Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
No i dobry sylikon dal rade,najszybsze auto w Czaplinku,tak slyszalem hehe
Robiła mega robote i wszystkich ustawiała
czas chyba 12.7 najlepszy
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Pierwsze co młody powiedział jak wysiadł''Tata,a ty też tak wybebeszysz nasze subaru?

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
łoł 12.7 to nie w kij dmuchał
czas powtarzalny?

Jo sam jesteś tylko raz 
Umowa to umowa
a, ale szkoda że sprzęgło Ci nie domagało bo taki kill się nie liczy. Mam nadzieję że uda mi się przyjechać na Ryki i nasze auta będą w pełni sprawne co by można było zrobić repetę 
Dzięki za zlot, było mega i nawet pogoda dopisała co pozwoliło pokręcić fajne czasy i pokarać speedstery
, chociaż z niektórymi pasażerami było to wyzwanie
. Sorki, że wszystkich nie przewiozłem ale przed finałami znowu pojawiły się mikropęknięcia na kolektorze i nie chciałem ryzykować.
Fajnie że chociaż na 1/4 najlepsza była mazda
.
A teraz dla tych co nie byli:
Udało się wywalczyć 1 miejsce w klasie turbo i wykręcić najlepszy czas zawodów.
Co prawda inny sprzęt pomiarowy niż na pozostałych zawodach w jakich startowałem (więc ciężko się jednoznacznie odnieść) i jak to na zlocie Mazdy pod górkę i pod wiatr hehe.
Co do samego przebiegu zdarzeń to pierwszy przejazd (jeszcze na ciężki felgach i federalach) i padła życiówka:

Do tego wyszło że na górze brakuje paliwa (dokładnie w miejscu gdzie wcześniej mi odcinało AFR szedł do góry), a wtryski (850cc) chodziły na 100%, więc coś było nie tak. Problem rozwiązał się po podpięciu podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa, i można było katać dalej.
Pojeździłem trochę na federalach, z Jackiem poustawialiśmy AFR na 11.3-11.5 (tak dla bezpieczeństwa, bo nie było czasu tego wystroić) i jeździłem.
Później założyłem profile i znowu życiówka – 12.918. To pozwoliło się zakwalifikować do półfinałów, gdzie pojechałem jeszcze lepiej

Timeslipy ułożone w kolejności klepania czasów, gdzie 2 to półfinał, a trzeci to przejazd finałowy.
A żeby nie było tak cudownie to był ciąg dalszy telenoweli pt. "pęknięcia":

Screamer pękł idealnie na spawie hehe.
No i na koniec pucharek:

Fiveopac napisał(a):Jeszcze raz – gratulacje dla bezkonkurencyjnego zwycięzcy ćwiartki![]()
![]()
auto idzie jak zło!!
Umowa to umowa

Dzięki za zlot, było mega i nawet pogoda dopisała co pozwoliło pokręcić fajne czasy i pokarać speedstery

Fajnie że chociaż na 1/4 najlepsza była mazda
A teraz dla tych co nie byli:
Udało się wywalczyć 1 miejsce w klasie turbo i wykręcić najlepszy czas zawodów.
Co prawda inny sprzęt pomiarowy niż na pozostałych zawodach w jakich startowałem (więc ciężko się jednoznacznie odnieść) i jak to na zlocie Mazdy pod górkę i pod wiatr hehe.
Co do samego przebiegu zdarzeń to pierwszy przejazd (jeszcze na ciężki felgach i federalach) i padła życiówka:

Do tego wyszło że na górze brakuje paliwa (dokładnie w miejscu gdzie wcześniej mi odcinało AFR szedł do góry), a wtryski (850cc) chodziły na 100%, więc coś było nie tak. Problem rozwiązał się po podpięciu podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa, i można było katać dalej.
Pojeździłem trochę na federalach, z Jackiem poustawialiśmy AFR na 11.3-11.5 (tak dla bezpieczeństwa, bo nie było czasu tego wystroić) i jeździłem.
Później założyłem profile i znowu życiówka – 12.918. To pozwoliło się zakwalifikować do półfinałów, gdzie pojechałem jeszcze lepiej
Timeslipy ułożone w kolejności klepania czasów, gdzie 2 to półfinał, a trzeci to przejazd finałowy.
A żeby nie było tak cudownie to był ciąg dalszy telenoweli pt. "pęknięcia":

Screamer pękł idealnie na spawie hehe.
No i na koniec pucharek:

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Klasa Szogun powiadasz 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Gratulacje czasy w końcu fajne jak przystało na mazde i na taką moc, jak uporasz sie z pęknięciami sądze że niskkkie 12 jest do zrobienia spokojnie
Pęknięcie słaby przetop tigiem, problem taki że jak sie przetopi mocniej powstają sople od spodu, co grodzi na dolocie uwaleniem turba, druga butla argonu i do środka w czasie spawania wtedy spaw mocny, przetop bajka
choć jak to rura od screamer to dziwne że pękła, screamer idzie w ziemie ?
Pęknięcie słaby przetop tigiem, problem taki że jak sie przetopi mocniej powstają sople od spodu, co grodzi na dolocie uwaleniem turba, druga butla argonu i do środka w czasie spawania wtedy spaw mocny, przetop bajka
choć jak to rura od screamer to dziwne że pękła, screamer idzie w ziemie ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
sorry ale nie kumam po co był ten wywód o TIGu?
Kiedy kolektor mi pękł na spawie? Wydawało mi się że kilka postów wcześniej napisałem przyczynę pękania i nie wynikało to ze złego spawania. Pomijam kwestię że kolektor spawała osoba która wie co robi
warto tylko wyapadałoby pisać na temat, a nie wyskakiwać ni z gruch ni z pietruchy o teorii TIGa, którą w drobnym stopniu znam
.....
do niskich 12 długa droga. Zejść z wysokiej 12 na niską 12 to zupełnie inna bajka niż np. z wysokiej 14 na niską 14.
Jak ogarnę co jest to powinienem klepać średnie 12
Kiedy kolektor mi pękł na spawie? Wydawało mi się że kilka postów wcześniej napisałem przyczynę pękania i nie wynikało to ze złego spawania. Pomijam kwestię że kolektor spawała osoba która wie co robi
mlody1921 napisał(a):A czyli nie warto nic pisać i śledzić temtu i probować pomóc, dyskutować![]()
warto tylko wyapadałoby pisać na temat, a nie wyskakiwać ni z gruch ni z pietruchy o teorii TIGa, którą w drobnym stopniu znam
.....
mlody1921 napisał(a):jak uporasz sie z pęknięciami sądze że niskkkie 12 jest do zrobienia spokojnie
do niskich 12 długa droga. Zejść z wysokiej 12 na niską 12 to zupełnie inna bajka niż np. z wysokiej 14 na niską 14.
Jak ogarnę co jest to powinienem klepać średnie 12

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Panowie mlody1921 i OddajMiKase, prosił bym Was o nie robienie bałaganu w tym temacie.
A wszystkie docinki i prywatne wycieczki załatwiajcie na PW.
Następnym razem pójdą ostrzeżenia.
Pozdrawiam.
A wszystkie docinki i prywatne wycieczki załatwiajcie na PW.
Następnym razem pójdą ostrzeżenia.
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Dzięki. Auto jest robione pod drag, tak więc OESu nawet nie brałem pod uwagę, bo jakbym uwalił motor na którymś winklu to bym się chyba pochlastał. Inna kwestia to wyleciała pompa wspomagania, a magiel został od wersji ze wspomaganiem (tyle że zaślepione węże).
Pomijam kwestię, że nie umiem kręcić kierą i zawieszka jest jak z gumy co można było zobaczyć na kilku slalomowych przejazdach na 1/4.
Pomijam kwestię, że nie umiem kręcić kierą i zawieszka jest jak z gumy co można było zobaczyć na kilku slalomowych przejazdach na 1/4.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości