323F BG BP Kompresor

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jackkpl » 22 paź 2010, 11:04

Gib napisał(a):dobry trop:
manual 5,9 & 14,1
automatic 6,1 & 14,5


Napewo mowimy o 231 konnym Z4 E85? Moim zdaniem to auto ma jakies realne <15. 230 koni na 1400kg w automacie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Gib » 22 paź 2010, 11:09

Czasy z ameryki pewnie z dragstripu.
http://www.motortrend.com/roadtests/one ... rview.html
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jackkpl » 23 paź 2010, 22:44

Pare filmow, poki sniegu nie ma. Starty mam [tiiit] i wszyscy o tym wiedza. No ale takie zycie, nie umie sie jezdzic, to trzeba miec mocniejsze auto :P





Cale szczescie,ze mam niemiecka autostrade pod bokiem , moge legalnie pocisnac ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez radekkm » 24 paź 2010, 08:52

kurde to auto nie pasuje do tego forum bo jedzie :D
przyjmij gratule
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 22:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Gib » 24 paź 2010, 09:48

około 9 sekund 60-140 to już nieźle :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jackkpl » 24 paź 2010, 11:28

Dzieki za mile slowa :). Wiadomo, chcialoby sie zawsze wiecej,ale chyba projekt kompresor juz wiele wiecej nie wycisnie. Moze na wiosne zbiore sie i zaloze to mniejsze kolko i przespawam mocowanie, zeby pasek byl porzadnie naciagniety.

Tak jak gibson policzyl 60-140 jest ~9 sek , a 0-60 prawie 5. To jest troche zenujace, bo do 60 ze startu mnie seicento objedzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Lukas007 » 25 paź 2010, 17:41

Gratulacje, pięknie jedzie ;) ... na II lepiej niż moja na I <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Jacek176 » 25 paź 2010, 18:25

Z ilu obrotów startujesz? Nie widać obrotomierza ale na słuch to nie nadwyrężasz chyba skrzyni i sprzęgła :P A zmiana biegów to przypomina pracę automatu :P
Potraktuj kiedyś ostrzej to auto, niech wie że ma pana ;) , to może zobaczymy wreszcie czasy godne doładowanego 1.8 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 25 paź 2010, 18:33

Ja startuje z jakichs 2500rpm. Pewnie taka zmiana biegow , ktora udala mi sie raz przez 2 lata, to Ty Jacku masz na codzien ;). Na wiosne sprobuje na lepszych oponach (T1R) i po tym fura do piachu. Za 2 tygsy laduje zimowki i bedzie koniec szalenstwa spod swiatel.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 25 paź 2010, 18:48

jackkpl napisał(a):Ja startuje z jakichs 2500rpm.

łoo matko <ściana>
To już wiadomo skąd te czasy. Strzel kiedyś ze sprzęgła z 5000-6000obr. (nie bój się, nic się nie rozpadnie... chyba ;) ). Tylko wcześniej rozgrzej opony: kilka burnout'ów przed nakręceniem filmika :D (no i ciśnienie w oponach przednich nie więcej niż 2.0 a w tylnych ze 2.5 conajmniej). I wtedy zobaczymy co Madzia 323F powered by compressor potrafi :D Bo narazie to czasy masz gorsze od mojej wolnossącej padaki także sorry, że nie cukruje :P

jackkpl napisał(a):Na wiosne sprobuje na lepszych oponach (T1R)

No niestety te opony nie mają najlepszych opinii. Ja coprawda też na takich jeżdżę ale wszędzie na forach piszą, że są przereklamowane i słabo kleją, tzn. wogóle nie kleją.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 25 paź 2010, 18:55

No mam gorsze niz Twoja wybebeszona, ale to akurat dzieki nadwadze. Nie ma co sie oszukiwac,ze instalacja kompresorka to 30kg zelastwa, LPG to dodatkowe 30kg butla , gaz ze 20kg. Mysle,ze 100kg roznicy na moja niekorzysc. A to wg wszelkich kalkulatorow zabiera 0.3sek 0-62mph i tyle samo na 1/4.

Sam wiem,ze 15.9 udalo mi sie wykrecic na wolnossaku bez fotela i kanapy. Ale zeby nie snuc jakichs teorii i nie bujac w oblokach, to auto robi 15.4 na 1/4 i tyle mam pomierzone. Jak poprawie, to sie pochwale :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 25 paź 2010, 19:02

jackkpl napisał(a):Sam wiem,ze 15.9 udalo mi sie wykrecic na wolnossaku bez fotela i kanapy. Ale zeby nie snuc jakichs teorii i nie bujac w oblokach, to auto robi 15.4 na 1/4 i tyle mam pomierzone. Jak poprawie, to sie pochwale :)

Spoko. Mój najlepszy czas na G-techu z pełnym wyposażeniem (łącznie z jakimś pudłem z gadżetami typu trójkąt, gaśnica itd. w bagażniku) to 15.35
Ale nie ma się co licytować. Wiem, że instalacja LPG i twoje bambetle w kufrze ważą dużo więcej ;)
Widzę, że auto ma potencjał na zejście poniżej 15s :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 28 paź 2010, 09:22

Ostatnio kupilem nowe silikonowe wezyki do podcisnien, bo poprzednio mialem te igielitowe z castoramy i okazaly sie luzne. Auto mocniejsze nie jest,ale nie ma juz dziwnych zamulek tak jak to bylo poprzednio (m.in na jednym z filmikow 0-160).

Ponizej wklejam log z ecu mastera, start na 1-ce z 1000rpm ( w ramce widac czas startu 733,9sek), stop na 3-ce przy 7000rpm (w ramce widac czas 746,6 sek). Daje to 0-140 12.7sek. Szalu nie robi,ale moze bez pasazera byloby te 0.5 szybciej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez weede » 30 paź 2010, 15:29

ładnie już się zbiera, fajnie ze projekt idzie do przodu ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 15:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez piwo » 31 paź 2010, 10:40

no Jacek w koncu przestal osdzczedzac samochod bo ten w przyszlym roku idzie na zyletki :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (211/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Marek2Mazda323f » 21 lis 2010, 16:09

Cześć też mam mazde 323f BG i honde crx ed9 z kompresorem m62 i dziwne masz te spadki doładowania bo mi do ok 3,5k obr ładuje 0.55 a potem 0.6 i tak do końca, koło pasowe mam seryjne i koło kompresora też seria ze sprzęgłem. Max na silniku 1.6 z dużym pasowym i małym na kompresorze idzie wycisnąć ok 0.85bara, tym większa pojemność silnika tym mniej naładuje, bo silnik ma większe zapotrzebowanie, w silniku 1.6 vtec B16a2 w momencie załączenia vtecka doładowanie spada o 0,1bara ;) widać że auto sporo waży dlatego super przyspieszenia nie będzie, patrząc po filmikach masz 0-160 ok 17sek a tyle robił mój crx z dolotem i wydechem przy 144KM i 160Nm i z pełnym środkiem, tyle że crx waży 920-940kg tyle wychodzi na różnych wagach. Jak na taką masę to i tak chodzi Ci elegancko :D wiele osób może się zdziwić na światłach <rotfl> gratuluję projektu i wytrwałości <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 21:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez jackkpl » 7 gru 2010, 12:10

Spadku doladowania nie ma jakiegos wielkiego, moze 0.05 bara przy okolo 4500rpm. Wynika to z konstrukcji silnika (maksymalna sprawnosc a co za tym idzie moment jest przy 4500rpm). W hondzie to sie nie dzieje do momentu wlaczania vtec-a.

Dzieki za mile slowa. Auto rzeczywiscie ma nadwage i do tego bardzo slabe opony. Realny zmierzony czas 0-100 to okolo 7.1 sek (6.8 0-60mil). Tak naprawde nie liczy sie moc, a stosunek masy do mocy. Dlatego crx-y tak dobrze lataja, 145/940 daje 154 konie / tone. U mnie trzeba liczyc 180/1250kg z kierowca (seria pusta 1085 , LPG z 60kg calosc, do tego kompresor z orurowaniem itp 25-35kg no i kierowca 80). To daje 144konie na tone, czyli gorzej niz crx :). Bez 220 koni przy tej masie szalu nie bedzie – na wiosne moze sprobuje pospawac porzednie mocowanie napinacza i 0.7 bara zakrece na malym kolku. Wtedy powinno isc juz jak nalezy ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Gib » 7 gru 2010, 18:15

Co ja mam powiedzieć? 170 KM na 1560 kg a na G-techu 7.9 najlepszy czas.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jackkpl » 7 gru 2010, 18:35

Nic masz nie mowic, tylko musisz schudnac 300kg :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez jackkpl » 5 maja 2011, 11:31

W ramach wyjasnien napisze,ze mazda pozbyla sie doladowania i znalazla nowego nabywce. Temat mozna zamknac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy