323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez piwo » 8 lip 2012, 10:51

1 shift 7400 spada na 5100
2 shift 7150 spada na 5400
3 shift 7330 spada na 5950
a wg przebiegu momentu wtedy mam najwiekszego niuta wiec po co krecic wyzej?

moze dlatego ze na nizszym beigu moment jest o te 1,5 raza wyzszy ( nie patrz na moment na silniku a moment na kolach czyli pomnoz go razy przelozenie skrzyni beigow)

analiza silnika Jacka:
zrobilem analize twqojego wykresu i skrzyni i niekoniecznie wychodzi ze sie oplaca krecic do odcinki.na pewno na jedynce sie oplaca krecic do odciny, ale na pozostalych biegach juz niekoniecznie.
na dwojce wychodzi ze najlepiej do okolo 7500 (na dwojce wtedy jest okolo 980Nm a po zmianie na trojke spadek o 2200 czyli do 5300 jest wtedy 975Nm), na trojce do okolo 7300 (na trojce wtedy jest okolo 730Nm a po zmianie na czworke spadek o 1700 czyli do 5600 jest wtedy 735Nm), a na czworce do okolo 6800 (na czworce wtedy jest okolo 640Nm a po zmianie na piatke spadek o 1500 czyli do 5500 jest wtedy 615Nm).
co prawda przyjalem spadki obrotow z 1 na 2, z 2 na 3, z 3 na 4 jak w skrzyni g5mr bo nie chcialo mi sie juz liczyc a mialem gotowce z g5mr ale roznice beda minimalne.
Obrazek

oczywiscie jest tu wiele niewiadomych jak np straty mocy na poszczegolnych biegach (moga byc rozne) wiec to tylko ma uzmyslowic ze wyliczenie keidy na jkai bieg zmienic to nie takie proste i trzeba po prostu sobie porownac pola na 1 2 3 4 i 5 biegu i wybrac opcje najwiekszego.duze znaczenie oczywiscie bedzie tez miec do jakiej konkretnie predkosci chcemy sie rozpedzic. czy do 100 czy 200 czy jeszcze innej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez MariuS » 8 lip 2012, 14:59

dzięki Piwo za analizę wykresu Jacka w moim temacie :D :D :D


swoją drogą, jadę mazdą na tzw " zakręt śmierci" niedaleko szklarskiej :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Koci@k » 8 lip 2012, 20:21

MariuS napisał(a):swoją drogą, jadę mazdą na tzw " zakręt śmierci" niedaleko szklarskiej :]


Mmrrrrr zakręt petarda :D daj znać czy żyjesz :D
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez Rafał_ » 9 lip 2012, 00:55

Radzę odcinkę ustawić na 7000rpm :| . Odcinka 7800 i podzielisz los mój i Capazo :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Piotr_ » 9 lip 2012, 11:40

jarek.ZE napisał(a):Odcinka 7800 i podzielisz los mój i Capazo :)


powiedzcie mi dlaczego pękają wam te talerzyki <co?> ja katowałem kf-a pod przerywacz przez trzy lata i nic się nie działo złego oprócz nadmiernego spalania oleju,jubym katuje swoje mx6 kl-de też już jakiś czas a odcinkę ma na 7800 i też nic się nie dzieje :) może wasze przypadki są odosobnione i była jakaś wada tychże talerzyków <co?> ja podzielam tutaj zdanie pita i jacka że ocinka powinna być wysoko :P
mariusz graty wykresu :D myślę że też jesteś zadowolony :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Gib » 9 lip 2012, 12:05

w klze są inne.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rafał_ » 9 lip 2012, 15:49

XED napisał(a):jubym katuje swoje mx6 kl-de też już jakiś czas a odcinkę ma na 7800 i też nic się nie dzieje :) może wasze przypadki są odosobnione i była jakaś wada tychże talerzyków <co?> ja podzielam tutaj zdanie pita i jacka że ocinka powinna być wysoko :P
mariusz graty wykresu :D myślę że też jesteś zadowolony :)

Talerzyki po stronie ssącej to bolączka wszystkich KLZE. Dlatego w serii ma kompach KL31 i KL36 odcinka jest na 6800rpm :) Oczywiście, że odcinka powinna być wyżej, ale do tego potrzebna jest wymiana sprężynek i talerzyków.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez kamilspider » 9 lip 2012, 16:26

Problem tych talerzyków dotyczy tylko klze czy też klde?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez grzegorzjubymx6 » 9 lip 2012, 16:35

kamilspider napisał(a):Problem tych talerzyków dotyczy tylko klze czy też klde?

Wychodzi na to ze w kl-de nie ma żadnych problemów z talerzykami ... tylko niech mi ktoś powie dlaczego Prawdziwe kl-ze maja odcinkę przy 8000?
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez mlody1921 » 9 lip 2012, 16:58

JAkby był problem popchaczy to jeszcze ale talerzyków hmmm słyszałem że w ktorymś roku mazdy były cofan na servis i była servisowa zmiana zaworków w pompie oleju mniejsze cisnienie oleju = klepanie zaworów może
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 9 lip 2012, 17:38

grzegorzjubymx6 napisał(a):tylko niech mi ktoś powie dlaczego Prawdziwe kl-ze maja odcinkę przy 8000?

jarek.ZE napisał(a): Dlatego w serii ma kompach KL31 i KL36 odcinka jest na 6800rpm
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez MariuS » 24 sie 2012, 19:40

myślę o sprzedaży auta lecz nie jestem jeszcze przekonany ale jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem auta proszę pisać na PW. I bardzo proszę nie pisać tutaj w temacie , aby nie śmiecić :)


Uprzedzając pytania ewentualne- pomysłów jest dużo wiec nic nie powiem co będzie następcą. Ale być może zrobić albo kupić coś typowo na winkle ;) .
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Hazu » 24 sie 2012, 20:06

Shamowałeś w końcu auto?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez MariuS » 24 sie 2012, 22:31

stronę wcześniej jest wykres ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Gib » 24 sie 2012, 22:46

Dam 1500zł, czy wybiłem Ci z głowy pomysł sprzedaży?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Hazu » 24 sie 2012, 22:59

Taki stary ten samochód i bez gazu.
Kto to kupi.
A klasykiem nie będzie, bo nie jest oryginalny :P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez MariuS » 24 sie 2012, 23:54

Gib napisał(a):Dam 1500zł, czy wybiłem Ci z głowy pomysł sprzedaży?



Tak jest panie kapitanie



Hazu napisał(a):Taki stary ten samochód


Stare auta mają duszę ;P


Hazu napisał(a): i bez gazu.


bo gaz jest dla kuchenek <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Lantis 89 » 25 sie 2012, 17:32

MariuS,masz takie piękne auto, nie szkoda Ci sprzedawać,ja bym trzymał je dla samej satysfakcji,czego w nim dokonałem itd. :)
Lantis 89
 

Postprzez Pyton162 » 2 wrz 2012, 21:51

musze przyznac ze auto wygladą pieknie, a silnik chodzi bajecznie. Sam bym ją z chęcią przytulił
Pyton162
 

Postprzez Fasola » 2 wrz 2012, 22:11

Ten wydech jest poezją dla moich uszu :)
Fasola
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy