Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Jacek176 » 23 paź 2009, 12:40

Szykują się poważne mody :D
Che nakleić sobie takie naklejki:
Obrazek

Tylko zastanawiam się w którym miejscu. Czy na na tylnych szybach z obu stron. Czy jedną z tyłu nad wydechem albo na klapie bagażnika. Jakieś propozycje? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 23 paź 2009, 12:51

A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
<lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez DISItune » 23 paź 2009, 16:02

jackkpl napisał(a):A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
<lol>


najfajniej się objeżdża dłubanym TDI dumnego posiadacza takiej naklejki <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez jackkpl » 23 paź 2009, 16:07

misiekwaw napisał(a):
jackkpl napisał(a):A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
<lol>


najfajniej się objeżdża dłubanym TDI dumnego posiadacza takiej naklejki <zeby>


No to musi byc mocno dlubany. Akurat przy masie takiej 323f nie jest latwo znalezc szybsze tdi. Ale oczywiscie nie jest to niemozliwe. Boje sie,zeby nie rozpetac glupiej dyskusji diesel vs benzyniak :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 23 paź 2009, 16:08

misiekwaw napisał(a):
jackkpl napisał(a):A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
<lol>

najfajniej się objeżdża dłubanym TDI dumnego posiadacza takiej naklejki <zeby>

Mi to akurat by nie groziło. Ile diesli w Polsce robi niskie 15-tki? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez DISItune » 23 paź 2009, 16:20

Jacek176 napisał(a):
misiekwaw napisał(a):
jackkpl napisał(a):A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
<lol>

najfajniej się objeżdża dłubanym TDI dumnego posiadacza takiej naklejki <zeby>

Mi to akurat by nie groziło. Ile diesli w Polsce robi niskie 15-tki? :P


moja Octavia (195KM) z pełnym audio, wnętrzem i na 17tkach robiła 15,56
10KM mocniejsza bez tylnej kanapy i audio 14,96
Fabia RS i Ibiza 130PD o podobnym zakresie przeróbek (większy intercooler, sprężarka z TDI 150KM i program) i mocy robią 14,5 a przecież jeżdżą takie po 230 i więcej KM <lol>
najszybsza Octavia TDI jaką znam ma 300KM plus gaz i w Ułężu Grześ wykręcił 13.209

nie chcę rozpętywać żadnej wojny, chcę tylko żebyście pamiętali że nie tylko Wy dłubiecie swoje auta
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Jacek176 » 23 paź 2009, 16:24

No to dziwię się, że na żadnych zawodach SRT ani WST nie startował taki szybki diesel :|
Bo jak przeglądałem wyniki to znalazłem jednego który ledwo poniżej 15 zszedł. A poza tym najwyżej 2 sztuki schodziły poniżej 15.5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez DISItune » 23 paź 2009, 16:29

jackkpl napisał(a):No to musi byc mocno dlubany. Akurat przy masie takiej 323f nie jest latwo znalezc szybsze tdi


jeżeli jako bazę weźmiemy TDI 130KM (takie miałem, więc piszę z doświadczenia) zmieniamy:
– turbinę na seryjną z wersji 150KM, pasuje plug and play
– intercooler na seryjny z wersji 150KM lub jakieś Iveco
– program

wynik – 19x KM i 400Nm w ciężkiej Octavii z audio, wnętrzem i na 17tkach wystarcza żeby robiła 15,5 a auto z punktu widzenia łatwości serwisowania jest prawie seryjne ;)

w lżejszej Fabii te same przeróbki i moc dają 14,5 sekundy na 1/4, tu też niejako z doświadczenia bo bliski znajomy miał w tym samym czasie takie auto tak przerobione
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 23 paź 2009, 16:32

Jacek176 napisał(a):No to dziwię się, że na żadnych zawodach SRT ani WST nie startował taki szybki diesel :|
Bo jak przeglądałem wyniki to znalazłem jednego który ledwo poniżej 15 zszedł. A poza tym najwyżej 2 sztuki schodziły poniżej 15.5


coś słabo szukałeś ;) wejdź na WST, TOP 10 Najszybsi i wyświetl klasę diesel. Dla ułatwienia dodam że pozycja "6. Grzegorz Walecki Skoda Octavia DGW+MR Motors" jest nieaktualna, bo tą Octavią albo w Kamieniu Śląskim albo właśnie na WST w Ułężu Grześ zrobił 13,209
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez jackkpl » 23 paź 2009, 16:40

misiekwaw napisał(a):
jackkpl napisał(a):No to musi byc mocno dlubany. Akurat przy masie takiej 323f nie jest latwo znalezc szybsze tdi


jeżeli jako bazę weźmiemy TDI 130KM (takie miałem, więc piszę z doświadczenia) zmieniamy:
– turbinę na seryjną z wersji 150KM, pasuje plug and play
– intercooler na seryjny z wersji 150KM lub jakieś Iveco
– program

wynik – 19x KM i 400Nm w ciężkiej Octavii z audio, wnętrzem i na 17tkach wystarcza żeby robiła 15,5 a auto z punktu widzenia łatwości serwisowania jest prawie seryjne ;)

w lżejszej Fabii te same przeróbki i moc dają 14,5 sekundy na 1/4, tu też niejako z doświadczenia bo bliski znajomy miał w tym samym czasie takie auto tak przerobione


I co, wtryski z wersji 130 koni sikaja spokojnie na 190 koni ? Chyba to tez trzeba zmienic?

A jak jest z dymieniem po takich przerobkach?

Bez sensu robimy O/T.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez DISItune » 23 paź 2009, 16:45

jackkpl napisał(a):I co, wtryski z wersji 130 koni sikaja spokojnie na 190 koni ? Chyba to tez trzeba zmienic?


pompowtryski z wersji 130/150 wystarczają do 240KM <zeby>

to nie to samo co wtryski z 90/110 ;)

jackkpl napisał(a):A jak jest z dymieniem po takich przerobkach?


zależy od egzemplarza, moja Octa dymiła dość mocno a Fabia kumpla niewiele więcej niż seria, ale u mnie było trochę więcej koksu dołożone jak to mówią

;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Gib » 23 paź 2009, 16:53

Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.
Równie dobra jest fwd is the best
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 23 paź 2009, 16:55

Gibsong napisał(a):Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.


i błędem jest zakładanie, że tak zrobione TDI ciężko spotkać bo łatwiej o to niż się niektórym wydaje ;)

Gibsong napisał(a):Równie dobra jest fwd is the best


o tak <lol>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Jacek176 » 23 paź 2009, 17:53

Gibsong napisał(a):Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.

Tak dla przypomnienia :D w zeszłym roku w Borsku Five kręcił takie czasy jak ja teraz mocno doinwestowanym 1.6 turbo RWD :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez sq2jul » 23 paź 2009, 17:59

Jacek176 napisał(a):
Gibsong napisał(a):Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.

Tak dla przypomnienia :D w zeszłym roku w Borsku Five kręcił takie czasy jak ja teraz mocno doinwestowanym 1.6 turbo RWD :P


i?

btw. na tej naklejce masz blad
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Jacek176 » 23 paź 2009, 18:04

sq2jul napisał(a):
Jacek176 napisał(a):
Gibsong napisał(a):Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.

Tak dla przypomnienia :D w zeszłym roku w Borsku Five kręcił takie czasy jak ja teraz mocno doinwestowanym 1.6 turbo RWD :P


i?

i już <lol>
<fuck_u>

btw. na tej naklejce masz blad

No to kupa ludzi na całym świecie ma naklejki z błędem. Ja sam jej nie projektowałem <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez sq2jul » 23 paź 2009, 18:18

Jacek176 napisał(a):No to kupa ludzi na całym świecie ma naklejki z błędem.


przykra sprawa...
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Dawidoski » 23 paź 2009, 18:59

Dlaczego błąd?
Według mnie to tłumaczy się tak:
N/A jest lepsze.Obok rysunek z przekreślonym turbo i prawie każdy wie o co kaman :P
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Gib » 23 paź 2009, 19:16

na is better – na jest lepsze
na is the best – na jest najlepsze
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez 8dyb8 » 23 paź 2009, 19:19

albo NA is better albo NA is the best, teraz to chyba 9 latki juz potrafia stopniowac przymiotniki

a co do naklejki, to homemade wynalazek pewnie, ostatnio jakis koles reklamowal na forum preli JDMowe nakleiki i w polowie mial literowki, wiec sam to wypisywal/przepisywal (z bledami)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy