Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
ten silnik wyglada jak by przyjol na siebie z 2 bary , capazo przyznaj sie ze zdrutowales jakies turbo 
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):ten silnik wyglada jak by przyjol na siebie z 2 bary , capazo przyznaj sie ze zdrutowales jakies turbo
Brak oleju na 3-ce przy 7800 i do tego najszybszy zakret w prawo przy ~ 150 robi swoje


Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017

wykończenia wnętrz, mechanika
Mówiłeś coś że chcesz sie zmieścić w 2.0L pojemnosci do upalania na torze to może działaj tak jak jacek w BP albo W FE3N, bo kupić dół do KLZE to chyba graniczy z cudem, jak już cały motor
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Capazo napisał(a):Powiem w tajemnicy tak BG-"Bedzie Grubo"
ITB?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Capazo napisał(a):Powiem w tajemnicy tak BG-"Bedzie Grubo"
ITB?
Tak czy siak ITB z tych wszystkich modow bedzie wisienka na torcie. Nic wiecej nie powiem!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
A moja wypłata ?Capazo napisał(a):czekam za przelewem i dzialam dalej
Mówiłem ze ten Twój aparat nie robi za ciekawych zdjęć
Więcej już nie klep tym jęzorem bo wszystkie tajemnice zaraz wyjdą na jaw

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Ostatnio edytowano 28 paź 2012, 23:40 przez Capazo, łącznie edytowano 1 raz
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
jak ITB to ma coś co może Cię zainteresować.... 
wykończenia wnętrz, mechanika
onyx napisał(a):Będzie to chyba najmocniejszy KL NA w PL
Ok zmiana planu, czy zawieszenie z k8 pelne, wszystkie sanki itd pasuja do budy Ba z silnikiem 2,0v6? Mam nadzieje ze tak, bo ta buda posiada homologację, a jest niezbedna do startow w wyscigach plaskich FIA.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jeśli jakoś pomoże, to sprawdziłem w EPC:
– belka poprzeczna spinająca zawieszenie w EC i BA jest taka sama
– przednia rama pomocnicza w EC i BG taka sama
– wahacz przedni tylko EC
– belka podłużna silnika w EC i BG taka sama
– tylna rama pomocnicza w EC i BG taka sama
– tylne drążki reakcyjne w EC i BG część taka sama, zależy od silnika
– belka poprzeczna spinająca zawieszenie w EC i BA jest taka sama
– przednia rama pomocnicza w EC i BG taka sama
– wahacz przedni tylko EC
– belka podłużna silnika w EC i BG taka sama
– tylna rama pomocnicza w EC i BG taka sama
– tylne drążki reakcyjne w EC i BG część taka sama, zależy od silnika
the right man in the wrong place...
Paweł napisał(a):Jeśli jakoś pomoże, to sprawdziłem w EPC:
– belka poprzeczna spinająca zawieszenie w EC i BA jest taka sama
– przednia rama pomocnicza w EC i BG taka sama
– wahacz przedni tylko EC
– belka podłużna silnika w EC i BG taka sama
– tylna rama pomocnicza w EC i BG taka sama
– tylne drążki reakcyjne w EC i BG część taka sama, zależy od silnika
Ma sie rozumiec ze porowanie jest EC-BA a nie EC-BG?
No i kolejne pytanko, czy zna ktos specyfikacje silnikowa 323 BA LANTIS, bo tylko ta specyfikacja ma FIA
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Porównanie jest EC kontra reszta świata. Czyli innymi słowy, do czego pasują części z EC.
Prawdopodobnie będzie to KF-ZE. Jest tam coś więcej napisane?
Capazo napisał(a):No i kolejne pytanko, czy zna ktos specyfikacje silnikowa 323 BA LANTIS, bo tylko ta specyfikacja ma FIA
Prawdopodobnie będzie to KF-ZE. Jest tam coś więcej napisane?
the right man in the wrong place...
czyli że musisz mieć KF-ZE?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości