Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
Paweł napisał(a):Panie, kto to odróżni...
Nr VIN
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
W homologacji masz ściśle określone jakich części możesz używać
Z tego co mi wiadomo to nie będziesz mógł robić takich hybryd. A na pewno Ci się ode chcę takich prób jak na zawodach karzą Ci rozbierać silnik, bo padnie podejrzenie
Im wyższa ranga zawodów i walka o miejsce tym częściej takie praktyki są stosowane.
Capazo napisał(a):No i kolejne pytanko, czy zna ktos specyfikacje silnikowa 323 BA LANTIS, bo tylko ta specyfikacja ma FIA



Najmocniejszy Lantis to wersja type R . Moc 170KM / 7000rpm, moment obr. 180Nm / 5500rpm, masa 1200kg : http://www.cars-directory.net/specs/mazda/lantis/1993_9/15530/
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Ok Silnik KL-ZE idzie na zyletki. Zaraz wrzucam info w dziale sprzedam. Zapraszam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
onyx napisał(a):KF-ZE posiada user Loczek. Może będzie chciał sprzedać
Gwiazdy na niebie mowia ze raczej odstawiam wyscigi FIA na dalszy plan, bede zbierał doswiadczenie, a w miedzy czasie myslal z jakim autem dalej sie bawic. Na ten czas, onegdaj wlatuje bp4w.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
onyx napisał(a):Też będzie to latać, chociaż setup będzie na pewno słabszy niż to co miałeś do tej pory:( zastanawiam się jak przełoży się to na czasy
Klasa do 2,0 wiec tylko to mnie motywuje. Wkoncu bede mogl sie scigac z rownymi, a nie w klasie open gdzie startuja Vett itd itp.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
mlody1921 napisał(a):A jak jest z silnikiem z nowszej Mx-5 ? 2.0 16v taki silnik jak ma FIVE
A skrzynia od czego. Nowe silniki to siano rzedu 5-6 tys. BP4W <2000
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):A skrzynia od czego
od mazdy 3 5 lub 6 z półosiami twórczość więc z mondeo i focusa też zaadoptujesz ceny są nie najgorsze

a potencjał dość spory kwestia $
http://www.cosworth.com/duratec
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Bardzo chwalą silniki mondeo właśnie 2.0 16v są silver topy i black topy walenda motorsport robi na nich repliki Lotus 7 i ponoć robią z nich 200 koni
zreszta focus I st170 tam chyba siedział 2.0 16v 170 koni potem był RS też 2.0 ale juz 215 koni
wrazie czego mam silnik silver top z mondeo mk2
zreszta focus I st170 tam chyba siedział 2.0 16v 170 koni potem był RS też 2.0 ale juz 215 koni
wrazie czego mam silnik silver top z mondeo mk2
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Możliwe ale 170 koni w serii to dośc ładnie mi sie wydaje jak na 2.0, ITB pare zabiegów i 200 pewnie by pękło
http://www.youtube.com/watch?v=VxFlhYyaOXA
przykład
2.0 Zetec engine block (silvertop): 86mm(1,5mm oversize) wiseco 12.5:1 comp ratio 2045cc (86x88mm) Eagle rods lightened and balanced standard crankshaft Focus ST170 Head: ported three angle valve job (factory valves 33,5mm and 28mm) CatCams 293/285 degres with 12.7/12.2mm lift Exhaust: modified Focus ST170/SVT header heat wraped 3" exhaust intake/injection: hayabusa throttle bodies enlarged by 2mm Megasquirt ECU 440cc injectors
http://www.youtube.com/watch?v=VUDCUW3HbL0
http://www.youtube.com/watch?v=VxFlhYyaOXA
przykład
2.0 Zetec engine block (silvertop): 86mm(1,5mm oversize) wiseco 12.5:1 comp ratio 2045cc (86x88mm) Eagle rods lightened and balanced standard crankshaft Focus ST170 Head: ported three angle valve job (factory valves 33,5mm and 28mm) CatCams 293/285 degres with 12.7/12.2mm lift Exhaust: modified Focus ST170/SVT header heat wraped 3" exhaust intake/injection: hayabusa throttle bodies enlarged by 2mm Megasquirt ECU 440cc injectors
http://www.youtube.com/watch?v=VUDCUW3HbL0
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Możliwe ale 170 koni w serii to dośc ładnie mi sie wydaje jak na 2.0, ITB pare zabiegów i 200 pewnie by pękło
http://www.youtube.com/watch?v=VxFlhYyaOXA
przykład
2.0 Zetec engine block (silvertop): 86mm(1,5mm oversize) wiseco 12.5:1 comp ratio 2045cc (86x88mm) Eagle rods lightened and balanced standard crankshaft Focus ST170 Head: ported three angle valve job (factory valves 33,5mm and 28mm) CatCams 293/285 degres with 12.7/12.2mm lift Exhaust: modified Focus ST170/SVT header heat wraped 3" exhaust intake/injection: hayabusa throttle bodies enlarged by 2mm Megasquirt ECU 440cc injectors
http://www.youtube.com/watch?v=VUDCUW3HbL0
silniki rozwojowe, to fakt – ale żeby takie osiągi mieć, zobacz najpierw na listę gratów – budżet spory jest potrzebny. Kolejny aspekt to paliwo, które musi mieć bardzo wysoką liczbę oktanową
No tak ale z tego co widze to Capazo chce sie rozwijać i przynajmniej będzie miał mniejszy problem z dostępnością części, do ori st170 zakładają ITB i koło 200 koni krzesają
A ja chętnie bym zobaczył w BG takego Zeteca
A ja chętnie bym zobaczył w BG takego Zeteca
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Wg mnie w BP zrobienym w podobnym setupie też przekroczysz 200, a nie ma takiej rzeźby ze zmianą silnika.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):Wg mnie w BP zrobienym w podobnym setupie też przekroczysz 200, a nie ma takiej rzeźby ze zmianą silnika.
Też tak sądze. Poza tym jakbym szedł już w mezalians, to wybrałbym coś z palety Hondy niż z Forda – np. K20
onyx napisał(a):np. K20
albo SR20VE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości