heheheheh.no wyglada podobnie.moze troche gorzej

aktualizacja 18.05.2010
postanowilem w koncu ogarnac wskazniki auto gauge bo od dluzszego czasu nie dzialalo to jak trzeba.na poczatek naprawilem ukrecone przewody przy wskazniku egt.czujnik egt to oczywiscie termopara typu k.lut sie nie trzyma wiec ukrecony drut przy czujniku trzeba bylo polaczyc za pomoca tulejek i zacisnac.dalej nie dzialal mi wskaznik tmeperatury wody.w wskaznbikach temperatury wodyu i oleju auto gauge stosuje termistory ntc 2,2k.wymiana czujnika i po problemie.kolejny czujnik dziala.kolejny problem to czujnik auto gauge sm peak do pomiaru afr.przystosowany jest on jedynie do pracy z sonda lambda waskopasmowa a wiadomo ze sonda ta to rpzelacznik 0-1 ktora zmienia swoj stan przy afrze 14,7.wiec czujnik ten nigdy nie ebdzie dzialal jak trzeba.dlatego postanowilem podpiac sie pod czujnik lambda szerokopasmowy po zastosowaniu dizlenika napiecia:
masa.............sonda szerokopasmowa
..!.............................!
..!.............................!
10kohm...................15kohm
..!_____________________!
... ..............!
..................!
.............wskaznik afr
sonda szerokopasmowa w polaczeniu z kontorlerem lc1 daje sygnal liniowy napieciowy:
0V-afr 7,4
1V-afr 10,4
2V-afr 13,4
3V-afr 16,4
4V-afr 19,4
5V-afr 22,4
sonda waskopasmowa a wiec wskaznik auto gauge wykorzystuje napiecia 0V-1V
a wiec wskaznik ma wychylenie maksymalne czyli rich dla 1V optimal dla okolo 0,7V a poor okolo 0,5V
po zastosowaniu dzielnika napiecia mam:
1,2V przy afrze 16,5
0,8V przy 13,4
0,6V przy 10,4
czyli mam skale na wskazniku od okolo 15afr do 10,4 czyli tak jak trzeba
temat wskaznikow zamkniety.poza tym wymienilem tylne heble na mikode i musze przyznac ze jest kolosalna roznica.poprzednio przy hamowaniu na zakrecie lekko ndarzucalo pupa a teraz tyl stal sie bardzo nerwowy.na mokrym asfalcie autko zatrzymuje sie o te kilkanascie metrow wczensiej przy hamowaniu ze 100.wiec jest kolosalna roznica.polecam.
ciagle walcze jeszcze z rzerzeniem podczas przyspieszania.bede wymienial lozysko w kole przednim i polosie obie.jak to nie pomoze to juz sam nie wiem.skrzynia wymieniona rzezi tak samo wiec to na pewno nie mechanizm roznicowy.
zobaczymy.
kurcze i znów spadła mi gumka....
te gumy silikonowe sa wkurzające.troche wyzsze cisnienie . ... i gumka spada

aktualizacja z 22.05.2010
przyspeiszylem o 3 stopnie zaplon.oby silnik to zniosl dzielnie.
