323F BA KL-ZE
Napisane: 6 wrz 2010, 23:32
Krótkie podsumowanie po sprzedaży z tych prawie 4 lat z Mazdą:
MODEL: 323F BA
ROK PRODUKCJI: 1995r
SILNIK: SWAP JDM-a z MAzdy mx-6/Eunos 800 2,5 V6 KLZE
UKŁAD DOLOTOWY: CAI własnej konstrukcji na bazie Airboxu Simota
UKŁAD WYDECHOWY: kolektory wydechowe 6-2-1 Powerflow, wydech na średnicy 2,5" na dwóch przelotach RM Motors(długi środkowy + końcowy a`la Apexi N1)
ELEKTRONIKA: Ecumaster DET3 w SA paliwowym + MAP Sensor
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD, skrzynia manula 5-bieg od silnika 2.0
ZAWIESZENIE: Rozpórka OEM przód + gwint FK Automotive
UKŁAD HAMULCOWY: ori 278mm z przodu zastąpione grubszą i większą (283mm) tarczą i zaciskiem z Mazdy 6 GG 2,3benz. Tarcze Mikoda GT klocki Black Diamond Fast Road. Hamulec na tylnej osi seria (251mm )po pełnej regeneracji. Tarcze Mikoda GT + klocek TRW.
BUDA: dedykowany JDM-owy pakiet body (dokładka przód, progi); przetłoczenia zderzaków malowane na czarny połysk; wkład soczewki na czarny połysk,
ambery, kilka stickerów.
ŚRODEK: Nowa skóa na kierownicy + srebrne tarcze zegarów, Short-Shifter
CAR-AUDIO: seria głośniki + jakiś Sony XPload z CD
FELGI: replika Advan RG2 7x17" czarne z czerwonym lipem + opony 215/40 Yokohama Parada Spec2
To chyba na tyle. Kreski w tym momencie układają się tak:
Moc: 186,3KM/6023rpm
Moment: 231,4/4988rpm
Obecny setup (na koniec roku 2011)
Jeśli chodzi o plany to zmiany mechaniczne, czyli SWAP na KL lub KLZE, ale to przełom raczej zimy 2010/2011.
Na razie tyle. Sugestie, krytyka i pomysły mile widziane, a nawet wskazane
Pozdr
Mariusz
MODEL: 323F BA
ROK PRODUKCJI: 1995r
SILNIK: SWAP JDM-a z MAzdy mx-6/Eunos 800 2,5 V6 KLZE
UKŁAD DOLOTOWY: CAI własnej konstrukcji na bazie Airboxu Simota
UKŁAD WYDECHOWY: kolektory wydechowe 6-2-1 Powerflow, wydech na średnicy 2,5" na dwóch przelotach RM Motors(długi środkowy + końcowy a`la Apexi N1)
ELEKTRONIKA: Ecumaster DET3 w SA paliwowym + MAP Sensor
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD, skrzynia manula 5-bieg od silnika 2.0
ZAWIESZENIE: Rozpórka OEM przód + gwint FK Automotive
UKŁAD HAMULCOWY: ori 278mm z przodu zastąpione grubszą i większą (283mm) tarczą i zaciskiem z Mazdy 6 GG 2,3benz. Tarcze Mikoda GT klocki Black Diamond Fast Road. Hamulec na tylnej osi seria (251mm )po pełnej regeneracji. Tarcze Mikoda GT + klocek TRW.
BUDA: dedykowany JDM-owy pakiet body (dokładka przód, progi); przetłoczenia zderzaków malowane na czarny połysk; wkład soczewki na czarny połysk,
ambery, kilka stickerów.
ŚRODEK: Nowa skóa na kierownicy + srebrne tarcze zegarów, Short-Shifter
CAR-AUDIO: seria głośniki + jakiś Sony XPload z CD
FELGI: replika Advan RG2 7x17" czarne z czerwonym lipem + opony 215/40 Yokohama Parada Spec2
To chyba na tyle. Kreski w tym momencie układają się tak:
Moc: 186,3KM/6023rpm
Moment: 231,4/4988rpm
Obecny setup (na koniec roku 2011)
Jeśli chodzi o plany to zmiany mechaniczne, czyli SWAP na KL lub KLZE, ale to przełom raczej zimy 2010/2011.
Na razie tyle. Sugestie, krytyka i pomysły mile widziane, a nawet wskazane
Pozdr
Mariusz