Mazda MX-3 EC BP Turbo '92

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Odcina » 29 wrz 2014, 07:59

Niezłe wyniki gratulacje <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 16:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez DARO MAZDA 323 » 29 wrz 2014, 08:56

No pięknie Panie ze 128 KM z wolnossakka do 231 KM to Turbo daje ponad 100 KM ŁAŁ :)
Dobrze wystrojone i zapitala jak trza. Na jakim doładowaniu jeździsz ?
Gratulacje wyniku i auta. Zapraszam do mnie przy najbliższej wizycie we Wrocławiu zobaczysz GTX-a :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez michaelB » 29 wrz 2014, 14:59

Dzięki za miłe słowa. Doładowanie to 0,9 bara. Daro będę na pewno, ustalimy tylko termin.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 13:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez weede » 29 wrz 2014, 16:04

rewelacyjny czas, gratulacje!
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 15:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez jaaco » 29 wrz 2014, 21:21

Tak przejrzałem temat i teraz już sam nie wiem czy planować na przyszły rok tak jak chciałem kompresor czy burbo hmmm <serduszka>

A tak poza tym to auto <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 13:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez SponeR » 6 paź 2014, 18:57

haha moja dupohamowania mówiła prawde :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 14:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez tekkenfan » 6 paź 2014, 19:11

michaelB napisał(a):Dzięki. Powoli będę zbierał graty do kucia :)

Masz jakieś konkretne założenia mocowe?
Bo jeżeli plan jest 250-280KM i silnik jest zdrowy to ja bym olał kuciznę, ewentualnie dał trochę większą turbinę co by nie trzeba było za dużo dmuchać i cieszył się jazdą ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez michaelB » 7 paź 2014, 09:12

Jeszcze przemyślę dokładnie aspekt kucia. Bo fakt, chciałbym uzyskać 300+, jednak nakład finansów i pracy spory. A tak jak mówisz można by bez kucia zbliżyć się do 280KM przy mniejszych modach. Zobaczymy, ale coś na pewno będzie się działo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 13:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez tekkenfan » 7 paź 2014, 14:15

Ja po rozbiórce mojego silnika nie zauważyłem żadnych niepokojących śladów pomimo 1,3b na górze, tak więc wg mnie można spokojnie zrobić seryjny słupek na 300 kuca tyle że do tego raczej Twoja turbina będzie za mała, bo walenia 2b ori słupek raczej nie zniesie ;).
Ktoś jeszcze miał MX5 wystrojone na 300 kuca, ale dalszych losów nie znam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez michaelB » 24 lis 2014, 21:56

Kolejne fanty dotarły:
– nowe turbo gt 2860 RS (replika garrett'a) na kulkach
– wtryski 560cc z Evo8
– regulowane kółka rozrządu
Przez zimę chcę ogarnąć remont/odświeżenie silnika. Kuciznę na razie odpuszczam, chociaż nigdy nie wiadomo :)
Załączniki
DSC00820a.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 13:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez Mac1 » 25 lis 2014, 11:24

Widzę że szybko się do mocy przyzwyczaiłeś i już za mało :D pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2013, 16:25
Posty: 49
Auto: Mx-3 1.6 Dohc Supercharged

Postprzez DARO MAZDA 323 » 25 lis 2014, 14:07

Michał bez kucia te graty nie mają sensu – wiesz o tym dobrze. Dmuchanie 1,2 bara w serie to morderstwo w biały dzień <lol> Nie odczujesz tego po tygodniu ale silnik tego na dłuższą metę nie wytrzyma. jak już rozbierzesz silnik , wlecą nowe panewki , tłoki , pierścienie , uszczelka pod głowicę , liźniesz sobie głowice i sprawdzisz jej szczelność , zawory itd. Na bank jest tam dużo nagaru u syfu.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez k1bic93 » 25 lis 2014, 18:16

kolega wyżej ma racje ;)
fakt faktem koszt nie jest mały ale do tej układanki brakuje tylko tego :)
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez michaelB » 25 lis 2014, 19:24

Mac1 napisał(a):Widzę że szybko się do mocy przyzwyczaiłeś i już za mało

Myślę, że i Ciebie to czeka :)

k1bic93 napisał(a):brakuje tylko tego :)

Macie oczywiście rację Panowie, choć 1,2 bara jeszcze się nie boję. Kucizna o tyle mnie przekonuje, że jestem spokojny o motor i można dmuchnąć wtedy więcej. Czas pokaże czy kute graty zagoszczą pod maską.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 13:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez tekkenfan » 7 mar 2015, 11:25

Jak postępy? Lego poskładane?

michaelB napisał(a):nowe turbo gt 2860 RS (replika garrett'a) na kulkach

To jest chińczyk na kulkach? Z tego co widziałem to wszystkie były na ślizgach?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 7 mar 2015, 12:03

Nawet jak będzie na ślizgach to dłużej pożyje, korb nie zabije takie turbo jak będzie wstawać od dołu?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 7 mar 2015, 12:14

mlody1921 napisał(a):ślizgach to dłużej pożyje

dłużej niż co? To czy kulka czy ślizg pytam z czystej ciekawości właśnie z względu na reakcję turbiny. Bo jak już robią chińczyki na kulkach to jestem ciekawy kto i gdzie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 7 mar 2015, 15:01

No kulki na pewno mają lepszą reakcje ale turba na kulkach są delikatniejsze, zobacz ile żyja i ile znosza Holsety, BorgWarner-y, czy chinol na ślizgach, są pewno wolniejsze ale jak już zacza to już dają rade, ale znów GTX-y na kołach billet pięknie trzymają ciśnienie do końca, choc kiedyś widziałem porównanie garrett z BW i moc przebieg do samego końca wychodziła prawie tak samo nawet borg miał troche wiecej kunia
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez michaelB » 8 mar 2015, 21:08

Turbo jest na kulkach, bo właśnie chcę żeby reakcja była jak najszybsza. Kupowałem od mrówczan'a z FMIC, więc o źródło trzeba by jego zapytać. Ale jeszcze nie założone graty, bo czekam na kolejne :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 13:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez tekkenfan » 8 mar 2015, 21:18

Kurde nigdy nie widziałem chińczyków na FMICu, a może źle zrozumiałem i to jest ori garrett?
Jak chińczyk to jaka cena? (może być PW ;) )

michaelB napisał(a):bo czekam na kolejne :D

czyżby kucizna?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy