Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Capazo » 19 wrz 2012, 20:42

jtr napisał(a):Ogłoszenie wyników/rozdanie nagród zwykle jest 17:15 i tak było tym razem.
Owszem ale poniekąd bo wygrywając klasę następny raz wjeżdżasz za free a to równowartość 500zł co jest nie mało, nie traktujcie tego jako atak bo robiłem czas lepszy samochodem sporo cięższym i słabszym ale takie coś jest po prostu nie fair moim zdaniem.


Szkoda ze nie zostalem, a czy mozna je jakos odebrac nastepnym razem?

Co do klas wybierajac city bylo to niswiadome zagranie, poprostu pierwszy raz bralem udzial w takiej imprezie. Szkoda wlasnie ze nikt tego nie weryfikował to przynajmniej rozwialo by wszelkie watpliwosci. O startcie za free za 1 miejsce to slysze od Ciebie wlasnie. Co do czasow to chcialem sie wlasnie zapytac jakim autkiem smigales? Oraz czy juz wczesniej uczeszczales na tym torze?

BTW nie wiecie moze czy pasuja zaciski MPS na zwrotnice od BA?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 19 wrz 2012, 22:55

Jak zwykłe od 6 pasują to pewnie od MPSa także. Nie miałem ich w ręku ale tak by było logicznie by produkcja nie była droższa.

Ja bym dorobił adapter i poszedł w takie opcje, oczywiście pod tarcze z MPS'a:

http://allegro.pl/zaciski-z-klockami-po ... 69928.html

http://allegro.pl/carerra-911-996-3-4-0 ... 27045.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 19 wrz 2012, 23:51

onyx napisał(a):Ja bym dorobił adapter i poszedł w takie opcje, oczywiście pod tarcze z MPS'a:


czy ja wiem z mps'a mam 320mm za 350zl a nie za 1000, co mysle ze w bg robilo by juz dobra robote. Do tego klp tarcze ebc turbo groove i klocki za 1000. A co do spasowania to wlasnie nie jest tak hop siup podobno. dlatego chce sie dowiedziec na 100%
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 20 wrz 2012, 00:08

Capazo napisał(a):
onyx napisał(a):Ja bym dorobił adapter i poszedł w takie opcje, oczywiście pod tarcze z MPS'a:


czy ja wiem z mps'a mam 320mm za 350zl a nie za 1000, co mysle ze w bg robilo by juz dobra robote. Do tego klp tarcze ebc turbo groove i klocki za 1000. A co do spasowania to wlasnie nie jest tak hop siup podobno. dlatego chce sie dowiedziec na 100%


Spasowanie tego zacisku jest bajecznie proste bo adaptery są przykręcane bezpośrednio do zacisku od góry a nie z boku ;) Poza tym 4 tłoczki to 4 tłoczki :P

Ja tu widzę za tarcze i klocki ok. 1600

A co do tarcz to lepiej DBA, turbo groove przy tym to śmietnik a cena będzie zbliżona.

http://www.brakes.pl/index.php/23-20052 ... 6810_53536
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Jacek176 » 20 wrz 2012, 08:01

jtr napisał(a):Na stronie TPTD widzę tylko:
" CITY (seryjne auta "miejskie" do 200 KM)
SPORT (seryjne auta "sportowe" z mocą >200 KM)
PROFI (auta modyfikowane do sportu motorowego) "

A do jakiej klasy trafia seryjne auto miejskie z mocą >200KM? :D

Bardzo nie jasny ten podział na klasy. Nic dziwnego, że każdy interpretuje go jak chce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez onyx » 20 wrz 2012, 08:30

Jacek, sportowe czy miejskie są w cudzysłowie, czyli traktuje się to z przymrużeniem oka ;) Chodzi o pułap mocowy i to czy masz klatkę czy też nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 20 wrz 2012, 10:25

onyx napisał(a):Spasowanie tego zacisku jest bajecznie proste bo adaptery są przykręcane bezpośrednio do zacisku od góry a nie z boku ;) Poza tym 4 tłoczki to 4 tłoczki :P

Ja tu widzę za tarcze i klocki ok. 1600

A co do tarcz to lepiej DBA, turbo groove przy tym to śmietnik a cena będzie zbliżona.


Pewnie tak jak mowisz. Choc moje heble hamuja bardzo dobrze duzo pozniej hamuje niz np nissan 350z czy jakies inne autko ze 180 do 100 okolo 50 m wiec nie jest zle, chodzi tylko o klocki ktore puchna przy 3 okrazeniu. Musialbym zaltwic sobie HAWKI i je przetestowac. A za kase na heble wole je przeznaczyc na inne cela jak grubsze staby czy opony.

Jacek Focus RS 300Km startowal w klasie sport juz a jest seryjnym autem, tak jak vetty czy nissany. Dziwny podzial klas, ale coz popelnilem widocznie blad, teraz zapisze sie do klasy sport zeby nie bylo jakichkowiek niejasności!

Dopisano 20 wrz 2012 20:58:

Znalazlem profil goscia od cifa z ktorym przegralem na torze.. niezle 200Km shamowane i szpera. do tego shif light na 8600 <czarodziej>

http://www.honda.lub.pl/forum/viewtopic.php?t=5123
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Capazo » 22 wrz 2012, 22:24

Mam pytanko czy taka szpera podejdzie pod skrzynie z k8 czy musi byc skrzynia z KL'a jezeli musi byc skrzynia z KL'a czy mnozna przelozyc przelozenie glowne z k8 zeby byla krotsza?

http://www.ebay.pl/itm/Quaife-Mazda-626 ... 43aa71bd56

Oraz jakie sa grubosci stabilizatorow w mx-3 V6 przod i tyl. Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez radekkm » 22 wrz 2012, 23:53

dyfer jest identyczny,mozesz przekladac jak chcesz,ja mialem szpere w sprzyni k8 pozniej w kl-ce
jak sie zdecydujesz daj znac,napewno znajdziemy ta szpere taniej niz na ebay,nawet ta firma na swojej stronie ma 500zl taniej
http://www.motorsport-tools.com/quaife- ... 69081.html
seryjna szpera mazdy jest duzo lepsza, pod warunkiem ze w dobrym stanie,ma stale spiecie,szpera helikalna jest bez obslugowa ale niestety nie przeklada sie to na czasy,przetestowane przeze mnie i kumpla w pugu 106,
jak juz sie uparles na szpere to szukaj plytkowej,jest wiele firm ktore robia szpery,napewno cos znajdziesz
o ile szpera helikalna jest lepsza od otwartego dyfra o tyle szpera plytkowa jest lepsza od helikalnej
takie sa proporcje ziom
a i gratuluje czasu,ale nie popadaj w obled modyfikacji,przejezdzij sezon,dwa,jak juz wycisniesz z gruchota wszystko w tedy zacznij modyfikowac
pzdr
Ostatnio edytowano 26 wrz 2012, 00:22 przez radekkm, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Rafał_ » 23 wrz 2012, 00:11

Będzie pasować :) No chyba ,że masz skrzynię z j-spec mx3 z początkowych lat produkcji bo w nich dyfry miały 26 zębów, ale to raczej nie możliwe <lol> . Oprócz nich cała G-seria miała 28 zębów.
Tutaj masz troszkę taniej:http://www.inter-rally.pl/product-pol-7818-Szpera-Quaife-Mazda-MX3-V6-92-94-G-type-trans-.html.

Tutaj masz fajny topic. Choć dotyczy dołożenia dłuższej piątki oraz OEM LSD z Mazdaspeed Protege, to na pewno będzie pomocny przy dłubaniu w skrzyni :) : http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?123791691-G-series-5sp-Transmission-Complete-Teardown-amp-Rebuild-w-LSD-amp-5th-Gear-Swap
Jest to też pomysł na modyfikację twojej skrzyni. Trzeba się dowiedzieć ile kosztuje dyfer o oznaczeniu GSY1-27-190 :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 23 wrz 2012, 11:22

Ok dzieki wielkie za pomoc. Zbieram narazie info na temat LSD najszybciej pewnie zaloze ja na nowy sezon teraz jeszcze troche posmigam, ale chcialbym wymienic staby, a nie wiem jakies grubosci sa seryjne przod i tył?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Capazo » 24 wrz 2012, 22:24

Witam serdecznie, wlasnie odkupilem bilet na WST w poznaniu lap race& real race 7 pazdziernika! Bede musial na szybko zkolowac sobie jakies opony, mam do wyboru: PROFILE super twarda mieszanka, sa ciut twardsze niz r888 cena 620zl 2szt., albo KUMHO ECSTA V70 secislick twardy cena 725zl 1 szt;/ Ciezko sie zdecydowac, a cena czyni cuda. Do tego jakis klocek. <czarodziej>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 26 wrz 2012, 10:29

Hamulce już ogarnięte ;) A co do opon to jaki rozmiar?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 26 wrz 2012, 11:36

onyx napisał(a):A co do opon to jaki rozmiar?


Dzieki Onyx za ogarniecie tematu Howkow, zdam relacje jak sie zachowuja podczas katowania:D Co do Opon to PROFILE rozmiar 205/50/16, a KUMHO 205/45/16 albo 235/45 albo 265/45.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 26 wrz 2012, 21:36

205 to mój wuja ma w Dieslu :P 235 albo 265 i tak będziesz tym samochodem jeździł tylko na torze a tam spalanie nie jest ważne tylko trakcja :D Wydaje mi się ze 235 były by najlepsze ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez onyx » 26 wrz 2012, 22:12

Szyna napisał(a):ematu Howkow, zdam relacje jak sie zachowuja podczas katowania:D Co do Opon to PROFILE rozmiar 205/50/16, a KUMHO 205/45/16 albo 235/45 albo 26


Tam gdzie zyska trakcję na zakręcie to straci na prostych :P Trzeba wybrać optimum ;) To nie auto do dragu na 1/4 żeby na walcach jeździło. Lepiej szperunek kombinować ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 26 wrz 2012, 22:24

onyx napisał(a):Lepiej szperunek kombinować ;P


egzakli kapeijzo nie jest glupi i zony nie poslucha hahaha hahaha <czarodziej>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 26 wrz 2012, 22:26

Capazo napisał(a):
onyx napisał(a):Lepiej szperunek kombinować ;P


egzakli kapeijzo nie jest glupi i zony nie poslucha hahaha hahaha <czarodziej>


hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

nie mogę wstać <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Szyna » 27 wrz 2012, 20:37

No chyba ze faktycznie będzie szpera to wtedy można zastosować 205, a co myślicie o 235 na tył :D
Bo jeżeli z przodu będzie trakcja to na tyl dać szersze <co?>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez onyx » 28 wrz 2012, 00:27

Ja bym pokombinował ze stabilizatorami ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy