Bartg napisał(a):A gdzie tu jest seryjne zawieszenie tak w ogóle ? Chyba że gwint Raceland się do takowego zalicza.
tak jak pisałem wielokrotnie wcześniej, poza kolumną Mc'P ("gwintem") wszystko inne to seria, lub jej zamienniki, bo nie oszalałem żeby kupować części w ASO.
Hazu napisał(a):Proszę wybierz metodę jaką wybrałeś w celu takiego pochylenia kół, lub, ewentualnie odpowiedz jak inaczej uzyskałeś takie pochylenie.
Ostatni raz, skoro masz problemy z czytaniem:
Pochylenie które specjalnie dla Ciebie udokumentowałem przyrządem służącym do jego pomiaru uzyskałem korzystając z seryjnych/fabrycznych możliwości nastaw zawieszenia, nie wykorzystując przy tym żadnych elementów które wymieniasz na swojej dream liście szopa tuning, ani nie ingerując w żaden element modyfikując go w jakikolwiek sposób. AMEN.
A teraz przestań mi zaśmiecać temat swoimi
People_Hate_Me napisał(a):bzdurami.
uf, dzisiaj ostro zaatakowałem miatkę korzystając z wolnej soboty.
Zmieniłem olej z motula 15w50 300v, na Liqui Moly 10w60. Poprzednio jeżdżąc na 10w60 castrola (wiem wiem tani shit
nie obserwowałem żadnych niepokojących objawów, jak wygląda pałowanie na motulu widzieli Ci co byli na lublinie, co jakiś losowy czas turbo puszcza bąka, zobaczymy czy na LM będzie lepiej, nigdy nie miałem tego oleju w prywatnym aucie, jestem ciekaw. Zmieniłem płyn chłodniczy, zrobiłem mocniejszą mieszankę motula na zimę.
Zrobiłem kompresję/szczelność silnika, z wyników jestem arcy zadowolony. Świece w idealnym stanie, jednolite, kolor prawidłowy, zero syfów lub innych dziwnych zjawisk.
Komprecha na fotce, szczelność cylindrów w kolejność: 85%, 75%, 70%, 75%. Nic tylko korzystać dalej z przyjemnością.
Rozciąłem filtr oleju profilaktycznie, ale nic nie znalazłem więc dalej podbudowany poprawiłem nieco geometrię z przodu (zbieżność) troszeczkę testują minimalne zmiany jak się lepiej prowadzi. Na koniec zmierzyłem cambery, żeby zapokoić niedowiarka.
Na podwozie trafiła też warstwa ochronna środka konserwującego, nie ma co ukrywać, poduszka powietrzna po której się przesuwam czasem łapie lagi i zdarza mi się przytrzeć gdzie nie gdzie, trzeba to na bieżąco konserwować.
Jestem bardzo zadowolony.. coś w tym roku jeszcze porobię przy aucie jak zostanie u mnie, ale generalnie, chyba podbudowany idealną kondycją shamuję jeszcze troszeczkę i przesunę wyniki 98 octan/ 102 octan o +20PS, powinno dalej znosić tak jak teraz, a kusi mnie jazda na pełnym booscie bez obcinania góry.