Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 28 sty 2015, 16:16

E tam pewnie prułeś wiązke silnika a do emu kładłeś nową?, i kable od nagrzewnicy więc luzik :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 28 sty 2015, 17:38

Dokładnie, o odpalenie auta się nie boję bo tak jak piszesz wiązka silnikowa idzie z EMU, jedyne obawiam się czy kierunki, zegary, lampy, nawiew będą działać.
misiak89-89 napisał(a):włączasz wycieraczki a auto do tyłu jedzie :P

jest taka możliwość hahaha

Dopisano 29 sty 2015 1:36:

No i uzbierało się wiadro kabli hehe:
Obrazek

Do wywalenia zostały jeszcze wiązki w drzwiach, elektryka szyb itd. Ale jako, że chwilowo mam dosyć kabelkologii to jutro pokuję masy bitumiczne dla odmiany hehe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez piwo » 15 lut 2015, 10:04

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez tekkenfan » 17 lut 2015, 01:52

Kreski świetne.
Widziałem wykres poprzedniego właściciela i tak średnio w to wierzyłem, no ale teraz wygląda to podobnie więc coś w tym musi być. Wiesz na jakiej turbinie to jest? Ja cały czas sądziłem że tam jakiś Garrett siedzi ale dostałem info że tam jest IHI?

A z nowości to dostałem info od Waldiiego że przyszły nowe szklanki
Obrazek

Dla porównania hydraulika:
Obrazek

Obstawiam że obecne mechanika (szklanka z dużą płytką) waży podobnie jak hydraulika, więc mamy jakieś 15g na zawór.

Cel moda to konwersja SOB->SUB, która pozwoli na zakręcenie silnika nieco wyżej :D

Do kompletu brakuje jeszcze pastylek do regulacji luzu zaworowego. Jak nie uda się nic dopasować z innego samochodu to trzeba będzie zamawiać z USA :/.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez misiak89-89 » 17 lut 2015, 10:54

Fajnie, że cały czas działasz i karmisz nas informacjami :–) starczy Ci potencji osprzętu aby na wyższych obrotach podciągnąć moc?

Ps ładna serweta
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez OddajMiKase » 17 lut 2015, 13:24

Misiak masz wpierdziel od mojej mamy za ta serwete <cisza> :P
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez Bo_Lo » 17 lut 2015, 13:33

tekkenfan napisał(a):Do kompletu brakuje jeszcze pastylek do regulacji luzu zaworowego

1.5 ZL z BJ miał na pewno płytki, 1.8 z GF/GW chyba też.może coś podejdzie?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez OddajMiKase » 17 lut 2015, 14:19

jakby o taka plytke chodzilo to bez problemu,tutaj jest potrzebna plytka co wchodzi miedzy trzonek a ta szklanke ;) na tym mod polega.Z plytka na gorze to juz dawno jest a kolejny mod polega na jej wyrzuceniu,bo sie po mesku zakrecic silnika nie da a gora jest na tyle fajna,ze gra warta swieczki

takie cos potrzeba,jest to wielkosci kulki z nosa
http://www.forum.alfaholicy.org/attachm ... v6_003.jpg
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez tekkenfan » 17 lut 2015, 15:54

Dokładnie tak jak Waldii pisze.
Z tego co wiem to zawór ma trzonek 5,9x, a szklanka 5.3, więc opcje są 2;
1. Pastylka 6mm która będzie montowana na zaworze
2. Pastylka 5.5mm montowana od spodu na szklance

Ze względów praktycznych skłaniam się bardziej ku bramce nr. 1 bo to powinno być dużo łatwiejsze w montażu.

Co do obrotów, to minimalna odcinka musi być ustawiona na 7900-8000, bo inaczej wypadam z boosta. Na ori ssaku moc rosła do 7000-7200, utrzymywała się do 7500-7600 i delikatnie opadała, a jak z nowym ssakiem powinno to pójść jeszcze trochę do góry (w teorii).
Mając SUBy można spokojnie zakręcić 8000+ w razie potrzeby, a nawet przy tych samych obrotach mniejsza masa zaworów wychodzi na +
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez smile » 17 lut 2015, 22:10

tekkenfan – rzeźnik z Ciebie <rotfl> <spoko> <spoko> <spoko>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tekkenfan » 7 mar 2015, 18:52

Trochę mnie poniosło z redukcją masy hahahah
Obrazek

Oprócz nowego nawiewu na nogi wyleciały masy:
– szmata z grodzi (po stronie silnika) – 1-2kg
– szmata z grodzi (ze środka) – 3,6kg:
Obrazek
– wykładzina – 6.3 kg
Obrazek
– kabelki – 4kg
Obrazek
-masy bitumiczne przód (kierowca i pasażer, tunel środkowy, ściana grodziowa) – 5,2kg:
Obrazek
– masy bitumiczne tył (pod nogami pasażerów z tyłu, pod tylną kanapą i z bagażnika) – 4kg
Obrazek

Co razem daje jakieś 20kg – dużo i nie dużo ;).
W kolejce czekają jeszcze wiązki w drzwiach, elektryka szyb, szyby tylne, boczki, kanapa, głośniki, radio, itp.

Z drugiej strony wpadł większy ICek i większe orurowanie, chociaż teraz ścianka jest 1,5 a wcześniej było 2.

Nachętniej to bym wywalił cały wydech ale wtedy nie dam rady się poruszać po mieście :D

Z ciekawości porównałem wagę kolektorów ssących:
ori bez VICSów + przepustnica 60mm:
Obrazek

Nowy custom + przepustnica z VRy:
Obrazek

Dzisiaj trochę podziergałem i z grubsza ori wiązka jest już ogarnięta. Były pierwsze testy i wszystkie światła, licznik, wskaźnik paliwa, dmuchawa działają więc teraz muszę to wszystko tylko poowijać taśmą, ułożyć i zabrać się za wiązkę silnikową.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez piwo » 7 mar 2015, 19:33

ladnie. nie sadzilem ze te wszystkie pierdoly waza az tyle. 20kg to 1/4 pasazera wiec juz czas odczuwalny. mysle ze moze byc o te 0,050s na cwire mniej a to juz sporo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jaaco » 7 mar 2015, 19:48

tekken tylko pamiętaj o redukcji masy kierownika zawsze przed startem, tzw. "1" i "2" :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez tekkenfan » 7 mar 2015, 19:57

nooo przed zawodami tydzień postu hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez luki_92_92 » 7 mar 2015, 23:29

Co tam tydzień, 40 dni! <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez sq2jul » 8 mar 2015, 03:42

Jesteś krejzol :D Zostawiasz tę wentylację pod nogami?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez deejay27 » 8 mar 2015, 09:21

Kolego jesteś mistrz :) Pamiętasz wagę auta przed wybebeszaniem , ciekawe ile da radę z niej wyciągnać ,żeby było można jeszcze w niej siedzieć i normalnie kierować. <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez tekkenfan » 8 mar 2015, 11:01

z pełnym bakiem 1160kg, tyle że to było chyba na lekkich enkeiach i z ori heblami z przodu.
Jak wywalę wszystko co ma wylecieć to podjadę na wagę.
Żeby normalnie siedzieć można wywalić wszystko oprócz fotela :P

sq2jul napisał(a):Jesteś krejzol :D Zostawiasz tę wentylację pod nogami?

dzięki, staram się jak mogę hahaha, a co do wentylacji to zostaje, bo będzie dodatkowy napęd (nożny)hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez weede » 8 mar 2015, 12:28

ciekawy jestem wagi finalnej :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez wilusjdm » 8 mar 2015, 19:58

Wielkie graty za prace w odchudzanie <peace>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy