janiszzz_mx3 napisał(a):Strasznie gruba ta flansza. Jak ma tam być tylko kolanko do założenia reszty dolotu silikonowego to mogła być połowę cieńsza.
IC jest na sztywno z budą, kompresor na sztywno z silnikiem, który podczas jazdy pracuje/przemieszcza się. Lepiej żeby uginały się łączniki sylikonowe a nie wyrywana była flansza
Poza tym jakby była cieńsza mogły by się pojawić problemy z uszczelnieniem pomiędzy flanszą a outletem kompresora.
Z resztą w MX-6 siedzi identyczna i jesteśmy bardzo zadowoleni

Weede, tak sobie pomyślałem jak ją zakładałem żeby zamiast używać sylikonu w płynie do uszczelnienia, można by wyciąć kanałek na o-ring, który by się w nim układało. Podobnie jest to rozwiązane w oryginale.
Boris86 napisał(a):Przy pierwszym kółku czyli tym 2:1 dla 7500 rpm silnika będziesz miał 15000 kompresora
Trzeba jeszcze pamiętać, że obroty max dla tego kompresora to 14k obr, a chwilowe graniczne 16k. Robienie kółka dającego inne przełożenie niż 2:1 jest bez sensu. I przy dłuższej eksploatacji grozi uszkodzeniem kompresora – najpierw polecą łożyska a potem rotory się ładnie same "obiorą".
Boris86 napisał(a):Swoją droga, z czystej ciekawości, macie jakieś realne wykresy podobnych projektów na więcej? Nieważne w jakiej marce.
Na tym wykresie rzekomo jest 0,8 z 1.6 d16


Cała lektura znajduje się tutaj ---->
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=8238&start=0Dodatkowo cytat autora tego tematu:
"od 3000 rpm mam 0,8, przed vteciem 0,9 a po włączeniu vteca 0,8 bara aż do końca"