MX-5 NA BP Turbo
na razie się nie pocą, zobaczymy jak będzie w sezonie... będzie jednak podejście nr 2, bo muszą zostać naniesione poprawki do obecnego setup'u
na żywo lepiej mi wychodzi... muszę wyczaić dawkowanie gazu i ruszanie na boki tym padem
Pit napisał(a):Ravestation jednak musi nauczyć się drifrować w Grip'ie na XB360, wczoraj ewidentnie rozbijał RX'a Wtedy przyjmiemy go do naszej bandy
na żywo lepiej mi wychodzi... muszę wyczaić dawkowanie gazu i ruszanie na boki tym padem
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
ravestation napisał(a):nbędzie jednak podejście nr 2, bo muszą zostać naniesione poprawki do obecnego setup'u
Odpięła się?
Jak tam projekcik ? Jak się jeździ w obecnych warunkach meteo na zimowym setupie? Ster się trzyma? Coś kolega nam przycichł ostatnio
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
bo to auto nie jeździ w zimie i nie będzie jeździć (po to mam 2gie auto)... na razie szukam nowych gadżetów (niestety, żeby auto dalej zmieniać w konwencji JDM, to muszę mieć budżet równy wielokrotności wartości rynkowej, zadbanej, seryjnej mx5) ...
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
a ja myślałem, że kupiłem quick release, po to by nie wyginać się w pół wchodząc do klaustrofobicznego auta, w którym znajdują się dość spore fotele kubełkowe...
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
ravestation napisał(a):a ja myślałem, że kupiłem quick release, po to by nie wyginać się w pół
a nie dlatego, że JDM ?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Marcinie,
są różne rodzaje quick release... z chęcią bym kupił sobie Sparco, a nie FET i oszczędził sobie kłopotu ściągania tego z Japonii (rallyshop jest w Toruniu i nawet bym się osobiście po to pofatygował), nie mniej jednak QRS Fet'a jest przykręcany do naby i do kierownicy...
Sparco, podobnie jak większość tego rodzaju produktów jest wspawywany do kolumny kierowniczej (ma to zwiazek z zachowaniem bezpieczeństwa oraz wymogów podczas rajdów itd.)... Co więcej w wielu QRS'ach pojawiają się z czasem tzw. luzy na kierownicy, dlatego z zasady kupuje się te droższe i markowe, by w przyszłości uniknąć sytuacji, którą można sobie wyobrazić, co się może stać jak na kierze pojawi się nadmierny luz, a Ty w tym momencie kręcisz się po torze lub dość szybko wchodzisz w zakręt, prawda ?
Bezpieczeństwo bezpieczeństwem (po to kubły, szelki, roll bar), ale sorry mydelniczka, to nie rajdówka i ja nie będę niczego wspawywał do kolumny kierowniczej...
gdybym miał przysłowiowe klapki na oczach, to nie kupiłbym foteli Sparco tylko Bride, nie kupiłbym pasów Sparco, tylko Takata itd itd... we wszystkim należy mieć umiar i wyczucie dobrego smaku
w przypadku tego auta, jak i innych "japończyków" naturalnym jest, że najwięcej fajnych gadżetów i podzespołów robią "kitajce", dlatego większość części z zasady sprowadza się z Japonii lub jak ktoś nie ma takiej możliwość, to płaci wielokrotność tej kwoty i ściąga to samo z USA (wliczając cenę pierwotną + marżę USA + przesyłkę + cło) – mi się to średnio uśmiecha i chyba każdej innej osobie, którą nauczono liczyć w podstawówce, prawda ?
są różne rodzaje quick release... z chęcią bym kupił sobie Sparco, a nie FET i oszczędził sobie kłopotu ściągania tego z Japonii (rallyshop jest w Toruniu i nawet bym się osobiście po to pofatygował), nie mniej jednak QRS Fet'a jest przykręcany do naby i do kierownicy...
Sparco, podobnie jak większość tego rodzaju produktów jest wspawywany do kolumny kierowniczej (ma to zwiazek z zachowaniem bezpieczeństwa oraz wymogów podczas rajdów itd.)... Co więcej w wielu QRS'ach pojawiają się z czasem tzw. luzy na kierownicy, dlatego z zasady kupuje się te droższe i markowe, by w przyszłości uniknąć sytuacji, którą można sobie wyobrazić, co się może stać jak na kierze pojawi się nadmierny luz, a Ty w tym momencie kręcisz się po torze lub dość szybko wchodzisz w zakręt, prawda ?
Bezpieczeństwo bezpieczeństwem (po to kubły, szelki, roll bar), ale sorry mydelniczka, to nie rajdówka i ja nie będę niczego wspawywał do kolumny kierowniczej...
Bandit napisał(a):a nie dlatego, że JDM ?
gdybym miał przysłowiowe klapki na oczach, to nie kupiłbym foteli Sparco tylko Bride, nie kupiłbym pasów Sparco, tylko Takata itd itd... we wszystkim należy mieć umiar i wyczucie dobrego smaku
w przypadku tego auta, jak i innych "japończyków" naturalnym jest, że najwięcej fajnych gadżetów i podzespołów robią "kitajce", dlatego większość części z zasady sprowadza się z Japonii lub jak ktoś nie ma takiej możliwość, to płaci wielokrotność tej kwoty i ściąga to samo z USA (wliczając cenę pierwotną + marżę USA + przesyłkę + cło) – mi się to średnio uśmiecha i chyba każdej innej osobie, którą nauczono liczyć w podstawówce, prawda ?
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Szykuj się na bara Gdzieś koło marca, kiedy miejmy nadzieję, warunki będą odpowiednie, będziemy stroić FD, to i Ciebie się "przeleci" od razu na 1.0 Pucharki w przyszłym roku muszą trafiać tylko do Bydgoszczy, jak stara tradycja nakazuje, żeby nam się tutaj pomorski faszysta nie rozbestwił
Tia, pokupowaliście rwd bo wiecie, że w fwd "żondzi" trójmieski klozet
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
kolejna mało performance'owa zmiana w aucie (na performance trzeba jeszcze chwilę poczekać)...
stwierdziłem, że chcę mieć oryginalne, old schoolowe koło... dziś dotarły do Polski moje "nowe"
Work Equip 01
stwierdziłem, że chcę mieć oryginalne, old schoolowe koło... dziś dotarły do Polski moje "nowe"
Work Equip 01
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
omfg!!
WYMIATAJA!!!!
będzie kozacko!!
Napisz jaki to rozmiar
WYMIATAJA!!!!
będzie kozacko!!
Napisz jaki to rozmiar
Rarytas na światową skalę! Gratuluję szybkiego przyciągnięcia kół do Europy! Piękne!
People_Hate_Me napisał(a):Napisz jaki to rozmiar
15" 7J et +23 i +25 (nie ma większych niż 15")
Pit napisał(a):Gratuluję szybkiego przyciągnięcia kół do Europy! Piękne!
chyba cały tydzień szły
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Ja tam się nie znam ale wnioskuję, że to jakiś rare JDM stuff... ale dla mnie są brzydkie jak diabli Kojarzą się z http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_%C5%BBelazny
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):rare JDM stuff
Ultra rare fuckn' JDM extra madafaka unique stuff!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości