MX-5 NA BP Turbo
Marka i Model
Mazda MX-5 (wersja europejska)
Modyfikacje Silnika
Stock BP dohc, Greddy Turbo KIT @ 0,8 bar, chłodnica oleju, 54 mm chłodnica wody
Układ Dolotowy
Dolot z kwasowki, intercooler, BOV typ II ProPerfekt, stożek, EBC
Układ Wydechowy
Downpipe i reszta wydechu 2,5 cala z kwasówki. Katalizator z wkładem metalicznym, tłumik środkowy i koncowy przelotowy z wyjściem na dwie strony.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone megasquirt V3.0, Wtryski RC 440cc, stopień zimniejsze świece NGK , walbro hp 190 lph, sonda szerokopasmowa Innovative LC-1, konwersja na COP – cewka nad świecą.
Układ Napędowy
15" Work Equip 01, opony Yokohama Parada Spec 2 195/50/15, swap dyferencjału z 1.8 szpera Torsen typ II
Układ Hamulcowy
SWAP układu hamulcowego na ten z Mazdy MX-5 NB 1.8 257mm Przód oraz 250mm tył;
Tarcze nawiercane i nacinane Mikoda, przewody w stalowym oplocie firmy Goodridge
Modyfikacje Zawieszenia
Gwint Tein SuperStreet, Stabilizatory Goodspeed, 4 rozpórki : góra pod maską, środek auta (w tej roli roll bar), dolna tylna rozpórka zamykająca sanki wokół dyferencjału, dolna przednia.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fotele kubełkowe Sparco Pro2000, 4punktowe pasy bezpieczeństwa Sparco, Kierownica Nardi, quick release FET, kulowa gałka Sparco, lakierowany na czarny połysk kokpit, chromowane ringi wokół nawiewów, roll bar Mazdaspeed, pokrowiec na złożony dach, siatkowy windshot, Siedzenia i boczki – czarna skóra samochodowa i kopia alacantary, obszyte niebieska nicią. Polerka kilku gratów pod maską. Caraudio – jest
Body KIT i Oświetlenie
Hardtop, dokładka przód Garage Vary, dokładka tył R package, zamienione przednie kierunki z postojówkami, carbonowe lusterka GT3
Fabryczna Moc i Moment
115 KM przy 6500 , 135 Nm przy 5500
Moc i Moment Po Modyfikacjach
245,6 KM@5937 316,8 Nm@4946
Moc i Moment Po Modyfikacjach 0.6 Bar – setup zima
218,2 KM@6553 290,7 Nm@4515
Przyśpieszenie 0-100
5,3 sekundy – mierzone sprzętem pomiarowym Beltronics Vector FX2
Po zakupie auto wyglądało tak:
Na poprzednich felgach BBS Formula 1:
Po 3 latach modyfikacji auto wygląda obecnie tak:
filmik z ostatniego zlotu:
10.04.2010 – gadżecik
10.06.2010 – lusterka
15.06.2010 – elementy na swap układu hamulcowego
20.08.2010
fotele:
nowe hamulce:
25.08.2010
szelki:
22.10.2010
roll bar firmy Mazdaspeed
Mazda MX-5 (wersja europejska)
Modyfikacje Silnika
Stock BP dohc, Greddy Turbo KIT @ 0,8 bar, chłodnica oleju, 54 mm chłodnica wody
Układ Dolotowy
Dolot z kwasowki, intercooler, BOV typ II ProPerfekt, stożek, EBC
Układ Wydechowy
Downpipe i reszta wydechu 2,5 cala z kwasówki. Katalizator z wkładem metalicznym, tłumik środkowy i koncowy przelotowy z wyjściem na dwie strony.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone megasquirt V3.0, Wtryski RC 440cc, stopień zimniejsze świece NGK , walbro hp 190 lph, sonda szerokopasmowa Innovative LC-1, konwersja na COP – cewka nad świecą.
Układ Napędowy
15" Work Equip 01, opony Yokohama Parada Spec 2 195/50/15, swap dyferencjału z 1.8 szpera Torsen typ II
Układ Hamulcowy
SWAP układu hamulcowego na ten z Mazdy MX-5 NB 1.8 257mm Przód oraz 250mm tył;
Tarcze nawiercane i nacinane Mikoda, przewody w stalowym oplocie firmy Goodridge
Modyfikacje Zawieszenia
Gwint Tein SuperStreet, Stabilizatory Goodspeed, 4 rozpórki : góra pod maską, środek auta (w tej roli roll bar), dolna tylna rozpórka zamykająca sanki wokół dyferencjału, dolna przednia.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fotele kubełkowe Sparco Pro2000, 4punktowe pasy bezpieczeństwa Sparco, Kierownica Nardi, quick release FET, kulowa gałka Sparco, lakierowany na czarny połysk kokpit, chromowane ringi wokół nawiewów, roll bar Mazdaspeed, pokrowiec na złożony dach, siatkowy windshot, Siedzenia i boczki – czarna skóra samochodowa i kopia alacantary, obszyte niebieska nicią. Polerka kilku gratów pod maską. Caraudio – jest
Body KIT i Oświetlenie
Hardtop, dokładka przód Garage Vary, dokładka tył R package, zamienione przednie kierunki z postojówkami, carbonowe lusterka GT3
Fabryczna Moc i Moment
115 KM przy 6500 , 135 Nm przy 5500
Moc i Moment Po Modyfikacjach
245,6 KM@5937 316,8 Nm@4946
Moc i Moment Po Modyfikacjach 0.6 Bar – setup zima
218,2 KM@6553 290,7 Nm@4515
Przyśpieszenie 0-100
5,3 sekundy – mierzone sprzętem pomiarowym Beltronics Vector FX2
Po zakupie auto wyglądało tak:
Na poprzednich felgach BBS Formula 1:
Po 3 latach modyfikacji auto wygląda obecnie tak:
filmik z ostatniego zlotu:
10.04.2010 – gadżecik
10.06.2010 – lusterka
15.06.2010 – elementy na swap układu hamulcowego
20.08.2010
fotele:
nowe hamulce:
25.08.2010
szelki:
22.10.2010
roll bar firmy Mazdaspeed
Ostatnio edytowano 16 gru 2012, 23:03 przez ravestation, łącznie edytowano 5 razy
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Miło ją znów tu zobaczyć
...ale chyba dział projeky był by lepszy.
...ale chyba dział projeky był by lepszy.
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Borys napisał(a):Mogę zapytać skąd masz Mikodę 257mm bo na ich stronce nie znalazłem?
zamawiałem od nich, ale wycofali ją jakiś czas temu z produkcji... musiałbyś do nich napisać, czy będą jeszcze takową posiadali w sprzedaży
tej mikody i tak się raczej pozbędę, bo na przyszły sezon chcę zamontować jeszcze większe hamulce
Don Corleone napisał(a):...ale chyba dział projeky był by lepszy.
to już wszechmogący muszą mnie przenieść do odpowiedniego działu
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Cieszy mnie niezmiernie, ze auto ciagle sie rozwija w rekach powołanego wlasciciela Fruity tez pojawiaja sie zacne a nastepne ciagle w drodze
No ba! Germańskie
Kwestia chwili, moj glos juz masz hehe Wrzuc moze jakies filmy do tematu, bo pewnie kilka juz ich masz
ravestation napisał(a):na przyszły sezon chcę zamontować jeszcze większe hamulce
No ba! Germańskie
ravestation napisał(a):to już wszechmogący muszą mnie przenieść do odpowiedniego działu
Kwestia chwili, moj glos juz masz hehe Wrzuc moze jakies filmy do tematu, bo pewnie kilka juz ich masz
Less roof, more fun
Fajnie ze projekt nadal się rozwija, nowe graty na poziomie, tak lubię We wnętrzu nie pasuje mi teraz ta kierownica HBM...
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Marek 323s BA napisał(a):We wnętrzu nie pasuje mi teraz ta kierownica HBM...
Racja! Ravestationie, nakazuję Ci zmienić kierownicę!
ravo napisał(a):Gratuluje cudownego auta w cudownym kolorze heheh
prawda, że piękny
ravo napisał(a):Już po tym czasie jaki upłynął widzę, że trafił w odpowiednie ręce
txh, na razie skupiam się na zmianie designu + bezpieczeństwo... moc pewnie tez podniosę jak już w większym stopniu ogarnę to co mam... nie ma co szaleć na początku
ravo napisał(a):Do zobaczenia na kresce
Marek 323s BA napisał(a):We wnętrzu nie pasuje mi teraz ta kierownica HBM...
się zmieni się
Pit napisał(a):Racja! Ravestationie, nakazuję Ci zmienić kierownicę!
Fiveopac napisał(a):Najlepiej na taka z japonii na litere N i dwiema magicznymi nabami
nie ma jak dwie plotkary w 1 wątku
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
ravestation napisał(a):zamawiałem od nich, ale wycofali ją jakiś czas temu z produkcji... musiałbyś do nich napisać, czy będą jeszcze takową posiadali w sprzedaży
O kurde, faktycznie już jej nie ma w sklepie online.
Co ja teraz kupię jak obecne mi się skończą
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Siemka auto swietne itd nie to ze sie czepiam ale patrzac po tym jak inne osoby z tego forum pocislnely nowego wlasciciela auta Badyla ktory chcial sie pochwalic fajnym projektem wydaje mi sie ze tu jest to samo co u niego i nikt nie cisnie ze nic nie zrobil ze kupil gotowca tylko slodzi jak by wchodzil w bo to byle auto fiva i auto jest na tych samych modach co poczynil Five projekt swietny z tym ze jak patrzac na to zboku na opinie tu i u Badyla troche zal niektorych osob pozdro
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
chłopcze, że tak się wyrażę... w gwoli ścisłości: nie pchałem się do tego działu (umieściłem miate w "nasze mazdy"), ba! nawet nie pchałem się do pokazywania auta na tym forum... to sugestie five'a i Pit'a, także zainteresowanie "moimi zmianami" innych użytkowników forum, które wykazywali na zlocie sprawiły, że zdecydowałem się to uczynić...
czy zakres moich zmian jest duży czy nie? –> nie mnie to oceniać, auto de facto co miesiąc, czasem co kilka dni dostaje różne graty... ja rozumiem, że póki nie zakuję silnika i hamownia nie pokaże "sriliona" koni mechanicznych, to przecież, to nie będzie żaden projekt dla Ciebie, tudzież innych potencjalnych osobników rasy reprezentowanej przez niejakiego "Pikaczu" puszczających brzydkie bąki w tym temacie...
mnie osobiście nie obchodzi, czy ktoś mnie zamierza pociskać, czy też nie, bo mam swoisty dystans do "internetowych społeczności" i wybacz ale nie będę siedział w domu przed monitorem, szlochał, ciął się i wypłakiwał mojej szanownej rodzicielce w rękaw, bo jakiś osamotniony, pryszczaty i wyrośnięty bobas siedzący w swoim ciemnym pokoju zapragnął napisać debilnego posta swoimi spoconymi kończynami, nerwowo stukając w rozpadającą się klawiaturę...
co więcej mam kilka ciekawszych rzeczy/cech, którymi mogę się "pochwalić", "zaszpanować" (choćby inteligencję, którą Ty się nie popisałeś pisząc powyższego posta, a także jak to Pan Hopkins powiedział do Pana Banderasa w filmie o pewnym jegomościu w czarnej masce –> "czarm")...
kontynuując mój długi wywód... jeśli wyznacznikiem "dostojności" projektu byłaby ilość kasy "utopionej" w mody, to zakres włożonej przeze mnie "kasy" w upgrade (te małe, drobne, wręcz niezauważalne zmiany) tego auta po zakupie, przewyższa wartość Twojego auta razem z modami, które wykonałeś; w większości przypadków ilość wydanej kasy może nie świadczy o "jakości" i "rozmachu", nie mniej jednak, w tym przypadku tak
(stety/niestety stadium tego projektu oraz chęć posunięcia go dalej wymaga "sporych" nakładów pieniężnych, dlatego w prostacki sposób pozwoliłem sobie na napomknięcie o "kasie", "chajsie", "keszu", czy jakkolwiek zwiesz środek płatniczy w swoim środowisku)
jeśli masz jeszcze jakieś inne "błyskotliwe spostrzeżenia", to podziel się nimi z jakimś specjalistą, a ja w drodze "szpanu" i "na pokaz" zasponsoruję Ci kilka wizyt "mejk mi prałd", jak to rzecze Dżoana Krupa
niech szmoc będzie z Tobą, a ja pozwolisz udam się na poszukiwania kolejnych gratów
czy zakres moich zmian jest duży czy nie? –> nie mnie to oceniać, auto de facto co miesiąc, czasem co kilka dni dostaje różne graty... ja rozumiem, że póki nie zakuję silnika i hamownia nie pokaże "sriliona" koni mechanicznych, to przecież, to nie będzie żaden projekt dla Ciebie, tudzież innych potencjalnych osobników rasy reprezentowanej przez niejakiego "Pikaczu" puszczających brzydkie bąki w tym temacie...
mnie osobiście nie obchodzi, czy ktoś mnie zamierza pociskać, czy też nie, bo mam swoisty dystans do "internetowych społeczności" i wybacz ale nie będę siedział w domu przed monitorem, szlochał, ciął się i wypłakiwał mojej szanownej rodzicielce w rękaw, bo jakiś osamotniony, pryszczaty i wyrośnięty bobas siedzący w swoim ciemnym pokoju zapragnął napisać debilnego posta swoimi spoconymi kończynami, nerwowo stukając w rozpadającą się klawiaturę...
co więcej mam kilka ciekawszych rzeczy/cech, którymi mogę się "pochwalić", "zaszpanować" (choćby inteligencję, którą Ty się nie popisałeś pisząc powyższego posta, a także jak to Pan Hopkins powiedział do Pana Banderasa w filmie o pewnym jegomościu w czarnej masce –> "czarm")...
kontynuując mój długi wywód... jeśli wyznacznikiem "dostojności" projektu byłaby ilość kasy "utopionej" w mody, to zakres włożonej przeze mnie "kasy" w upgrade (te małe, drobne, wręcz niezauważalne zmiany) tego auta po zakupie, przewyższa wartość Twojego auta razem z modami, które wykonałeś; w większości przypadków ilość wydanej kasy może nie świadczy o "jakości" i "rozmachu", nie mniej jednak, w tym przypadku tak
(stety/niestety stadium tego projektu oraz chęć posunięcia go dalej wymaga "sporych" nakładów pieniężnych, dlatego w prostacki sposób pozwoliłem sobie na napomknięcie o "kasie", "chajsie", "keszu", czy jakkolwiek zwiesz środek płatniczy w swoim środowisku)
jeśli masz jeszcze jakieś inne "błyskotliwe spostrzeżenia", to podziel się nimi z jakimś specjalistą, a ja w drodze "szpanu" i "na pokaz" zasponsoruję Ci kilka wizyt "mejk mi prałd", jak to rzecze Dżoana Krupa
niech szmoc będzie z Tobą, a ja pozwolisz udam się na poszukiwania kolejnych gratów
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
hola hola hola Paweł chyba wzial jakas tabletke na odwage Nie ma co się spinać!
Auto jest mega, troche więcej carbonu i matu mu dobrze zrobi. Zestaw turbo, fotele, rollbar, kierownica (jak juz będzie), lusterka – to już poziom europejski. I jedzie jak należy. Ode mnie dyszka zapraszam do siebie!
Auto jest mega, troche więcej carbonu i matu mu dobrze zrobi. Zestaw turbo, fotele, rollbar, kierownica (jak juz będzie), lusterka – to już poziom europejski. I jedzie jak należy. Ode mnie dyszka zapraszam do siebie!
Adrenaline Addiction.
A najlepsze jest to, że koledze wyżej (ricardo881) chodziło o to, że Trapstara wszyscy pociskali że sam nic znaczącego nie zrobił a jest w dziale projekty a w tym temacie nikt już tego nie robi a nie o to, że auto nie zasługuje na bycie w tym dziale, a przynajmniej ja to tak odebrałem, więc po co ten cały wywód ravestation? W sumie to ten post chyba nawet nie był do ciebie skierowany
Mi tam się ta fura podoba, nie ma to jak ładny i szybki zarazem roadster Pozdro
Mi tam się ta fura podoba, nie ma to jak ładny i szybki zarazem roadster Pozdro
Luki, tez mysle jak Ty tylko Ricardo zamieszał sie troche albo niedoczytał bo ravestation kontynuując projekt Five'a dużo zrobił co widac, natomiast Trapstar praktycznie nic nie zrobił a jego auto znalazlo się w tym dziale
żeby nie robić OT Super bryka
ps Ravestation, odstaw może te tabletki o których pisał weede
żeby nie robić OT Super bryka
ps Ravestation, odstaw może te tabletki o których pisał weede
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
jestem daleki od szydzenia z innych, a wożę się natomiast samochodem(ami) no offence, jak ktoś nie miał czegoś na myśli, mógł precyzyjniej się wyrażać...
z nowości w temacie, to graty z Japonii wreszcie po tygodniowym oczekiwaniu zeszły z cła... stay tuned...
z nowości w temacie, to graty z Japonii wreszcie po tygodniowym oczekiwaniu zeszły z cła... stay tuned...
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości