Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Wykres na starych cewkach, te z VW wpadną jak kupię wtyczki do nich.
Co do opon to na przyszły sezon jest plan na jakieś R888, szpera tez jest na pokładzie.
Czas na ćwiartkę by się pewnie dużo nie poprawił bo dalej brakuje 500-1000rpmów.
Co do opon to na przyszły sezon jest plan na jakieś R888, szpera tez jest na pokładzie.
Czas na ćwiartkę by się pewnie dużo nie poprawił bo dalej brakuje 500-1000rpmów.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Męski wynik, to chyba zasługa wałków że moment nie spada przy końcu jak u mnie :/
Chłopaki mi radzili przy świecach BKR7E żeby zmienić przerwe z 1.1 na 0.9 a nawet 0,7 zależnie jak dużo sie dmucha, przy takiej mocy powinieneś klepać czasy jak luxter 12,35:)
Szkoda że Ryk nie było w tym roku ciekawe jak dużo bym dostał na 1/4
Chłopaki mi radzili przy świecach BKR7E żeby zmienić przerwe z 1.1 na 0.9 a nawet 0,7 zależnie jak dużo sie dmucha, przy takiej mocy powinieneś klepać czasy jak luxter 12,35:)
Szkoda że Ryk nie było w tym roku ciekawe jak dużo bym dostał na 1/4
ale ja nie mam żadnych wałków. Total seria + magiczny kolektor 
Ten set świec od Cieplaka był właśnie ze sklepaną przerwą ale i tak nic to nie dało, dlatego będą nowe cewki.
Co do czasów Lukstera to jeszcze lata świetlne przede mną żeby się zbliżyć do tego wyniku. Lukster mega ogarniał, a ja to coraz mniej jeżdżę mazdą, a co za tym idzie tracę wyczucie.
Po obejrzeniu przejazdów aut z mocą 500+ i czasach 12,5+ i RX8 (niby 700 konnego) z czasem 15? nie wierzę w określanie czasów na podstawie mocy.
Ja nie mam jakiegoś parcia na kreski, jak dla mnie może być i 200 koni ważne żeby robiło dobry czas i to jest dla mnie priorytet.
Pojechałbyś w końcu na jakieś zawody i zrobił profesjonalny pomiar, a nie tylko hamownia i hamownia
Ten set świec od Cieplaka był właśnie ze sklepaną przerwą ale i tak nic to nie dało, dlatego będą nowe cewki.
Co do czasów Lukstera to jeszcze lata świetlne przede mną żeby się zbliżyć do tego wyniku. Lukster mega ogarniał, a ja to coraz mniej jeżdżę mazdą, a co za tym idzie tracę wyczucie.
Po obejrzeniu przejazdów aut z mocą 500+ i czasach 12,5+ i RX8 (niby 700 konnego) z czasem 15? nie wierzę w określanie czasów na podstawie mocy.
Ja nie mam jakiegoś parcia na kreski, jak dla mnie może być i 200 koni ważne żeby robiło dobry czas i to jest dla mnie priorytet.
Pojechałbyś w końcu na jakieś zawody i zrobił profesjonalny pomiar, a nie tylko hamownia i hamownia
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jak sie Twój temat czyta to aż sie zachciewa z 0,5 dmuchnąć (bara) 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
No to w czym problem?
BPek łyka boosta jak szalony
Procedurę to tak, ale FS to miał chyba w nodze bo w MSie przy jego konfiguracji był albo FS albo coś innego i on miał to coś innego. Jego eMiX nawet na dzisiaj robił mega czasy, a porównaj wiedzę i możliwości jakie były wtedy i są teraz ehhh, miał chłop łeb na karku.
sorka, pisałem z automatu i zapomniałem opisać co i jak.
Pierwszy wykres na 290 kuca był na setupie przed kuciem z doładowaniem 0.7 rosnącym do 1 bara pod odcinką.
Drugi wykres na 359 kuca to wykres w obecnym setupie z doładowaniem 1,5 bara, spadającym przy ok, 6200rpm i znów rosnący do 1,5 gdzieś koło 7000-7200.
Jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd to miskuzi
Był plan na pomiar przed i po ale hamownia nie działała, więc po tygodniu czekania olałem temat bo ten kolektor robię już chyba z pół roku hehe.
BPek łyka boosta jak szalony
Gib napisał(a):Lukster miał chyba FS i procedurę
Procedurę to tak, ale FS to miał chyba w nodze bo w MSie przy jego konfiguracji był albo FS albo coś innego i on miał to coś innego. Jego eMiX nawet na dzisiaj robił mega czasy, a porównaj wiedzę i możliwości jakie były wtedy i są teraz ehhh, miał chłop łeb na karku.
onyx napisał(a):te wykresy raczej na roznym doladowaniu :/ liczylem na jakies dokladne porownanie co tak na prawde kolektor dal – bo raczej ponad 60hp samym kolektorem nie bylo osiagniete
sorka, pisałem z automatu i zapomniałem opisać co i jak.
Pierwszy wykres na 290 kuca był na setupie przed kuciem z doładowaniem 0.7 rosnącym do 1 bara pod odcinką.
Drugi wykres na 359 kuca to wykres w obecnym setupie z doładowaniem 1,5 bara, spadającym przy ok, 6200rpm i znów rosnący do 1,5 gdzieś koło 7000-7200.
Jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd to miskuzi

Był plan na pomiar przed i po ale hamownia nie działała, więc po tygodniu czekania olałem temat bo ten kolektor robię już chyba z pół roku hehe.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Cześć, ojcze prowadzący, chcesz powiedzieć, że BP wytrzymuje blisko 300 koni, ale nie doczytałem przy jakim stopniu sprężania, generalnie masakra, powodzenia w modach i dalszych sukcesów w ganianiu
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
Harry85 napisał(a):Cześć, ojcze prowadzący, chcesz powiedzieć, że BP wytrzymuje blisko 300 koni, ale nie doczytałem przy jakim stopniu sprężania,
Nie wiem czy każdy ale mój wypluł 290 na seryjnym słupku BP05 bez otwierania (przebieg 230kkm +) czyli CR 9:1 albo 9,1;1. I nie było tak że zrobiłem wykres i skręciłem boosta tylko cały czas tak jeździłem.
Po rozkręceniu nie znalazłem nic niepokojącego co świadczyłoby o tym że przesadziłem, więc można jeszcze było dowalić do pieca hehe
Na temat LC u Lukstera kłucić się nie będę, a szukać też mi się niechce, chociaż IMO tam było coś w sofcie że jak miałeś fałkę i EDISa to nie szło zrobić LC.
mlody1921 napisał(a):, ja jestem dużo za wami choćby przez brak szpery :/
Czy moja szpera coś daje na 1/4... śmiem wątpić. Jedynie co to mam spokojne sumienie waląc z LC. U Lukstera był szperunek ze wstępnym spięciem więc to dużo dawało, ja mam helikalną która takiego czegoś nie ma i nie ma gwarancji że oba kółka skleją, a ja nie wydumałem jak to sprawdzić.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No i teraz wszystko jasne seniore
dopiero jak zrobisz porzadek z cewkami to sie dowiemy czy kolektor pomógł w napełnianiu na gorze. Ja bym jednak postawił na cewki denso, te z grupy vag w seryjnych autach czesto sie sypia – sa bardzo wrazliwe na temperature pod maska.
Luxter na początku miał edisa potem przeszedł na sterowanie cewkami z xeda 3xpo 2
i dlatego smigał mu LC do tego jak mówisz że szpera zapinała ze startu plus LC to on od startu szedł jak zły zreszta było widać 
Jaki docelowy boost 2 bary
Jaki docelowy boost 2 bary
Nie mam założonego jakiegoś docelowego boosta, tak jak pisałem wcześniej ma być szybko, a przy jakim doładowaniu to osiągnę wyjdzie w praniu.
Przydałby się tylko jakiś ostry wałek ale nigdzie nie ma wałków pod mechanikę :/
Tak jak mówisz, nowy ssak najprawdopodobniej pokaże pazur dopiero na górze, której na chwilę obecną u mnie nie ma. Widać to po momencie który przeniósł się z 5700 na 6300, czyli jeżeli wszystko się przesunęło w prawo to moc też powinna pójść w wyższe obroty. Było to widać na pierwszym wykresie, którego tutaj nie wkleiłem – boost opadał do odcinki a moc dalej szła do góry.
No ale to nie ma co teoretyzować
Przydałby się tylko jakiś ostry wałek ale nigdzie nie ma wałków pod mechanikę :/
onyx napisał(a):dopiero jak zrobisz porzadek z cewkami to sie dowiemy czy kolektor pomógł w napełnianiu na gorze.
Tak jak mówisz, nowy ssak najprawdopodobniej pokaże pazur dopiero na górze, której na chwilę obecną u mnie nie ma. Widać to po momencie który przeniósł się z 5700 na 6300, czyli jeżeli wszystko się przesunęło w prawo to moc też powinna pójść w wyższe obroty. Było to widać na pierwszym wykresie, którego tutaj nie wkleiłem – boost opadał do odcinki a moc dalej szła do góry.
No ale to nie ma co teoretyzować
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Z tymi wałkami to przedzwon do Hamelki w Poznaniu(obrobka głowic)
Stary Hamelka wspominal cos o gościu co robi dobre walki .Nie pamiętam dokładnie,chyba Kałuża sie zwal.
Stary Hamelka wspominal cos o gościu co robi dobre walki .Nie pamiętam dokładnie,chyba Kałuża sie zwal.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jeżeli miałbyś okazję robić wałki od podstaw, to na pewno większy lift by pomógł i mógłbyś zminimalizować czasy współotwarcia za sprawą wałków, które masz zapewne z wolnossaka.
Mam wrażenie że cofnięcie wałka wydechowego mogłoby sporo pomóc.
Mam wrażenie że cofnięcie wałka wydechowego mogłoby sporo pomóc.
Jak wystroję to co jest to wtedy zacznę się bawić kółkami. W wolnossaku to nawet dużo dawało więc w turbo też coś pewnie jest do ugrania. Wezmę pod uwagę sugestię cofania wydechowego.
Filmiki z Wilczych Lachonów:
Pierwszy przejazd:
Trzeci przejazd eliminacyjny:
Półfinał:
Filmiki z Wilczych Lachonów:
Pierwszy przejazd:
Trzeci przejazd eliminacyjny:
Półfinał:
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
W wolnossaku overlap jest korzystna sprawa, zwlaszcza na gorze, bo poprawia napełnianie – oczywiscie do pewnego momentu. Przy doładowaniu to zjawisko dziala niekorzystnie – cale ciśnienie przelatuje przez czapke i idzie w wydech.
no jo, czyli kręcąc w jedną stronę zwiększam ovelrap a w drugą zmniejszam, pytanie tylko czy kręcąc "odpowednią" stronę moc będzie rosła w pożądanym zakresie.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości