Mazda MX-3 EC KL-DE '91
Szkoda mi to auto sprzedawać ale ja juz nie mam siły się e to bawić. Miało być grubo A wyszło jak zawsze. Szkoda ze nie zdążyłem zrobić pomiaru na hamowni na ostatnim setupie prosty kolektor z klze Plus prosty Szeroki dolot 3 cale. Podejrzewam że były okolice 190KM bo auto jechało lepiej niż wcześniej.
Narazie koniec z mazdami czas chyba pozbierać kasę i kupić coś nowszego.
Narazie koniec z mazdami czas chyba pozbierać kasę i kupić coś nowszego.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Chyba nie wiesz ile kosztuje tuning takiego auta. Tak zdecydowanie nie wiesz. Tak czy siak najmocniejsze KLDE w Polsce ktoś sobie samemu może to ogarnąć jak ma odpowiednie umiejętności i zaplecze.
Tak czy siak Valvoline vr1 5w50 to największy szit i nie polecam tego oleju do auta bo to na nim ta panewka przeskoczyła a nie na motulu.
Cena do negocjacji zresztą posiadam tyle części które mogę dorzucić że ktoś sobie drugie mx3 może z tego zbudować
Tak czy siak Valvoline vr1 5w50 to największy szit i nie polecam tego oleju do auta bo to na nim ta panewka przeskoczyła a nie na motulu.
Cena do negocjacji zresztą posiadam tyle części które mogę dorzucić że ktoś sobie drugie mx3 może z tego zbudować
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Miru sprzedaje mlodsze auto i z klt i masa gratow za nizeza cene i dorzuca blok, pierscienie itd itd.
Aa coż to za tuningi?? Dolot wiekszy iiii
Nie takie projekty byly i poszlo za grosze a ty emiksa z napieprzajaca panewka za dyche..
Powodzenia
Aa coż to za tuningi?? Dolot wiekszy iiii

Powodzenia
Ostatnio edytowano 19 lis 2017, 17:04 przez rafał88, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
A jaka temperatura i cisnienie oleju było, że zdecydowałeś się na taki właśnie olej?
Panewka też w 3 miesiące się nie zużywa. Kuzyn Saaba na tym valvo uplal i panewki były ok do momentu, aż nie skasowal go, ale tam wyższe temperatury oleju są.
Panewka też w 3 miesiące się nie zużywa. Kuzyn Saaba na tym valvo uplal i panewki były ok do momentu, aż nie skasowal go, ale tam wyższe temperatury oleju są.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Nowych rzeczy się dowiaduje
Gwint plus 4 semi slicki na lekkich 15 calowych felgach plus całe zawieszeniena Poli, plus Silnik z kolektorem prostym klze plus det 3 sportowe kolektory wydechowe 2.5 calowy wydech na jednym końcowym tłumiku wszystko na kwasówce dolot 3 cale i to jest według Ciebie warte 4 tyś? Za takie posty powinien lecieć ban za głupotę.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
''tuning takiego auta'' jakiego auta i jaki tuning ? nic specjalnego,
włożona kasa nigdy się nie zwraca
włożona kasa nigdy się nie zwraca
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):włożona kasa nigdy się nie zwraca
Mówię panowie chyba nigdy nie robili nawet tego "nie specjalnego" tuningu. Bo jak można nazwać posiadanie 150 KM KLa, albo 100KM Z5

10K to nawet nie połowa kasy włożonego w to auto zatem prosiłbym o brak głupich komentarzy. Tę panewkę można wcale nie dużym kosztem naprawić. Ja już po prostu nie mam na to siły ale ktoś może to zrobić samemu i dalej auto będzie zawstydzać auta o 12 lat młodsze bo żeby była jasność. Target dla takiego auta to tor i sprawianie frajdy z jazdy a nie codzienna jazda.

-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Sprzedawaj na części. Jeszcze nie sprzedałem wszystkich części a uzbierałem ładną kwotę, której nie dostałbym z jeżdżącym klze gdybym sprzedawał w całości.
Olejów nie ma co komentować i porównywać skoro Valvo to hydrocrack...
Jak poprzedni właściciele mieli tą MX-3 to nikt nie pisał takich komentarzy...
Olejów nie ma co komentować i porównywać skoro Valvo to hydrocrack...
Jak poprzedni właściciele mieli tą MX-3 to nikt nie pisał takich komentarzy...
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
marcinowozniako napisał(a):Mówię panowie chyba nigdy nie robili nawet tego "nie specjalnego" tuningu. Bo jak można nazwać posiadanie 150 KM KLa, albo 100KM Z5![]()
Oj no tak, mamy słabsze silniki to nic nie wiemy i jesteśmy gorsi




- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Pyton napisał(a):Skonczy jak mx3 z wrocka .
Widac ze nie trzymasz ciśnienia jak twoj mx3. Uwazaj bo ci sie panewka przekreci.
+1
Nikt nie pisal bo nie byla na sell z walacą panewka mxlover:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Mx3 torowe auto?
kolego włozyłes pare tysiecy w stare auto z nastoletnim silnikiem ktorego nie remontowałes a oczekiwałes bolidu ktorego bedziesz mogł upalac latami bez zadnych konsekwencji.




kolego włozyłes pare tysiecy w stare auto z nastoletnim silnikiem ktorego nie remontowałes a oczekiwałes bolidu ktorego bedziesz mogł upalac latami bez zadnych konsekwencji.
chmielu_KL napisał(a):marcinowozniako napisał(a):Mówię panowie chyba nigdy nie robili nawet tego "nie specjalnego" tuningu. Bo jak można nazwać posiadanie 150 KM KLa, albo 100KM Z5![]()
Oj no tak, mamy słabsze silniki to nic nie wiemy i jesteśmy gorsi![]()
No widzisz, a mi zupełnie wystarcza 150 KM
w 21 letnim KL'u. Gdybym chciał to bym coś dłubał, ale nie widzę potrzeby
zobacz ile musiałeś dłubać w swoim żeby uzyskać taki wynik. Wywyższasz się nim jak by to był jakiś wyczyn nie z tej ziemi. Czułem, że to wywyższanie się wyjdzie bokiem
![]()
Jak zwykle marcin wie wszystko o wwzywtkim i wwzystkich

Aaa noo noo wyszlo

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
chmielu_KL napisał(a):Czułem, że to wywyższanie się wyjdzie bokiem
Nie no bokiem nie wyszło, jeszcze

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
chmielu_KL napisał(a):zobacz ile musiałeś dłubać w swoim żeby uzyskać taki wynik.
Ile? W zielonej był ten sam silnik i było 171KM. Tutaj, założenie wydechu dolotu zmiana kolektora i około 190 jest a przecież to jak napisałeś przed chwilą lekkie modyfikacje.
Nikt nie mówi że ktoś jest lepszy czy gorszy, tylko takiego lekceważenia auta jeszcze nie widziałem nigdzie. Zrobie tę panewkę przyjadę i wszystkim utrę nosa dla samej zasady za te głupie posty i bezsensowne komentarze. Polecam kupić Mxa zrobić lekkie modyfikacje które tutaj zostały zastosowane następnie podliczyć koszty oraz podać jaka kwota wyszła finalnie
Nie no, posty z hamowni z 183KM KLem i inne mody dosłownie kilka komentarzy, sprzedaż auta to mnóstwo postów wszechwiedzących i hejtujących jaka to zła cena i ogólnie auto na śmietnik nic nie warte.

Dopisano 19 lis 2017, 17:47:
Maliniak napisał(a):kolego włozyłes pare tysiecy w stare auto z nastoletnim silnikiem ktorego nie remontowałes
Aha czyli silnik z 140tys przebiegiem trzeba remontować jak się chce wykorzystywać pełnie możliwości auta? Ciekawe rzeczy czytam.
Zrób mi remont tego silnika wedle sztuki jak się należy zobaczymy ile wytrzyma
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
a co myslisz ze nie????? tym bardziesz ze podniosłes mu moc. Skad wiesz w jakim był stanie, na jakim oleju pracował i jak czesto miał wymieniany olej.
z tego co słyszałem to jezdziłes przez 3tys.km na 15w50 i co myslisz ze po tym wszystkim silnik po tylu latach był jak nowy???
z tego co słyszałem to jezdziłes przez 3tys.km na 15w50 i co myslisz ze po tym wszystkim silnik po tylu latach był jak nowy???
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości