Mazda MX-3 EC BP Turbo '92

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Leszek » 24 mar 2011, 13:04

Mi sie podoba w body kicie to, że jest zrobiony od początku do końca. :)
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez Radex » 24 mar 2011, 13:12

sq2jul napisał(a):mysle, ze to 1.8 mogloby sromotnie pogonic Twoje 2.0

nie przecze, ale to inne auta, nie ma co porównywać, jakbym chciał szybko to też bym kupił jakiś mx3 z klze, ale wolę większe auto i nie potrzebuje pińcet kuni pod maską.
tak samo można powiedzieć że 1.3 rx-8 pogoni jego 1.8...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez loockas » 24 mar 2011, 14:58

Radex, BP w MX-3 to bardzo dobry pomysł na swap w przypadku posiadania B6. Jest to dobra alternatywa dla K8 za niewielkie pieniądze. O ile pamiętam czasy na ćwiartkę, to chyba sobie nawet lepiej radzi od K8. A tu widzimy, że właściciel ma pomysł na kolejne kunie. Oby się udało :)

Dobrym przykładem jak chodzi ten silnik jest 323F Jacka. Do odnalezienia w projektach.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez michaelB » 25 mar 2011, 10:16

Tuning optyczny jasne, że zawsze będzie się jednym podobał innym nie. Może kiedyś wróci do serii z pakietem V6, ale na razie tak zostaje. Teraz zajmuję się tym co pod maską.
Kilka zdjęć zgromadzonych gratów do turbo:
1. Od Piwa (turbo Garrett GT 2560R + podłączenia, kolektor pod turbo, węższa chłodnica)
Obrazek

2. Intercooler 550x180x65 mm
Obrazek

3. Regulator ciśnienia paliwa, wtryski z GTX'a (od jackkpl), walbro 255 GSS 342
Obrazek

4. Det II, mbc, wskaźniki boost i egt
Obrazek
Kolejne części wkrótce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez DrGhost » 25 mar 2011, 14:26

Noo .. ładnie już tych gratów nazbierałeś ... :)
kiedy zaczniesz składać to do kupy ?
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=97730
opis i fotki mojej Mx-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2009, 01:27
Posty: 139
Skąd: Brzeg
Auto: Mx-3 1.8 V6 1997r Tuning

Postprzez michaelB » 25 mar 2011, 16:38

DrGhost napisał(a):kiedy zaczniesz składać to do kupy ?

Myślę, że w czerwcu zacznę składać jak pozdaję egzaminy dyplomowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez Ania_TM » 25 mar 2011, 16:43

hmmm kolor piękny, ale jak dla mnie pakiet trochę przesadzony :)
Ania_TM
 

Postprzez wilusjdm » 25 mar 2011, 17:22

No ładna madzia, co do pakietu nie jest aż tak tragicznie ludzie jeżdzą z 2-u metrowymi spojlerami itp. a tu nic takiego nie widać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Radex » 26 mar 2011, 09:09

wilusjdm napisał(a):No ładna madzia, co do pakietu nie jest aż tak tragicznie ludzie jeżdzą z 2-u metrowymi spojlerami itp. a tu nic takiego nie widać :)
uwierz mi, widzialem taki zderzak na żywo wystaje ponad 20cm do przodu od lamp i wygląda z boku jak pług
Ostatnio edytowano 26 mar 2011, 09:10 przez Radex, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez michaelB » 26 mar 2011, 11:16

Radex napisał(a):okropny ten bodykit

Radex napisał(a):uwierz mi, widzialem taki zderzak na żywo wystaje ponad 20cm do przodu od lamp i wygląda z boku jak pług

Spoko, już znamy Twoją opinię :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez Ania_TM » 26 mar 2011, 21:15

Nie każdemu się wszystko podoba, także spokojnie panowie <cisza>
Ania_TM
 

Postprzez luki_92_92 » 26 mar 2011, 21:36

Wrzuć intercooler we wnękę w zderzaku i przynajmniej będziesz miał uzasadnienie bodykitu dla czepialskich ;) Mnie tam się podoba, może dlatego że lubię Szybkich i Wściekłych a twoje body nie wieje tandetą typu zderzak z laminatu z allegro z zerowym dopasowaniem + alu dywaniki z tesco/biedronki, tylko jest zrobione po całości w jednym stylu i wygląda fajnie. Teraz dopasuj auto żeby jechało tak jak wygląda i będzie <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Talib323f » 11 maja 2011, 21:19

tak czytam od początku i widzę całą naszą "polskość" <glupek2>
jak seria – to "zwyklak"
jak wrzucisz Bp – to czemu nie klze
jak wywalisz kupę siana na (moim zdaniem) sensowny i przede wszystkim dopasowany i trzymający się kupy body-kit – to zaraz pług i tandeta
jak turbina – to zaś za duży tuning i po co od razu 500 koni
ludzie... <glupek2>
skoro Michał robi wszystko nie tak to na czym polega i co to jest TUNING ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 22:10
Posty: 341
Skąd: DobrzeńWlk/Opolskie

Postprzez SponeR » 11 maja 2011, 21:27

na mx-5 .pl jest flansza do sprzedania nówka z nierdzewy
five podobno na takiej robił miatę,
jest mniejsza i wygląda o niebo lepiej od tego kolektora :]
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez michaelB » 11 maja 2011, 23:25

Sponer to jest kolektor z nierdzewki od Piwa z jego projektu, kształtem nie powala, ale jest zrobiony pod ten silnik i to turbo, nierdzewka po paru latach widać tak wygląda. Można by poczyścić tylko po co? I tak owinę bandażem. Może Ty się skusisz na tamten kolektor :)
Ostatnio edytowano 24 cze 2011, 12:48 przez michaelB, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez SponeR » 11 maja 2011, 23:44

nie mam kasy an dmuchanie :P musze rdzę zrobić :D
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez michaelB » 2 cze 2011, 18:09

Czas na kolejne graty do dmuchania...
Blow off Hks style
Obrazek
Trochę nierdzewki od piwa
Obrazek
Ebc i wskaźnik AFR
Obrazek
I Mazda w oczekiwaniu na moc :)
Obrazek
Więcej części wkrótce...
Ostatnio edytowano 18 cze 2011, 19:30 przez michaelB, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez Jacek176 » 3 cze 2011, 21:53

Radex napisał(a):myślałem że swap na jakieś klze a tu na 1.8 <lol> hahaha

Odpowiednio zadbane BP, nawet bez turbo, potrafi się odwdzięczyć :D Nie jedno KL-ZE może się zdziwić ;)

... ups, znowu wsadziłem kij w mrowisko. Zaraz zleci się tłum wyznawców KL-ZE z xXx na czele i zmiesza moja żałosną 4-cylindrową BaGietke z błotem <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 3 cze 2011, 22:07

i kiedy zaczynasz projekt turbo skaldac do kupy?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Matheus » 4 cze 2011, 07:46

4 cylindrówki są fajne;)
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy