Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
jarek.ZE napisał(a):Będzie hamownia przed kompresorem?
Bedzie bedzie. Jarek trzymam kciuki 27x musi byc!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Długoooo to trwało ciesze sie że weed sie cieszy
wygląda pięknie działaj 
A co wkońcu wleci do sterowania ?
Rozumiem że będzie zawór DV?? kolega smiga Corollą i ma włożone dwa DV z VAG 1.8t i narazie strasznie mu padają jak ogarnie to będa uniwersalne DV a ty masz jakiś na to patent ?
A co wkońcu wleci do sterowania ?
Rozumiem że będzie zawór DV?? kolega smiga Corollą i ma włożone dwa DV z VAG 1.8t i narazie strasznie mu padają jak ogarnie to będa uniwersalne DV a ty masz jakiś na to patent ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):A co wkońcu wleci do sterowania ?
Rozumiem że będzie zawór DV?? kolega smiga Corollą i ma włożone dwa DV z VAG 1.8t i narazie strasznie mu padają jak ogarnie to będa uniwersalne DV a ty masz jakiś na to patent ?
Podlane będzie świnką Ecumaster Det3. Zobaczymy jak się sprawdzi.
U mnie będzie BOV i gwizdanie na wolnych obrotach
Adrenaline Addiction.
mlody1921 napisał(a):Długoooo to trwało ciesze sie że weed sie cieszywygląda pięknie działaj
A co wkońcu wleci do sterowania ?
Rozumiem że będzie zawór DV?? kolega smiga Corollą i ma włożone dwa DV z VAG 1.8t i narazie strasznie mu padają jak ogarnie to będa uniwersalne DV a ty masz jakiś na to patent ?
Czemu 2 mu chodzą w układzie?
Padają nawet jak w normalnych seryjnych autach
weede napisał(a):U mnie będzie BOV i gwizdanie na wolnych obrotachWole zaciągać chłodne powietrze niż takie już nagrzane z DV.
Ale będzie syczał
check. napisał(a):M62 to chyba z deka za mały kompresor dla KLZE ? Ciężko będzie z niego 270KM dmuchnąć.
nie wiem, zobaczymy – na wydajność kompresora głownie wpływ maja poślizgi na kółku dlatego ludzie często mówią, ze nie dmucha tyle i tyle. Ja osobiście licze na minimum 30% wzrostu mocy.
Ostatnio edytowano 13 wrz 2012, 17:05 przez weede, łącznie edytowano 1 raz
Adrenaline Addiction.
z tego co czytałem za oceanem 270 na m62 wyciągają. Zresztą m62 na małym kółku dmucha na pewno 0,7bara... (to sprawdzone, choć nie przeze mnie
)
Jarek- gratulacje, wreszcie się doczekałeś, kiedy znów w Poznaniu będziesz?![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jarek- gratulacje, wreszcie się doczekałeś, kiedy znów w Poznaniu będziesz?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
check. napisał(a):M62 to chyba z deka za mały kompresor dla KLZE ? Ciężko będzie z niego 270KM dmuchnąć.
M62 to teoretycznie kompresor do silników od 2-4L
MariuS napisał(a):z tego co czytałem za oceanem 270 na m62 wyciągają. Zresztą m62 na małym kółku dmucha na pewno 0,7bara... (to sprawdzone, choć nie przeze mnie)
Jarek- gratulacje, wreszcie się doczekałeś, kiedy znów w Poznaniu będziesz?
Teoretycznie jest w stanie nadmuchać prawie 1 bara, to wszystko jest kwestią pojemności silnika i sprawności kompresora (pomijam ślizganie się paska bo zawsze możemy zastosować łańcuch
Tak samo jak w przypadku turbosprężarek, istnieją mapy kompresorów i warto je przestudiować zanim się zabierzemy za robotę

http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm


Co do doładowania, w przypadku kompresora rozumowanie to jest błędne. Kompresor przepompowuje X objętości powietrza w jednostce czasu Y. To doładowanie w barach to tylko wypadkowa, którą można w przybliżeniu określić znając podstawowe parametry silnika i przełożenie pomiędzy kołem napędzanym a kołem kompresora.
Kiedyś to robiłem ale chyba nie wrzucałem tutaj:
0.5 bara

czyli teoretycznie od połowy obrotów już jest pełen gwizdek, góra trochę puchnie ale w mapie się mieści.
Góra dla mojej konfiguracji to jednak 0,6 bara i chyba na tyle będę dorabiał kółeczko.
0.5 bara

czyli teoretycznie od połowy obrotów już jest pełen gwizdek, góra trochę puchnie ale w mapie się mieści.
Góra dla mojej konfiguracji to jednak 0,6 bara i chyba na tyle będę dorabiał kółeczko.
Adrenaline Addiction.
0.6 bara na KLZE 10,1:1 będzie blisko 300:)
trzeba będzie dobrze wystroić zapłon co by przy dużej temp. kompresora i otoczenia nie stukało
To mam nadzieje ze na letnie ryki sie spotkamy
trzeba będzie dobrze wystroić zapłon co by przy dużej temp. kompresora i otoczenia nie stukało
To mam nadzieje ze na letnie ryki sie spotkamy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
weede napisał(a):Kiedyś to robiłem ale chyba nie wrzucałem tutaj:
0.5 bara
czyli teoretycznie od połowy obrotów już jest pełen gwizdek, góra trochę puchnie ale w mapie się mieści.
Góra dla mojej konfiguracji to jednak 0,6 bara i chyba na tyle będę dorabiał kółeczko.
Właśnie o to chodzi
mlody1921 napisał(a):0.6 bara na KLZE 10,1:1 będzie blisko 300:)
trzeba będzie dobrze wystroić zapłon co by przy dużej temp. kompresora i otoczenia nie stukało![]()
To mam nadzieje ze na letnie ryki sie spotkamy
Tyle nie będzie
Belka pod chłodnica przeszkadza :/ a nie da sie wyjść od czoła kompresa pod belką ? bo z góry ze zdjęci nie widać
Działasz na ostro widze kiedy wyjazd ? w tym miesiącu ?
Działasz na ostro widze kiedy wyjazd ? w tym miesiącu ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość