Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Dokładnie, o odpalenie auta się nie boję bo tak jak piszesz wiązka silnikowa idzie z EMU, jedyne obawiam się czy kierunki, zegary, lampy, nawiew będą działać.
jest taka możliwość
Dopisano 29 sty 2015 1:36:
No i uzbierało się wiadro kabli hehe:

Do wywalenia zostały jeszcze wiązki w drzwiach, elektryka szyb itd. Ale jako, że chwilowo mam dosyć kabelkologii to jutro pokuję masy bitumiczne dla odmiany hehe
misiak89-89 napisał(a):włączasz wycieraczki a auto do tyłu jedzie
jest taka możliwość

Dopisano 29 sty 2015 1:36:
No i uzbierało się wiadro kabli hehe:

Do wywalenia zostały jeszcze wiązki w drzwiach, elektryka szyb itd. Ale jako, że chwilowo mam dosyć kabelkologii to jutro pokuję masy bitumiczne dla odmiany hehe

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 13#p307413
fajny wykresik tu uzyskali.
fajny wykresik tu uzyskali.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kreski świetne.
Widziałem wykres poprzedniego właściciela i tak średnio w to wierzyłem, no ale teraz wygląda to podobnie więc coś w tym musi być. Wiesz na jakiej turbinie to jest? Ja cały czas sądziłem że tam jakiś Garrett siedzi ale dostałem info że tam jest IHI?
A z nowości to dostałem info od Waldiiego że przyszły nowe szklanki

Dla porównania hydraulika:

Obstawiam że obecne mechanika (szklanka z dużą płytką) waży podobnie jak hydraulika, więc mamy jakieś 15g na zawór.
Cel moda to konwersja SOB->SUB, która pozwoli na zakręcenie silnika nieco wyżej
Do kompletu brakuje jeszcze pastylek do regulacji luzu zaworowego. Jak nie uda się nic dopasować z innego samochodu to trzeba będzie zamawiać z USA :/.
Widziałem wykres poprzedniego właściciela i tak średnio w to wierzyłem, no ale teraz wygląda to podobnie więc coś w tym musi być. Wiesz na jakiej turbinie to jest? Ja cały czas sądziłem że tam jakiś Garrett siedzi ale dostałem info że tam jest IHI?
A z nowości to dostałem info od Waldiiego że przyszły nowe szklanki

Dla porównania hydraulika:

Obstawiam że obecne mechanika (szklanka z dużą płytką) waży podobnie jak hydraulika, więc mamy jakieś 15g na zawór.
Cel moda to konwersja SOB->SUB, która pozwoli na zakręcenie silnika nieco wyżej
Do kompletu brakuje jeszcze pastylek do regulacji luzu zaworowego. Jak nie uda się nic dopasować z innego samochodu to trzeba będzie zamawiać z USA :/.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Fajnie, że cały czas działasz i karmisz nas informacjami :–) starczy Ci potencji osprzętu aby na wyższych obrotach podciągnąć moc?
Ps ładna serweta
Ps ładna serweta
Misiak masz wpierdziel od mojej mamy za ta serwete


tekkenfan napisał(a):Do kompletu brakuje jeszcze pastylek do regulacji luzu zaworowego
1.5 ZL z BJ miał na pewno płytki, 1.8 z GF/GW chyba też.może coś podejdzie?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
jakby o taka plytke chodzilo to bez problemu,tutaj jest potrzebna plytka co wchodzi miedzy trzonek a ta szklanke
na tym mod polega.Z plytka na gorze to juz dawno jest a kolejny mod polega na jej wyrzuceniu,bo sie po mesku zakrecic silnika nie da a gora jest na tyle fajna,ze gra warta swieczki
takie cos potrzeba,jest to wielkosci kulki z nosa
http://www.forum.alfaholicy.org/attachm ... v6_003.jpg
takie cos potrzeba,jest to wielkosci kulki z nosa
http://www.forum.alfaholicy.org/attachm ... v6_003.jpg
Dokładnie tak jak Waldii pisze.
Z tego co wiem to zawór ma trzonek 5,9x, a szklanka 5.3, więc opcje są 2;
1. Pastylka 6mm która będzie montowana na zaworze
2. Pastylka 5.5mm montowana od spodu na szklance
Ze względów praktycznych skłaniam się bardziej ku bramce nr. 1 bo to powinno być dużo łatwiejsze w montażu.
Co do obrotów, to minimalna odcinka musi być ustawiona na 7900-8000, bo inaczej wypadam z boosta. Na ori ssaku moc rosła do 7000-7200, utrzymywała się do 7500-7600 i delikatnie opadała, a jak z nowym ssakiem powinno to pójść jeszcze trochę do góry (w teorii).
Mając SUBy można spokojnie zakręcić 8000+ w razie potrzeby, a nawet przy tych samych obrotach mniejsza masa zaworów wychodzi na +
Z tego co wiem to zawór ma trzonek 5,9x, a szklanka 5.3, więc opcje są 2;
1. Pastylka 6mm która będzie montowana na zaworze
2. Pastylka 5.5mm montowana od spodu na szklance
Ze względów praktycznych skłaniam się bardziej ku bramce nr. 1 bo to powinno być dużo łatwiejsze w montażu.
Co do obrotów, to minimalna odcinka musi być ustawiona na 7900-8000, bo inaczej wypadam z boosta. Na ori ssaku moc rosła do 7000-7200, utrzymywała się do 7500-7600 i delikatnie opadała, a jak z nowym ssakiem powinno to pójść jeszcze trochę do góry (w teorii).
Mając SUBy można spokojnie zakręcić 8000+ w razie potrzeby, a nawet przy tych samych obrotach mniejsza masa zaworów wychodzi na +

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Trochę mnie poniosło z redukcją masy
h

Oprócz nowego nawiewu na nogi wyleciały masy:
– szmata z grodzi (po stronie silnika) – 1-2kg
– szmata z grodzi (ze środka) – 3,6kg:

– wykładzina – 6.3 kg

– kabelki – 4kg

-masy bitumiczne przód (kierowca i pasażer, tunel środkowy, ściana grodziowa) – 5,2kg:

– masy bitumiczne tył (pod nogami pasażerów z tyłu, pod tylną kanapą i z bagażnika) – 4kg

Co razem daje jakieś 20kg – dużo i nie dużo
.
W kolejce czekają jeszcze wiązki w drzwiach, elektryka szyb, szyby tylne, boczki, kanapa, głośniki, radio, itp.
Z drugiej strony wpadł większy ICek i większe orurowanie, chociaż teraz ścianka jest 1,5 a wcześniej było 2.
Nachętniej to bym wywalił cały wydech ale wtedy nie dam rady się poruszać po mieście
Z ciekawości porównałem wagę kolektorów ssących:
ori bez VICSów + przepustnica 60mm:

Nowy custom + przepustnica z VRy:

Dzisiaj trochę podziergałem i z grubsza ori wiązka jest już ogarnięta. Były pierwsze testy i wszystkie światła, licznik, wskaźnik paliwa, dmuchawa działają więc teraz muszę to wszystko tylko poowijać taśmą, ułożyć i zabrać się za wiązkę silnikową.


Oprócz nowego nawiewu na nogi wyleciały masy:
– szmata z grodzi (po stronie silnika) – 1-2kg
– szmata z grodzi (ze środka) – 3,6kg:

– wykładzina – 6.3 kg

– kabelki – 4kg

-masy bitumiczne przód (kierowca i pasażer, tunel środkowy, ściana grodziowa) – 5,2kg:

– masy bitumiczne tył (pod nogami pasażerów z tyłu, pod tylną kanapą i z bagażnika) – 4kg

Co razem daje jakieś 20kg – dużo i nie dużo
W kolejce czekają jeszcze wiązki w drzwiach, elektryka szyb, szyby tylne, boczki, kanapa, głośniki, radio, itp.
Z drugiej strony wpadł większy ICek i większe orurowanie, chociaż teraz ścianka jest 1,5 a wcześniej było 2.
Nachętniej to bym wywalił cały wydech ale wtedy nie dam rady się poruszać po mieście
Z ciekawości porównałem wagę kolektorów ssących:
ori bez VICSów + przepustnica 60mm:

Nowy custom + przepustnica z VRy:

Dzisiaj trochę podziergałem i z grubsza ori wiązka jest już ogarnięta. Były pierwsze testy i wszystkie światła, licznik, wskaźnik paliwa, dmuchawa działają więc teraz muszę to wszystko tylko poowijać taśmą, ułożyć i zabrać się za wiązkę silnikową.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
ladnie. nie sadzilem ze te wszystkie pierdoly waza az tyle. 20kg to 1/4 pasazera wiec juz czas odczuwalny. mysle ze moze byc o te 0,050s na cwire mniej a to juz sporo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
tekken tylko pamiętaj o redukcji masy kierownika zawsze przed startem, tzw. "1" i "2" 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
nooo przed zawodami tydzień postu 


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jesteś krejzol
Zostawiasz tę wentylację pod nogami?
z pełnym bakiem 1160kg, tyle że to było chyba na lekkich enkeiach i z ori heblami z przodu.
Jak wywalę wszystko co ma wylecieć to podjadę na wagę.
Żeby normalnie siedzieć można wywalić wszystko oprócz fotela
dzięki, staram się jak mogę
, a co do wentylacji to zostaje, bo będzie dodatkowy napęd (nożny)hahaha
Jak wywalę wszystko co ma wylecieć to podjadę na wagę.
Żeby normalnie siedzieć można wywalić wszystko oprócz fotela
sq2jul napisał(a):Jesteś krejzolZostawiasz tę wentylację pod nogami?
dzięki, staram się jak mogę


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości