Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Bosaczek55 » 12 kwi 2015, 09:24

co to za cisza ? czemu sie nie chwalisz ze kl przyjal ponad bara ?:PP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez MIRU » 13 kwi 2015, 11:34

z takiego slimaczka to powinien 2 przyjąc :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez s.taykara » 29 kwi 2015, 07:19

Hi all. I'm from Turkey and i have a 323F BA 2.0 V6. I want to change my car's some parts but i don't find in my country. Can you say me what is your coil springs brand and code ? Can i use 30/30 lowering spring with 205/45/17 wheels ?
s.taykara
 

Postprzez OddajMiKase » 1 maja 2015, 21:00

Miru Twoj projekt podbija internety hahaha hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 22:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez MIRU » 10 wrz 2015, 23:48

a smiej sie :P mazda dostała nowy komp i zgłupiała, wypada zapłon między 1200-1800 <oczy>
nowe swieczki, nowe koło z triggerem 36-1, cewki edis i mitsu 3000gt, czujnikow vr x4 i dalej dupsko <glupek2>
prawie taki jak ori ;)
Obrazek
ali23 sie postarał, przynajmniej teraz nie ma trigger errorów <czarodziej>
prawie jak klg4 <spoko>
Obrazek
Ostatnio edytowano 11 wrz 2015, 08:26 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez tekkenfan » 11 wrz 2015, 00:24

Czyli jednak trigger, dobrze że w końcu działa jak trzeba.

To co teraz czekamy na ogłoszenie sprzedaży :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez MIRU » 11 wrz 2015, 00:52

Zapomniałem dodac że ...nie działa <oczy> kto pomoze, tego ozłocę <czarodziej>
Za to Tekken zawsze pozytywnie nastawiony, chwała Ci za to bo czasem juz brakuje mi sił zeby to dokonczyć ;] w tym roku mazda zrobiła może 300km hehe z braku czasu, funduszy, nie byłem w stanie tego ogarnąc niestety <nauka> może przyszły rok będzie lepper ;)
a zapowiadało sie tak pięknie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez honda2911 » 11 wrz 2015, 17:35

albo mi padło na oczy albo ten triger jest 36 a nie 36-1 <co?>
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 12:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez MIRU » 11 wrz 2015, 18:39

-1 sam robiłem zeby zonka nie było :) odliczyłem ile trzeba i cut <ok>
a z nowosci to jak sie uporam z ecu to wleci hy35 + wg turbosmart łonabi 45mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez OddajMiKase » 11 wrz 2015, 20:31

To jak,jest na sprzedaz??
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 22:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez MIRU » 11 wrz 2015, 21:45

w tym stanie tylko na złom :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Piotr_ » 12 wrz 2015, 00:00

To ja ją wezmę za cenę złomu :D :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez tekkenfan » 12 wrz 2015, 13:24

MIRU napisał(a):teraz nie ma trigger errorów <czarodziej>

no to jak nie ma errorów to w czym teraz jest problem?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez MIRU » 12 wrz 2015, 13:58

z mojego to wygląda tak, ze w rejonach 1200-1800 silnik pracuje na 4-5garków w zaleznosci jaki jest czas ładowania cewek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez OddajMiKase » 12 wrz 2015, 14:26

moze przez pomylke gdzies zamieniles kolejnosc cylindrow?????I wcale to nie jest smieszne,bo tak mialem w lpg i wcale nie bylo to takie oczywiste do wylapania uchem tylko przy pewnych obrotach inaczej brzmialo.
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 22:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez MIRU » 12 wrz 2015, 15:13

wtryski w 2 bankach 135 i 246 czyli tak samo jak przy det3
zapłon 3 podwójne cewki
coil1-1 i 4; coil2-2 i 5; coil3-3 i 6 cyl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez tekkenfan » 12 wrz 2015, 17:14

a próbowałeś założyć inne świece <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez OddajMiKase » 12 wrz 2015, 18:18

Taa ale liczysz cylindry normalnie czy po mazdowemu?Moze cewka jedna pada?
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 22:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez MIRU » 12 wrz 2015, 19:52

1 3 5
2 4 6

OddajMiKase napisał(a):Moze cewka jedna pada?

MIRU napisał(a): cewki edis i mitsu

w sumie to 3 sety cewek i na kazdej tak samo :)
tekkenfan napisał(a):a próbowałeś założyć inne świece

MIRU napisał(a):nowe swieczki

na starych denso takie same objawy jak na nowych ngk :)
generalnie zaczęlo sie po zmianie kompa :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Bosaczek55 » 14 wrz 2015, 19:32

To zostały jeszcze przewody zaplonowe :D dawaj jakies foty nowych zabawek ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 20:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy