Troche odświeżam temat...
Mój problem z dziwnie łapiącym pedałem hamulca po remoncie mam zamiar rozwiązać dużo większą pompą hamulcową łącznie z serwem od MX-6 które właśnie przyjechało. Cały ukłąd będzie poraz kolejny odpowietrzony i zalany świeżym motulem.
Kolejna wkurzająca rzecz to gorsza precyzja skrzyni biegów KL od tej z K8 którą miałem i mam nadzieje problem rozwiąże porzadny shifter od tego home made co miałem wcześniej.
A poza tym zbieram graty...
Orurowanie będzie z cienkościennego kwasiaka, kolanka opaski gumki już też są. Całość będzie na 60mm średnicy i waży łącznie z ICkiem 10kg.
Z ciekawszych rzeczy doszło kompletna sonda AFR Innovate LC1 z gajgerem, który najprawdopodobniej wyląduje w słupku.
Jako, że planuje konwersje na map sensor wyleci przepływka z której do tej pory komp brał sygnał z czujnika temp. dolotu. Dlatego zamontowany będzie zewnętrzny czujnik w dolocie Bosch Motorsport

Adrenaline Addiction.