Che nakleić sobie takie naklejki:

Tylko zastanawiam się w którym miejscu. Czy na na tylnych szybach z obu stron. Czy jedną z tyłu nad wydechem albo na klapie bagażnika. Jakieś propozycje?
www.mazdaspeed.pl
jackkpl napisał(a):A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
misiekwaw napisał(a):jackkpl napisał(a):A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
najfajniej się objeżdża dłubanym TDI dumnego posiadacza takiej naklejki
misiekwaw napisał(a):jackkpl napisał(a):A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
najfajniej się objeżdża dłubanym TDI dumnego posiadacza takiej naklejki
Jacek176 napisał(a):misiekwaw napisał(a):jackkpl napisał(a):A nie powinno byc "NA is THE best" ? Doklej jeszcze taka :
http://autofoto.pl/photos/prezes/images ... 0x375.aspx
najfajniej się objeżdża dłubanym TDI dumnego posiadacza takiej naklejki
Mi to akurat by nie groziło. Ile diesli w Polsce robi niskie 15-tki?
jackkpl napisał(a):No to musi byc mocno dlubany. Akurat przy masie takiej 323f nie jest latwo znalezc szybsze tdi
Jacek176 napisał(a):No to dziwię się, że na żadnych zawodach SRT ani WST nie startował taki szybki diesel
Bo jak przeglądałem wyniki to znalazłem jednego który ledwo poniżej 15 zszedł. A poza tym najwyżej 2 sztuki schodziły poniżej 15.5
misiekwaw napisał(a):jackkpl napisał(a):No to musi byc mocno dlubany. Akurat przy masie takiej 323f nie jest latwo znalezc szybsze tdi
jeżeli jako bazę weźmiemy TDI 130KM (takie miałem, więc piszę z doświadczenia) zmieniamy:
– turbinę na seryjną z wersji 150KM, pasuje plug and play
– intercooler na seryjny z wersji 150KM lub jakieś Iveco
– program
wynik – 19x KM i 400Nm w ciężkiej Octavii z audio, wnętrzem i na 17tkach wystarcza żeby robiła 15,5 a auto z punktu widzenia łatwości serwisowania jest prawie seryjne![]()
w lżejszej Fabii te same przeróbki i moc dają 14,5 sekundy na 1/4, tu też niejako z doświadczenia bo bliski znajomy miał w tym samym czasie takie auto tak przerobione
jackkpl napisał(a):I co, wtryski z wersji 130 koni sikaja spokojnie na 190 koni ? Chyba to tez trzeba zmienic?
jackkpl napisał(a):A jak jest z dymieniem po takich przerobkach?
Gibsong napisał(a):Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.
Gibsong napisał(a):Równie dobra jest fwd is the best
Gibsong napisał(a):Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.
Jacek176 napisał(a):Gibsong napisał(a):Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.
Tak dla przypomnieniaw zeszłym roku w Borsku Five kręcił takie czasy jak ja teraz mocno doinwestowanym 1.6 turbo RWD
sq2jul napisał(a):Jacek176 napisał(a):Gibsong napisał(a):Naklejka jest mocno problematyczna, da się zrobić szybkie TDI jadące poniżej 15 sekund, niedużym kosztem, ale zrobienie doładowanej benzyny o takich osiągach zdaje się banalne, wyłączając może te najnowsze wydumki renault 1.1T.
Tak dla przypomnieniaw zeszłym roku w Borsku Five kręcił takie czasy jak ja teraz mocno doinwestowanym 1.6 turbo RWD
i?
btw. na tej naklejce masz blad
Jacek176 napisał(a):No to kupa ludzi na całym świecie ma naklejki z błędem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości