma co pisac, sa wazniejsze rzeczy niz kupa zlomu podparta drewnianymi kołkami.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Grubszy stab z tyłu, zmniejszy bardzo wyjeżdżanie przodem w zakrętach – sprawdzone w almerze i w mx-6
almera: 25mm przód – 19mm tył (regulowany)
mx-6: 23mm przód – 16mm tył
almera: 25mm przód – 19mm tył (regulowany)
mx-6: 23mm przód – 16mm tył
Ostatnio edytowano 18 gru 2012, 21:32 przez onyx, łącznie edytowano 1 raz
onyx napisał(a):Grubszy stab z tyłu
Grubszy w stosunku do grubosci przedniego?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Wyedytowałem posta wyżej, bo byłem pewny że zapytasz Masz tam, aktualny spec po zmianach. W almerze dodatkowo można regulować stopień spięcia – wsuwasz lub wysuwasz stab w mocowaniach (zmieniasz ich pozycje).
Tylny nie może być grubszy od przedniego, zaburzysz równowagę do której się dąży
Chyba, że chcesz zwiększyć wyjeżdżanie tyłem Wszystko zależy czy auto jest nadsterowne czy podsterowne w serii.
Tylny nie może być grubszy od przedniego, zaburzysz równowagę do której się dąży
Chyba, że chcesz zwiększyć wyjeżdżanie tyłem Wszystko zależy czy auto jest nadsterowne czy podsterowne w serii.
Z moich odczuć wynika, że jak z tyłu będzie ZA gruby stab to może tył wyjeżdżać, więc tak jak onyx pisze, że trzeba pamiętać, żeby nie zaburzyć równowagi, ale każdy robi auto pod siebie.
Fajne rozwiązanie w almerze masz, widziałem coś w podobie tylko, że było kilka dziurek na stabie do przykręcenia łącznika staba.
Fajne rozwiązanie w almerze masz, widziałem coś w podobie tylko, że było kilka dziurek na stabie do przykręcenia łącznika staba.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
To działa dokładnie na tej samej zasadzie Zwykle ustawia się to raz, ale dzięki temu można ustawić go pod własne preferencje – żeby dobrze działał z przednim bez względu na to czy ewentualnie go będziemy potem zmieniać. wystarcz wtedy znowu przestawić tył i minimalizują się koszta
W serii u mnie nie było żadnego staba tylnego.
W serii u mnie nie było żadnego staba tylnego.
Dobra to robie 27mm przod i tyl 22. Do tego utwardzenie amorow
i twardsze sprezyny.
i twardsze sprezyny.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
KF-ZE + ITB I latasz w klasie do 2.0l 170KM + ITB zrobi robotę
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):KF-ZE + ITB I latasz w klasie do 2.0l 170KM + ITB zrobi robotę
Bardziej czaje sie na ITR CTR ale to daleka przyszlosc. Narazie dobije do konca to co mam, bo szkoda mi poprostu tej budy. Zbiore doswiadczenie. Moj glowny cel w budzie BG. Co nie oznacza ze nie wystartuje w klasie turbo
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
tylko trzeba jeszcze znaleźć te KF-ZE i modlić się że będzie się legitymowało seryjną mocą na starcie, a wszyscy wiemy jak ZE trzymają moc
http://otomoto.pl/nissan-sunny-gti-kjs- ... 03640.html
nie wiem jak u obecnego właściciela ale za czasów poprzedniego wszystko było cacy z tym autem.
http://otomoto.pl/nissan-sunny-gti-kjs- ... 03640.html
nie wiem jak u obecnego właściciela ale za czasów poprzedniego wszystko było cacy z tym autem.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):tylko trzeba jeszcze znaleźć te KF-ZE i modlić się że będzie się legitymowało seryjną mocą na starcie, a wszyscy wiemy jak ZE trzymają moc
Takich farfocli juz nie szukam. Wlozylem duzo wiecej pracy czasu, nie tylko swojego i pieniedzy w to zeby bg tak jezdzila i skrecala. Nie mam juz czasu na tak dlugie grzebanie. Jedynie male poprawki. Szukam bazy juz prawie gotowej. Po 2 GTi jest starsznie nerwowe. PO 3 sklaniam sie bardziej cos w stylu s2k, ctr, itr, mx-5, lotus elise.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):Co nie oznacza ze nie wystartuje w klasie turbo
Chodziło mi o "zakręty" – chciałeś startować w klasie do 2l.
To co będzie napędzać wdowę?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości