Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Szyna » 14 paź 2012, 22:43

Capazo napisał(a): bo musze jeszcze zglebic auto o 2 cm. Taki jest plan.

To nie wyobrażam sobie wjazdu na lawetę, jak w ogóle wyjedziesz od babci nie urywając wydechu <lol>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez onyx » 15 paź 2012, 00:54

Pompka może być tu najsłabszym ogniwem :P

No to jak tak się sprawy przedstawiają, to idź w kompletny set brembo od 350z + pompa. Nie będziesz w stanie ich zatłuc przy tej wadze auta :) A jak przeliczysz to dokładnie i weźmiesz wszystkie za i przeciw to będzie to i tak strzał w 10.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 15 paź 2012, 22:08

onyx napisał(a):Pompka może być tu najsłabszym ogniwem :P

No to jak tak się sprawy przedstawiają, to idź w kompletny set brembo od 350z + pompa. Nie będziesz w stanie ich zatłuc przy tej wadze auta :) A jak przeliczysz to dokładnie i weźmiesz wszystkie za i przeciw to będzie to i tak strzał w 10.


Dzieki grzesiu za rady, fajnie miec kogos co wie duzo wiecej i moze cos podpowiedziec. jestem ciekaw czy rzezby za duzej nie bedzie z pompa, poniewaz ja nie mam ABS i chyba bede musial zaslepic jedno wyjscie z pompy od 350z. Kwestia hebli to Zestaw Brembo do nisska 324mm 30mm gr tarczy heble z przodu 4 tloki z tylu 2 tloki, ale przykrecane sa od boku z tego co widze. Cena od 2500 do 3500 tysia za zestaw( w tym klocki tarcze heble przewody)
Liczac od MPS'a to Heble od prosiaka 1000+tarcze od MPS'a tansza wersja 600 szt. to juz mam 2200+ klocki hawka 370 zl i robi sie 2500. A bede mial super hebel z przodu, a tyl zostanie do shamowania wozka dzieciecego.

Bedzie troche wiecej do wyrzezbienia. Z tego co widzialem to rozstaw jest 5x114,3 jesli sie nie myle. Jak bede blizej tego modu to sie napewno jeszcze odzwie. Wczoraj wylookalem jeszcze fajny felunek od lancera evo. Jedne fele sa Enkei, drugie zas OZ f1. Cena za kpl. 1100-1200zl.

Dodam jeszcze sweet focie z TDTP

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 16 paź 2012, 00:18

Spoko, nie ma problemu :)

Rozwiązanie z zaciskami od porsche będzie zdecydowanie tańsze w eksploatacji i zdecydowanie mniej problematyczne przy montażu – zacisk przykręcany do adaptera od góry.
Co do pompy, we wszystkich 6 (w tym MPS) ma średnicę 20,6mm 13/16", za to w 626/MX-6 masz pompkę 23,81mm 15/16". Chyba więcej nie muszę pisać – wiadomo z czego będzie lepsza :P

Zestaw z 350Z obawiam się, że może wymagać 18" – wszystko zależy od konstrukcji felgi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 16 paź 2012, 11:51

onyx napisał(a):Co do pompy, we wszystkich 6 (w tym MPS) ma średnicę 20,6mm 13/16", za to w 626/MX-6 masz pompkę 23,81mm 15/16". Chyba więcej nie muszę pisać – wiadomo z czego będzie lepsza :P


Rozumiem ze chodzi o pompe z 2,5v6 z mx6. A powiedz mi serwo tez zaadaptować z v-ki??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 16 paź 2012, 12:04

Capazo napisał(a):
onyx napisał(a):Co do pompy, we wszystkich 6 (w tym MPS) ma średnicę 20,6mm 13/16", za to w 626/MX-6 masz pompkę 23,81mm 15/16". Chyba więcej nie muszę pisać – wiadomo z czego będzie lepsza :P


Rozumiem ze chodzi o pompe z 2,5v6 z mx6. A powiedz mi serwo tez zaadaptować z v-ki??


We wszystkich MX-6 było to samo, bez względu na silnik ;) Włożyłbym komplet.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 16 paź 2012, 16:53

a jakie są objawy zbyt słabej pompy hamulcowej?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Paweł » 16 paź 2012, 17:51

Po tym co napisał onyx wnioskuję, że chcą przede wszystkim zmniejszyć skok pedału i być może zwiększyć siłę nacisku potrzebną do uzyskania takiego samego efektu hamowania (jeśli serwo nie będzie miało większej średnicy).
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Capazo » 16 paź 2012, 20:22

Paweł napisał(a):Po tym co napisał onyx wnioskuję, że chcą przede wszystkim zmniejszyć skok pedału i być może zwiększyć siłę nacisku potrzebną do uzyskania takiego samego efektu hamowania (jeśli serwo nie będzie miało większej średnicy).


Serwo i pompa bedzie wieksza od mx-6 wiec mysle ze nie bede musial dwoma nogami sie starac o shamowanie z 200:D Zima jest dluga, pomyslow wiele <czytaj> . Jak bedzie $$ to i mody beda!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Paweł » 16 paź 2012, 20:45

Zapytam, bo podobno nie ma głupich pytań – wiesz, że nim większa średnica tłoczka pompy, tym mocniej będziesz musiał wciskać pedał, żeby się zatrzymać?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Szyna » 16 paź 2012, 21:00

Jak ze strzykawka :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Capazo » 16 paź 2012, 21:10

Paweł napisał(a):Zapytam, bo podobno nie ma głupich pytań – wiesz, że nim większa średnica tłoczka pompy, tym mocniej będziesz musiał wciskać pedał, żeby się zatrzymać?


Ale bedzie tez wieksze serwo, wiec mysle ze powinno to hulac. Jesli w mx-6 lata, to tylko przelozenie tego do BG i koniec. Tak mi sie wydaje :|
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez grzegorzjubymx6 » 16 paź 2012, 21:16

Capazo napisał(a):
Paweł napisał(a):Zapytam, bo podobno nie ma głupich pytań – wiesz, że nim większa średnica tłoczka pompy, tym mocniej będziesz musiał wciskać pedał, żeby się zatrzymać?


Ale bedzie tez wieksze serwo, wiec mysle ze powinno to hulac. Jesli w mx-6 lata, to tylko przelozenie tego do BG i koniec. Tak mi sie wydaje :|

Ja się nie znam ale w mojej mx6 na tarczach 300mm przód każdy kto ma 283mm uważa że jest o niebo lepiej nie latałem z nimi jeszcze po torze ale na 283mm było całkiem dobrze chociaż mocno się grzały!
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Capazo » 16 paź 2012, 21:22

grzegorzjubymx6 napisał(a):Ja się nie znam ale w mojej mx6 na tarczach 300mm przód każdy kto ma 283mm uważa że jest o niebo lepiej nie latałem z nimi jeszcze po torze ale na 283mm było całkiem dobrze chociaż mocno się grzały!


No 283 to masakra 3 okrazenia i hebli nie ma. Dlatego wlasnie chce przejsc na 320!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez grzegorzjubymx6 » 16 paź 2012, 21:24

jeśli tylko felga pozwala to 320 jak najbardziej!! ale i tył wtedy 300 :)
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Paweł » 16 paź 2012, 21:25

A zrobiłeś już sobie doprowadzenie powietrza bezpośrednio na hamulce spod zderzaka?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Capazo » 18 paź 2012, 12:31

Paweł napisał(a):A zrobiłeś już sobie doprowadzenie powietrza bezpośrednio na hamulce spod zderzaka?


Jeszcze nie, poluje na zderzak od wersji GT, ma wiecej wlotów powietrza to bede mogl cos podzialac.

Dzisiaj pierwsze ogledziny z odpaleniem auta. Odpalil w miare dobrze, chodził jak traktor, tzn tak jakby mu ciezko bylo. Zaczelo cos postukiwac, tak jakby panewka miala sie zaraz obrocic. Praca silnika trwala moze 3,4s max. Patrze pod spod auta te 2l co zostaly w misce byly juz na podwórku, wiec jest gdzies konkretna dziura w bloku. Albo korba sobie zrobila nowe miejsce, albo poprostu pekl blok <faja> <faja> . Jak znajde troche czasu to wyciagne silnik bede cos blizej wiedział!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 18 paź 2012, 15:12

ale chu!nia :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez grzegorzjubymx6 » 18 paź 2012, 15:14

Jeszcze nie, poluje na zderzak od wersji GT, ma wiecej wlotów powietrza to bede mogl cos podzialac.

Dzisiaj pierwsze ogledziny z odpaleniem auta. Odpalil w miare dobrze, chodził jak traktor, tzn tak jakby mu ciezko bylo. Zaczelo cos postukiwac, tak jakby panewka miala sie zaraz obrocic. Praca silnika trwala moze 3,4s max. Patrze pod spod auta te 2l co zostaly w misce byly juz na podwórku, wiec jest gdzies konkretna dziura w bloku. Albo korba sobie zrobila nowe miejsce, albo poprostu pekl blok <faja> <faja> . Jak znajde troche czasu to wyciagne silnik bede cos blizej wiedział!


Oby jak najmniej kosztów <faja>
Powodzenia w te chłodne wieczory które tak nieuchronnie się zbliżają :|
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Szyna » 18 paź 2012, 20:36

grzegorzjubymx6 napisał(a):Powodzenia w te chłodne wieczory które tak nieuchronnie się zbliżają :|


Na szczęście babcia ma ogrzewany garaż :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy