Strona 4 z 4

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 22 paź 2010, 12:04
przez jackkpl
Gib napisał(a):dobry trop:
manual 5,9 & 14,1
automatic 6,1 & 14,5


Napewo mowimy o 231 konnym Z4 E85? Moim zdaniem to auto ma jakies realne <15. 230 koni na 1400kg w automacie.

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 22 paź 2010, 12:09
przez Gib
Czasy z ameryki pewnie z dragstripu.
http://www.motortrend.com/roadtests/one ... rview.html

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 23 paź 2010, 23:44
przez jackkpl
Pare filmow, poki sniegu nie ma. Starty mam [tiiit] i wszyscy o tym wiedza. No ale takie zycie, nie umie sie jezdzic, to trzeba miec mocniejsze auto :P





Cale szczescie,ze mam niemiecka autostrade pod bokiem , moge legalnie pocisnac ;)

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 24 paź 2010, 09:52
przez radekkm
kurde to auto nie pasuje do tego forum bo jedzie :D
przyjmij gratule

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 24 paź 2010, 10:48
przez Gib
około 9 sekund 60-140 to już nieźle :)

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 24 paź 2010, 12:28
przez jackkpl
Dzieki za mile slowa :). Wiadomo, chcialoby sie zawsze wiecej,ale chyba projekt kompresor juz wiele wiecej nie wycisnie. Moze na wiosne zbiore sie i zaloze to mniejsze kolko i przespawam mocowanie, zeby pasek byl porzadnie naciagniety.

Tak jak gibson policzyl 60-140 jest ~9 sek , a 0-60 prawie 5. To jest troche zenujace, bo do 60 ze startu mnie seicento objedzie.

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 25 paź 2010, 18:41
przez Lukas007
Gratulacje, pięknie jedzie ;) ... na II lepiej niż moja na I <lol>

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 25 paź 2010, 19:25
przez Jacek176
Z ilu obrotów startujesz? Nie widać obrotomierza ale na słuch to nie nadwyrężasz chyba skrzyni i sprzęgła :P A zmiana biegów to przypomina pracę automatu :P
Potraktuj kiedyś ostrzej to auto, niech wie że ma pana ;) , to może zobaczymy wreszcie czasy godne doładowanego 1.8 :D

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 25 paź 2010, 19:33
przez jackkpl
Ja startuje z jakichs 2500rpm. Pewnie taka zmiana biegow , ktora udala mi sie raz przez 2 lata, to Ty Jacku masz na codzien ;). Na wiosne sprobuje na lepszych oponach (T1R) i po tym fura do piachu. Za 2 tygsy laduje zimowki i bedzie koniec szalenstwa spod swiatel.

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 25 paź 2010, 19:48
przez Jacek176
jackkpl napisał(a):Ja startuje z jakichs 2500rpm.

łoo matko <ściana>
To już wiadomo skąd te czasy. Strzel kiedyś ze sprzęgła z 5000-6000obr. (nie bój się, nic się nie rozpadnie... chyba ;) ). Tylko wcześniej rozgrzej opony: kilka burnout'ów przed nakręceniem filmika :D (no i ciśnienie w oponach przednich nie więcej niż 2.0 a w tylnych ze 2.5 conajmniej). I wtedy zobaczymy co Madzia 323F powered by compressor potrafi :D Bo narazie to czasy masz gorsze od mojej wolnossącej padaki także sorry, że nie cukruje :P

jackkpl napisał(a):Na wiosne sprobuje na lepszych oponach (T1R)

No niestety te opony nie mają najlepszych opinii. Ja coprawda też na takich jeżdżę ale wszędzie na forach piszą, że są przereklamowane i słabo kleją, tzn. wogóle nie kleją.

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 25 paź 2010, 19:55
przez jackkpl
No mam gorsze niz Twoja wybebeszona, ale to akurat dzieki nadwadze. Nie ma co sie oszukiwac,ze instalacja kompresorka to 30kg zelastwa, LPG to dodatkowe 30kg butla , gaz ze 20kg. Mysle,ze 100kg roznicy na moja niekorzysc. A to wg wszelkich kalkulatorow zabiera 0.3sek 0-62mph i tyle samo na 1/4.

Sam wiem,ze 15.9 udalo mi sie wykrecic na wolnossaku bez fotela i kanapy. Ale zeby nie snuc jakichs teorii i nie bujac w oblokach, to auto robi 15.4 na 1/4 i tyle mam pomierzone. Jak poprawie, to sie pochwale :)

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 25 paź 2010, 20:02
przez Jacek176
jackkpl napisał(a):Sam wiem,ze 15.9 udalo mi sie wykrecic na wolnossaku bez fotela i kanapy. Ale zeby nie snuc jakichs teorii i nie bujac w oblokach, to auto robi 15.4 na 1/4 i tyle mam pomierzone. Jak poprawie, to sie pochwale :)

Spoko. Mój najlepszy czas na G-techu z pełnym wyposażeniem (łącznie z jakimś pudłem z gadżetami typu trójkąt, gaśnica itd. w bagażniku) to 15.35
Ale nie ma się co licytować. Wiem, że instalacja LPG i twoje bambetle w kufrze ważą dużo więcej ;)
Widzę, że auto ma potencjał na zejście poniżej 15s :D

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 28 paź 2010, 10:22
przez jackkpl
Ostatnio kupilem nowe silikonowe wezyki do podcisnien, bo poprzednio mialem te igielitowe z castoramy i okazaly sie luzne. Auto mocniejsze nie jest,ale nie ma juz dziwnych zamulek tak jak to bylo poprzednio (m.in na jednym z filmikow 0-160).

Ponizej wklejam log z ecu mastera, start na 1-ce z 1000rpm ( w ramce widac czas startu 733,9sek), stop na 3-ce przy 7000rpm (w ramce widac czas 746,6 sek). Daje to 0-140 12.7sek. Szalu nie robi,ale moze bez pasazera byloby te 0.5 szybciej :)

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 30 paź 2010, 16:29
przez weede
ładnie już się zbiera, fajnie ze projekt idzie do przodu ;)

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 31 paź 2010, 11:40
przez piwo
no Jacek w koncu przestal osdzczedzac samochod bo ten w przyszlym roku idzie na zyletki :)

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 21 lis 2010, 17:09
przez Marek2Mazda323f
Cześć też mam mazde 323f BG i honde crx ed9 z kompresorem m62 i dziwne masz te spadki doładowania bo mi do ok 3,5k obr ładuje 0.55 a potem 0.6 i tak do końca, koło pasowe mam seryjne i koło kompresora też seria ze sprzęgłem. Max na silniku 1.6 z dużym pasowym i małym na kompresorze idzie wycisnąć ok 0.85bara, tym większa pojemność silnika tym mniej naładuje, bo silnik ma większe zapotrzebowanie, w silniku 1.6 vtec B16a2 w momencie załączenia vtecka doładowanie spada o 0,1bara ;) widać że auto sporo waży dlatego super przyspieszenia nie będzie, patrząc po filmikach masz 0-160 ok 17sek a tyle robił mój crx z dolotem i wydechem przy 144KM i 160Nm i z pełnym środkiem, tyle że crx waży 920-940kg tyle wychodzi na różnych wagach. Jak na taką masę to i tak chodzi Ci elegancko :D wiele osób może się zdziwić na światłach <rotfl> gratuluję projektu i wytrwałości <spoko>

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 7 gru 2010, 13:10
przez jackkpl
Spadku doladowania nie ma jakiegos wielkiego, moze 0.05 bara przy okolo 4500rpm. Wynika to z konstrukcji silnika (maksymalna sprawnosc a co za tym idzie moment jest przy 4500rpm). W hondzie to sie nie dzieje do momentu wlaczania vtec-a.

Dzieki za mile slowa. Auto rzeczywiscie ma nadwage i do tego bardzo slabe opony. Realny zmierzony czas 0-100 to okolo 7.1 sek (6.8 0-60mil). Tak naprawde nie liczy sie moc, a stosunek masy do mocy. Dlatego crx-y tak dobrze lataja, 145/940 daje 154 konie / tone. U mnie trzeba liczyc 180/1250kg z kierowca (seria pusta 1085 , LPG z 60kg calosc, do tego kompresor z orurowaniem itp 25-35kg no i kierowca 80). To daje 144konie na tone, czyli gorzej niz crx :). Bez 220 koni przy tej masie szalu nie bedzie – na wiosne moze sprobuje pospawac porzednie mocowanie napinacza i 0.7 bara zakrece na malym kolku. Wtedy powinno isc juz jak nalezy ;).

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 7 gru 2010, 19:15
przez Gib
Co ja mam powiedzieć? 170 KM na 1560 kg a na G-techu 7.9 najlepszy czas.

Re: jackkpl – Mazda 323F BG GT Kompresor

PostNapisane: 7 gru 2010, 19:35
przez jackkpl
Nic masz nie mowic, tylko musisz schudnac 300kg :P

Re: 323F BG BP Kompresor

PostNapisane: 5 maja 2011, 12:31
przez jackkpl
W ramach wyjasnien napisze,ze mazda pozbyla sie doladowania i znalazla nowego nabywce. Temat mozna zamknac.