Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez rafał88 » 9 maja 2015, 09:11

Moze i wytrzyma jak sie dobrze to zrobi w miare dobrze. Ale dirko itp walą na glebe te wynalazkiza 2zl :P :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mlody1921 » 9 maja 2015, 09:54

Ja lubie reinz-a bo jest taki czarny metalikowaty na dodatek ze robi robote to wyglada jakby go nie bylo :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez OddajMiKase » 9 maja 2015, 19:28

No i dobry sylikon dal rade,najszybsze auto w Czaplinku,tak slyszalem hehe
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez aBartez » 10 maja 2015, 09:54

Zobaczę tą wspaniałą Mazdę na wyścigach w Olsztynie :–)??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez MIRU » 10 maja 2015, 10:23

Dawno nie odwiedzałem tego działu a tu takie newsy :)
Gratki podwójne !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Eklerek323f » 10 maja 2015, 12:16

Robiła mega robote i wszystkich ustawiała :D czas chyba 12.7 najlepszy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez deejay27 » 10 maja 2015, 14:06

Zgadza się , taki czas osiągnał. Wrażenia na prawym bezcenne. Dzięki Tekkenfan za przewózkę i życzę dalszych sukcesów i jak najmniej awarii.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Fiveopac » 10 maja 2015, 16:02

Jeszcze raz – gratulacje dla bezkonkurencyjnego zwycięzcy ćwiartki <spoko> <spoko> <spoko> auto idzie jak zło!! <jupi>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Bo_Lo » 10 maja 2015, 16:29

Pierwsze co młody powiedział jak wysiadł''Tata,a ty też tak wybebeszysz nasze subaru? hahaha
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez misiak89-89 » 10 maja 2015, 17:22

łoł 12.7 to nie w kij dmuchał <spoko> czas powtarzalny?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez OddajMiKase » 10 maja 2015, 20:13

Tak ale tylko raz hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez tekkenfan » 10 maja 2015, 20:32

Jo sam jesteś tylko raz :P

Fiveopac napisał(a):Jeszcze raz – gratulacje dla bezkonkurencyjnego zwycięzcy ćwiartki <spoko> <spoko> <spoko> auto idzie jak zło!! <jupi>

Umowa to umowa hahahaa, ale szkoda że sprzęgło Ci nie domagało bo taki kill się nie liczy. Mam nadzieję że uda mi się przyjechać na Ryki i nasze auta będą w pełni sprawne co by można było zrobić repetę :D

Dzięki za zlot, było mega i nawet pogoda dopisała co pozwoliło pokręcić fajne czasy i pokarać speedstery :P , chociaż z niektórymi pasażerami było to wyzwanie <lol> . Sorki, że wszystkich nie przewiozłem ale przed finałami znowu pojawiły się mikropęknięcia na kolektorze i nie chciałem ryzykować.
Fajnie że chociaż na 1/4 najlepsza była mazda :P .

A teraz dla tych co nie byli:
Udało się wywalczyć 1 miejsce w klasie turbo i wykręcić najlepszy czas zawodów.
Co prawda inny sprzęt pomiarowy niż na pozostałych zawodach w jakich startowałem (więc ciężko się jednoznacznie odnieść) i jak to na zlocie Mazdy pod górkę i pod wiatr hehe.
Co do samego przebiegu zdarzeń to pierwszy przejazd (jeszcze na ciężki felgach i federalach) i padła życiówka:
Obrazek

Do tego wyszło że na górze brakuje paliwa (dokładnie w miejscu gdzie wcześniej mi odcinało AFR szedł do góry), a wtryski (850cc) chodziły na 100%, więc coś było nie tak. Problem rozwiązał się po podpięciu podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa, i można było katać dalej.
Pojeździłem trochę na federalach, z Jackiem poustawialiśmy AFR na 11.3-11.5 (tak dla bezpieczeństwa, bo nie było czasu tego wystroić) i jeździłem.
Później założyłem profile i znowu życiówka – 12.918. To pozwoliło się zakwalifikować do półfinałów, gdzie pojechałem jeszcze lepiej :D
Obrazek
Timeslipy ułożone w kolejności klepania czasów, gdzie 2 to półfinał, a trzeci to przejazd finałowy.

A żeby nie było tak cudownie to był ciąg dalszy telenoweli pt. "pęknięcia":
Obrazek
Screamer pękł idealnie na spawie hehe.

No i na koniec pucharek:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez deejay27 » 10 maja 2015, 20:39

Jeszcze raz gratulacje.
pogoda dopisała co pozwoliło pokręcić fajne czasy i pokarać speedstery :P , chociaż z niektórymi pasażerami było to wyzwanie <lol>

Oj , tam , oj tam:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez jaaco » 10 maja 2015, 22:14

Klasa Szogun powiadasz :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez mlody1921 » 11 maja 2015, 10:50

Gratulacje czasy w końcu fajne jak przystało na mazde i na taką moc, jak uporasz sie z pęknięciami sądze że niskkkie 12 jest do zrobienia spokojnie

Pęknięcie słaby przetop tigiem, problem taki że jak sie przetopi mocniej powstają sople od spodu, co grodzi na dolocie uwaleniem turba, druga butla argonu i do środka w czasie spawania wtedy spaw mocny, przetop bajka

choć jak to rura od screamer to dziwne że pękła, screamer idzie w ziemie ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 11 maja 2015, 22:50

sorry ale nie kumam po co był ten wywód o TIGu?
Kiedy kolektor mi pękł na spawie? Wydawało mi się że kilka postów wcześniej napisałem przyczynę pękania i nie wynikało to ze złego spawania. Pomijam kwestię że kolektor spawała osoba która wie co robi ;)

mlody1921 napisał(a):A czyli nie warto nic pisać i śledzić temtu i probować pomóc, dyskutować !!

warto tylko wyapadałoby pisać na temat, a nie wyskakiwać ni z gruch ni z pietruchy o teorii TIGa, którą w drobnym stopniu znam ;)
.....

mlody1921 napisał(a):jak uporasz sie z pęknięciami sądze że niskkkie 12 jest do zrobienia spokojnie

do niskich 12 długa droga. Zejść z wysokiej 12 na niską 12 to zupełnie inna bajka niż np. z wysokiej 14 na niską 14.
Jak ogarnę co jest to powinienem klepać średnie 12
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Szyna » 12 maja 2015, 18:32

Panowie mlody1921 i OddajMiKase, prosił bym Was o nie robienie bałaganu w tym temacie.
A wszystkie docinki i prywatne wycieczki załatwiajcie na PW.
Następnym razem pójdą ostrzeżenia.
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MariuS » 13 maja 2015, 17:29

Widziałem na żywo i robi wrażenie. Gratuluję zapału <spoko> Jeździłeś nią po EOS-ie? Bo nie kojarzę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez tekkenfan » 13 maja 2015, 18:12

Dzięki. Auto jest robione pod drag, tak więc OESu nawet nie brałem pod uwagę, bo jakbym uwalił motor na którymś winklu to bym się chyba pochlastał. Inna kwestia to wyleciała pompa wspomagania, a magiel został od wersji ze wspomaganiem (tyle że zaślepione węże).
Pomijam kwestię, że nie umiem kręcić kierą i zawieszka jest jak z gumy co można było zobaczyć na kilku slalomowych przejazdach na 1/4.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez blackbull » 15 maja 2015, 15:30

Kiedy na ryki się wybieracie?
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy