MX-5 NA BP Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez weede » 15 lis 2010, 10:29

Petarda <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Radex » 15 lis 2010, 10:48

kierownica Jasia fasoli, odpinasz i wkładasz do teczki :P <lol>
łapki się nie pocą na tej kierownicy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez ravestation » 15 lis 2010, 11:01

na razie się nie pocą, zobaczymy jak będzie w sezonie... będzie jednak podejście nr 2, bo muszą zostać naniesione poprawki do obecnego setup'u

Pit napisał(a):Ravestation jednak musi nauczyć się drifrować w Grip'ie na XB360, wczoraj ewidentnie rozbijał RX'a :( Wtedy przyjmiemy go do naszej bandy ;) :D

na żywo lepiej mi wychodzi... muszę wyczaić dawkowanie gazu i ruszanie na boki tym padem :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Pit » 15 lis 2010, 11:19

ravestation napisał(a):nbędzie jednak podejście nr 2, bo muszą zostać naniesione poprawki do obecnego setup'u

Odpięła się? <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Bandit » 25 gru 2010, 01:59

Jak tam projekcik ? Jak się jeździ w obecnych warunkach meteo na zimowym setupie? Ster się trzyma? Coś kolega nam przycichł ostatnio :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez ravestation » 25 gru 2010, 14:22

bo to auto nie jeździ w zimie i nie będzie jeździć (po to mam 2gie auto)... na razie szukam nowych gadżetów (niestety, żeby auto dalej zmieniać w konwencji JDM, to muszę mieć budżet równy wielokrotności wartości rynkowej, zadbanej, seryjnej mx5) ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Joszi » 25 gru 2010, 21:03

taką odpinana kierke miał gość w szybkich i wściekłych tokyo drift ;) widzę ,ze filmek jest nie tylko wzorem dla mnie ale też i dla innych :)
szatan nie auto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 13:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

Postprzez ravestation » 25 gru 2010, 21:21

a ja myślałem, że kupiłem quick release, po to by nie wyginać się w pół wchodząc do klaustrofobicznego auta, w którym znajdują się dość spore fotele kubełkowe...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Bandit » 26 gru 2010, 01:30

ravestation napisał(a):a ja myślałem, że kupiłem quick release, po to by nie wyginać się w pół

a nie dlatego, że JDM ? <faja>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez ravestation » 26 gru 2010, 13:12

Marcinie,

są różne rodzaje quick release... z chęcią bym kupił sobie Sparco, a nie FET i oszczędził sobie kłopotu ściągania tego z Japonii (rallyshop jest w Toruniu i nawet bym się osobiście po to pofatygował), nie mniej jednak QRS Fet'a jest przykręcany do naby i do kierownicy...
Sparco, podobnie jak większość tego rodzaju produktów jest wspawywany do kolumny kierowniczej (ma to zwiazek z zachowaniem bezpieczeństwa oraz wymogów podczas rajdów itd.)... Co więcej w wielu QRS'ach pojawiają się z czasem tzw. luzy na kierownicy, dlatego z zasady kupuje się te droższe i markowe, by w przyszłości uniknąć sytuacji, którą można sobie wyobrazić, co się może stać jak na kierze pojawi się nadmierny luz, a Ty w tym momencie kręcisz się po torze lub dość szybko wchodzisz w zakręt, prawda ?
Bezpieczeństwo bezpieczeństwem (po to kubły, szelki, roll bar), ale sorry mydelniczka, to nie rajdówka i ja nie będę niczego wspawywał do kolumny kierowniczej...

Bandit napisał(a):a nie dlatego, że JDM ? <faja>

gdybym miał przysłowiowe klapki na oczach, to nie kupiłbym foteli Sparco tylko Bride, nie kupiłbym pasów Sparco, tylko Takata itd itd... we wszystkim należy mieć umiar i wyczucie dobrego smaku ;)

w przypadku tego auta, jak i innych "japończyków" naturalnym jest, że najwięcej fajnych gadżetów i podzespołów robią "kitajce", dlatego większość części z zasady sprowadza się z Japonii lub jak ktoś nie ma takiej możliwość, to płaci wielokrotność tej kwoty i ściąga to samo z USA (wliczając cenę pierwotną + marżę USA + przesyłkę + cło) – mi się to średnio uśmiecha i chyba każdej innej osobie, którą nauczono liczyć w podstawówce, prawda ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Pit » 26 gru 2010, 14:23

Szykuj się na bara <serduszka> Gdzieś koło marca, kiedy miejmy nadzieję, warunki będą odpowiednie, będziemy stroić FD, to i Ciebie się "przeleci" od razu na 1.0 :D Pucharki w przyszłym roku muszą trafiać tylko do Bydgoszczy, jak stara tradycja nakazuje, żeby nam się tutaj pomorski faszysta nie rozbestwił ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 5 sty 2011, 15:48

Tia, pokupowaliście rwd bo wiecie, że w fwd "żondzi" trójmieski klozet :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravestation » 19 sty 2011, 14:42

kolejna mało performance'owa zmiana w aucie (na performance trzeba jeszcze chwilę poczekać)...

stwierdziłem, że chcę mieć oryginalne, old schoolowe koło... dziś dotarły do Polski moje "nowe"
Work Equip 01
k1.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez People_Hate_Me » 19 sty 2011, 16:01

omfg!!
WYMIATAJA!!!!
będzie kozacko!!
Napisz jaki to rozmiar :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 19 sty 2011, 16:17

Rarytas na światową skalę! Gratuluję szybkiego przyciągnięcia kół do Europy! Piękne!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Bartg » 19 sty 2011, 16:30

Wow cudo <serduszka> Zakładaj jak najszybciej <cisza> :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez ravestation » 19 sty 2011, 16:32

People_Hate_Me napisał(a):Napisz jaki to rozmiar :D

15" 7J et +23 i +25 (nie ma większych niż 15")

Pit napisał(a):Gratuluję szybkiego przyciągnięcia kół do Europy! Piękne!

chyba cały tydzień szły :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez lukster » 19 sty 2011, 16:52

Ja tam się nie znam ale wnioskuję, że to jakiś rare JDM stuff... ale dla mnie są brzydkie jak diabli :D Kojarzą się z http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_%C5%BBelazny
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 19 sty 2011, 16:55

lukster napisał(a):rare JDM stuff

Ultra rare fuckn' JDM extra madafaka unique stuff! <wazuuup>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Bartg » 19 sty 2011, 16:57

Lukster nie grzesz :P
zd1.jpg
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy