MX-5 NA BP Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Hazu » 30 paź 2012, 19:11

Grzesiu napisał(a): Hazu napisał(a):Myślę, że tu nie chodziło ani o trakcję ani o obniżenie, tylko wykonano rzeźbę aby upchnąć te koła.


hm, nie wiem czy dać się sprowokować żeby Ci zrobić uciechę czy po prostu zignorować, a może po prostu wyjaśnię że spasowanie tego samochodu to nie przypadek, tylko specjalnie na tę okazję wykonane koło, z żądanym ET, z żądaną szerokością, z żądaną oponą, z oczekiwanym skutkiem, tak to rzeźba jeżeli tak to nazywasz;) tylko z dużym nakładem.



Fajnie.
Fajne auto, fajnie zrobione, w nakłady nie wątpię, większość, w tym ja, może tylko pozazdrościć.
Ale ja nie lubię jak Ktoś wciska ciemnotę.

Pokaż na jakim zawieszeniu osiągnąłeś takie pochylenie? (na fabrycznym/standardowym bez rzeźby jest to niewykonalne)

Jak to taka "PROFI" robota to pokaż wydruk z ustawienia geometrii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez mlody1921 » 30 paź 2012, 19:23

Hazu mam nadzieje że nie jesteś diagnostą :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Hazu » 30 paź 2012, 19:45

mlody1921 napisał(a):Hazu mam nadzieje że nie jesteś diagnostą :D

Nie, nie jestem. :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Grzesiu » 30 paź 2012, 19:47

mechanikiem też nie jesteś, daruję sobie dalsze odpowiedzi na Twoje zaczepki;)

jak to mówią..
"w du*** był, gó*** widział".

Nie masz pojęcia o czym piszesz ani mówisz, jak chcesz zdobyć troszeczkę wiedzy zapraszam na serwis, ale wiedza kosztuje. Zawieszenie jakie jest u mnie założone można znaleźć w moim topiciu, jeszcze zawiasu poza Mc'personem to zdrowy, w dużej mierze nowy OEM.

Dopisano 31 paź 2012 17:49:

ostatni "up".
foty:
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez People_Hate_Me » 1 lis 2012, 22:28

Grzechu masz taj zajebi.... samochod ze aż boli <serduszka>
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Bartg » 1 lis 2012, 22:33

Cudne fotki, jednak Hiddenlucas klasa sama w sobie jak zwykle :O :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7808 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Hazu » 1 lis 2012, 23:08

Grzesiu napisał(a):Nie masz pojęcia o czym piszesz ani mówisz

Jeżeli nie mam pojęcia to odpowiedz na pytania.

Zaprzeczysz, że rozwierciłeś otwory w górnym wahaczu?
Jeżeli tego nie zrobiłeś, to pokaż jak uzyskałeś takie pochylenie.
Skoro prezentujesz auto na publicznym forum,
to nie możesz mieć pretensji o to,
że komuś coś się nie podoba lub chce się czegoś dowiedzieć.

Wiem że w RX-7 ostatniej generacji jest możliwość regulacji takich parametrów ale o tym że w MX-5 jet to nie wiedziałem.



A może tylko wypowiedzi pochlebne i na Twoim poziomie akceptujesz?
To masz : <dupa> :P ........... <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Grzesiu » 2 lis 2012, 00:10

a Ty dalej to samo, a ja dalej muszę Ci napisać: nie masz pojęcia o czym piszesz.

Nie zrobiłem NIC z rzeczy o których piszesz, otwory.. rozwiercać.. z jakiej szopy takie patenty podpatrujesz? Wstydu oszczędź. Camber uzyskane na moim tyle, przodzie z resztą też jest za pomocą seryjnych możliwości zawieszenia, bez ingerencji w żaden sposób, ba więcej, mam w zapasie jeszcze 0.5 stopnia z którego nie korzystam bo nie ma potrzeby. kapisz;)? Czy napisać w 4 językach?


Mam do Ciebie radę prostą, kup sobie NA, rozbierz zawieszenie, później poskładaj, naucz się podstawowych zasada budowania geometrii w samochodzie z zawieszeniem zależnym i niezależnym, możesz nawet na koniec otworzyć warsztat i budzić respekt mając nową, PRAWDZIWĄ i WIARYGODNĄ wiedzę, nie podpartą zabobonami, bujdami z internetu czy też innych szop.

Jesteś zaczepliwy, nie masz racji, rzucasz bzdurami, do tego nie reformowalny, a ja z publicznego obowiązku mam Ci przygotowywać fotorelację z każdej pracy którą wykonuję przy samochodzie?
W dupce Ci się poprzewracało kolego. Symboli i dziecinady Twoim przykładem przytaczał nie będę.


Jest tu jakiś moderator, bardzo uprzejmie proszę wyeliminować tego typa z mojego tematu, na co mi jego słoma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Bartosz_ » 2 lis 2012, 15:45

Grzesiu napisał(a):a Ty dalej to samo, a ja dalej muszę Ci napisać: nie masz pojęcia o czym piszesz.

Nie zrobiłem NIC z rzeczy o których piszesz, otwory.. rozwiercać.. z jakiej szopy takie patenty podpatrujesz? Wstydu oszczędź. Camber uzyskane na moim tyle, przodzie z resztą też jest za pomocą seryjnych możliwości zawieszenia, bez ingerencji w żaden sposób, ba więcej, mam w zapasie jeszcze 0.5 stopnia z którego nie korzystam bo nie ma potrzeby. kapisz;)? Czy napisać w 4 językach?


Mam do Ciebie radę prostą, kup sobie NA, rozbierz zawieszenie, później poskładaj, naucz się podstawowych zasada budowania geometrii w samochodzie z zawieszeniem zależnym i niezależnym, możesz nawet na koniec otworzyć warsztat i budzić respekt mając nową, PRAWDZIWĄ i WIARYGODNĄ wiedzę, nie podpartą zabobonami, bujdami z internetu czy też innych szop.

Jesteś zaczepliwy, nie masz racji, rzucasz bzdurami, do tego nie reformowalny, a ja z publicznego obowiązku mam Ci przygotowywać fotorelację z każdej pracy którą wykonuję przy samochodzie?
W dupce Ci się poprzewracało kolego. Symboli i dziecinady Twoim przykładem przytaczał nie będę.


Jest tu jakiś moderator, bardzo uprzejmie proszę wyeliminować tego typa z mojego tematu, na co mi jego słoma.


:D :D :D
projekt rewelacja <serduszka> <serduszka>
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez Hazu » 2 lis 2012, 17:44

Na fabrycznej regulacji nie osiągnąłeś takiego pochylenia kół tylnych.
Poza tym ta regulacja fabryczna służy też do ustawienia zbieżności kół tylnych i ustawienia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy , przez to też ma dodatkowo ograniczony zakres regulacji pochylenia kół.

Dobrze wiesz że mam rację i dlatego tak się ciskasz.

Jeżeli nie mam racji to odpowiedz na zadane pytania.
Ostatnio edytowano 2 lis 2012, 18:31 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez alk80 » 2 lis 2012, 17:56

Hazu, przyjedź na spota to sam sprawdzisz :P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez ADHD » 2 lis 2012, 18:30

Najlepiej jest bić pianę w kolejnym temacie.

Jednak z czystym sumieniem mogę wybronić HAZU.
Przez zazdrość, narcyzm czy też mega kompleksy jesteśmy w stanie czepiać się najpiękniejszych piersi, że ich sutki mają nienaturalny negatyw.

Swoją drogą to takie moje polskie "podium" mx5. (dwie/trzy :) pozostałe BDG)
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez Grzesiu » 2 lis 2012, 18:49

Hazu napisał(a):Na fabrycznej regulacji nie osiągnąłeś takiego pochylenia kół tylnych.
Poza tym ta regulacja fabryczna służy też do ustawienia zbieżności kół tylnych i ustawienia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy , przez to też ma dodatkowo ograniczony zakres regulacji pochylenia kół.

to takie rzeczy mogę tam jeszcze regulować? jasny gwint! to teraz mi się pojaśniło!







...
u mnie na podium forumowy Clown-ów od dzisiaj jest Hazu:)
wie lepiej jak zbudowałem swój samochód ;D komedia hahaha , żeby było śmieszniej o Twojej upartości i głupocie opowiedziałem w pracy <cisza> , ryliśmy cały dzień! dziękuję! <jupi> dzięki Tobie piątek w który między wolnymi dnami musiałem iść do pracy przeleciał mi jak z nut.


pozdrawiam wszystkich którzy "nie widzieli a uwierzyli" i tych którzy widzą, no i też wierzą <glupek2> wcale nie są gorsi. Tylko Hazu biedny taki. Wpadnij na śląsk, z chęcią Cię poznam i pokażę Ci palcem że nic tam nie ma odkrywczego.. poza serią. Ale to Japończycy już wymyślili 30lat temu.
Swoją drogą, dochodzę do wniosku że albo pracujesz na planie "Sędzia Anna Maria Wesołowska"albo lubisz ten serial, bo Twój ton wypowiedzi/ wypisania jest jak z nut z tego szlamu;) Szczerzę Ci współczuje, codzienność z takim nastawieniem musi być dla Ciebie naprawdę trudna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Hazu » 2 lis 2012, 19:09

Nie wysilaj się nie jesteś w stanie mnie obrazić.
Seriali też nie oglądam aby zrozumieć o co Tobie chodzi.

Grzesiu napisał(a):Szczerzę Ci współczuje, codzienność z takim nastawieniem musi być dla Ciebie naprawdę trudna.


Dziękuje, ale nie przejmuj się, daję rade.


Już możesz odpowiedzieć jak zrealizowałeś takie pochylenie na seryjnym zawieszeniu?
Jakie to pochylenie naprawdę jest, podaj kąty?
Może to tylko złudzenie na zdjęciach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Bartg » 2 lis 2012, 19:25

A gdzie tu jest seryjne zawieszenie tak w ogóle ? Chyba że gwint Raceland się do takowego zalicza.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7808 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Hazu » 2 lis 2012, 20:26

Może masz problemy z konstruowaniem rzeczowych wypowiedzi, w końcu wychowałeś się na tv, serialach i internecie, dlatego ułatwię Ci zadanie.


Proszę wybierz metodę jaką wybrałeś w celu takiego pochylenia kół, lub, ewentualnie odpowiedz jak inaczej uzyskałeś takie pochylenie.

1. poprzez zastosowanie specjalnego wahacza górnego z regulacją:
wa.jpg
wah.jpg


2. poprzez wymianę tulei wahacza na takie:
waha.jpg


3.lub, jak to robią druciarze, poprzez rozwiercenie otworu górnego wahacza.


lub, ewentualnie odpowiedz jak inaczej uzyskałeś takie pochylenie?
Ostatnio edytowano 11 lis 2012, 22:54 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez People_Hate_Me » 2 lis 2012, 23:39

Grzechu Hazu jest znany z opowiesci zwanych rownież bzdurami. Jutro jak bede mial wiecej czasu. posprzatam :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Grzesiu » 3 lis 2012, 17:37

Bartg napisał(a):A gdzie tu jest seryjne zawieszenie tak w ogóle ? Chyba że gwint Raceland się do takowego zalicza.

tak jak pisałem wielokrotnie wcześniej, poza kolumną Mc'P ("gwintem") wszystko inne to seria, lub jej zamienniki, bo nie oszalałem żeby kupować części w ASO.

Hazu napisał(a):Proszę wybierz metodę jaką wybrałeś w celu takiego pochylenia kół, lub, ewentualnie odpowiedz jak inaczej uzyskałeś takie pochylenie.

Ostatni raz, skoro masz problemy z czytaniem:

Pochylenie które specjalnie dla Ciebie udokumentowałem przyrządem służącym do jego pomiaru uzyskałem korzystając z seryjnych/fabrycznych możliwości nastaw zawieszenia, nie wykorzystując przy tym żadnych elementów które wymieniasz na swojej dream liście szopa tuning, ani nie ingerując w żaden element modyfikując go w jakikolwiek sposób. AMEN.
A teraz przestań mi zaśmiecać temat swoimi
People_Hate_Me napisał(a):bzdurami.



uf, dzisiaj ostro zaatakowałem miatkę korzystając z wolnej soboty.
Zmieniłem olej z motula 15w50 300v, na Liqui Moly 10w60. Poprzednio jeżdżąc na 10w60 castrola (wiem wiem tani shit ;) nie obserwowałem żadnych niepokojących objawów, jak wygląda pałowanie na motulu widzieli Ci co byli na lublinie, co jakiś losowy czas turbo puszcza bąka, zobaczymy czy na LM będzie lepiej, nigdy nie miałem tego oleju w prywatnym aucie, jestem ciekaw. Zmieniłem płyn chłodniczy, zrobiłem mocniejszą mieszankę motula na zimę.
Zrobiłem kompresję/szczelność silnika, z wyników jestem arcy zadowolony. Świece w idealnym stanie, jednolite, kolor prawidłowy, zero syfów lub innych dziwnych zjawisk.
Komprecha na fotce, szczelność cylindrów w kolejność: 85%, 75%, 70%, 75%. Nic tylko korzystać dalej z przyjemnością.
Rozciąłem filtr oleju profilaktycznie, ale nic nie znalazłem więc dalej podbudowany poprawiłem nieco geometrię z przodu (zbieżność) troszeczkę testują minimalne zmiany jak się lepiej prowadzi. Na koniec zmierzyłem cambery, żeby zapokoić niedowiarka.
Na podwozie trafiła też warstwa ochronna środka konserwującego, nie ma co ukrywać, poduszka powietrzna po której się przesuwam czasem łapie lagi i zdarza mi się przytrzeć gdzie nie gdzie, trzeba to na bieżąco konserwować.

Jestem bardzo zadowolony.. coś w tym roku jeszcze porobię przy aucie jak zostanie u mnie, ale generalnie, chyba podbudowany idealną kondycją shamuję jeszcze troszeczkę i przesunę wyniki 98 octan/ 102 octan o +20PS, powinno dalej znosić tak jak teraz, a kusi mnie jazda na pełnym booscie bez obcinania góry.
z.jpg
zb.jpg
zbi.jpg
zbie.jpg
zbiez.jpg
zbiezn.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez tmx89 » 3 lis 2012, 19:09

Hazu – Kończ waść, wstydu oszedź <cisza> co do fotorelacji jak bardzo chcesz to niedlugo ja kupie gwint i specjalnie dla Ciebie z dedykacja zrobimy zdjecia ustawienia takiego pochylenia .... a jesli jestes nieciepliwy to polecam clubroadster.net i popatrzenie tam jak ludzie glebia te auta na seryjnych gratach poza gwintem.... na youtube tez pelno jest filmikow wystarczy wpisac... slammed miata <czytaj> to nie honda ze trzeba uzywac takich wynalazkow jakie zaprezentowales...

http://www.youtube.com/watch?v=pc1Ix0v3IZY
Szwedu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 22:58
Posty: 44
Skąd: Katowice
Auto: Mx-5 NA, Is200, Insignia Turbo, Is250

Postprzez Pajko » 3 lis 2012, 20:04

5,4 i 3,9 matko boska ale zaj*&#@ste pochylenie na fotkach tego nie widać ja w 626 z tylu mialem 4,1 to była pokraka i Mnie to jarało chciałbym w przyszłym sezonie osiągnąć u siebie . Jest kozak

a co do wypowiedzi wyżej to uwielbiam posty wszechwiedzących fantastów którzy nic nie widzieli a znają się na wszystkim .

Cieszy Mnie to że nie tylko ja na tym forum buduje auto w stanc'owym flushowym stylu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy