Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 25 paź 2013, 14:14

Hehe piwo czyta w moim myślach <lol>

Poza regulacją to przydałyby się ciut ostrzejsze bo seryjne to kiszka trochę. Dalsze wchodzenie w ten projekt pod kątem performance'u (poza odp. sprzęgłem) uznajemy raczej za zakończone ;)
Auto jako dupowóz jeździ świetnie, elastyczność jest bdb – czego więcej chcieć?


Dawidoski napisał(a):Teraz przydałaby się odcinka ciut wyżej tak na 7500k rpm, bo widzę że max moc jest dopiero przy prawie 6600rpm.
Świetne auto, jednak z FS'a też można coś tam wyciągnąć :)


a co ci da, że bedziesz go kręcić do 7500 na tych wałkach?? NIC :) Po zmianie biegu i tak jest w porządku – to nie honda, że "spadne" poniżej pkt. załączenia Vtec'a
btw ciekawe co na to hydraulika w głowicy :P

Dzięki :) tak na prawdę z każdego można, tylko różnym nakładem pracy i finansów <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Dawidoski » 25 paź 2013, 14:18

onyx napisał(a):btw ciekawe co na to hydraulika w głowicy :P

Hydraulika nadąży, nie bój się :P :P
Nie no wg mnie, wpadłbyś po zmianie biegu w lepszy moment po prostu, tak mnie się wydaję tylko :D
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez onyx » 25 paź 2013, 14:20

Dawidoski napisał(a):
onyx napisał(a):btw ciekawe co na to hydraulika w głowicy :P

Hydraulika nadąży, nie bój się :P :P
Nie no wg mnie, wpadłbyś po zmianie biegu w lepszy moment po prostu, tak mnie się wydaję tylko :D


Czyli rozumiem, że masz FS'a z taką skrzynią i wiesz na jakie obroty lądujesz po zmianie biegu? :P

Kręcenie tego motoru wyżej nie ma sensu, poczytaj trochę a zrozumiesz. Ewentualnie swojego tak kręć jeżeli Ci to frajdę sprawia <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Dawidoski » 25 paź 2013, 14:24

Wydaję mi się, że jesteś trochę złośliwy w stosunku do mnie, chociaż nie wiem dlaczego :)
Nie, nie mam FS'a, Mam cherlawe K8 w mx3, które kręcę na 7800 i czuję się wtedy jak młody bóg :D :D
To była oczywiście ironia. Pozdrawiam i bezawaryjności życzę. :)
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez onyx » 25 paź 2013, 14:33

Dawidoski napisał(a):Wydaję mi się, że jesteś trochę złośliwy w stosunku do mnie, chociaż nie wiem dlaczego :)
Nie, nie mam FS'a, Mam cherlawe K8 w mx3, które kręcę na 7800 i czuję się wtedy jak młody bóg :D :D
To była oczywiście ironia. Pozdrawiam i bezawaryjności życzę. :)


Moje uwagi wynikają z tego, że wg mnie Twoje wysokie kręcenie, nie jest niczym sensownym. Mocy i momentu na górze już nie generujesz, a leciwy silnik nadwyrężasz i ryzykujesz. Pojedź na hamownię i to zweryfikuj ile masz mocy i momentu przy tych 7800 ;) Moim zdaniem poza hałasem i efektem placebo nic nie zyskujesz. W tym wypadku (brak zmiennej fazy) jest to imho kompletnie bez sensu – więcej na tym stracisz niż zyskasz.

Tak poza konkursem, te 7800obr licznikowe, czy przestawiałeś jakąś świnką (ewentualnie zmieniałeś kwarc)? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Dawidoski » 25 paź 2013, 14:36

Pewnie, że licznikowe. Wiem również, że zawyża. :P
Bez przesady, wiem że wtedy tam już nie ma mocy, bo leci ona na łeb na szyję w dół już od 6,5k :)
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez onyx » 25 paź 2013, 14:38

No to sam sobie odpowiedziałeś na wszystkie swoje pomysły ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 25 paź 2013, 15:25

onyx napisał(a):czego więcej chcieć?

benzyny po 2,30
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 25 paź 2013, 15:32

i godnej emerytury ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez tekkenfan » 25 paź 2013, 17:52

onyx napisał(a):czego więcej chcieć

mocy <lol>

A tak poważnie to fajny niutek, ale z czego wynika ch-ka momentu? Przepływy? Bo poprzednio była bardziej płaska.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez onyx » 25 paź 2013, 17:58

tekkenfan napisał(a):
onyx napisał(a):czego więcej chcieć

mocy <lol>

A tak poważnie to fajny niutek, ale z czego wynika ch-ka momenut? Przepływy? Bo poprzednio była bardziej płaska.


:D mogłoby być, chociaż jak dla mnie jedzie lepiej niż 200hp na papierze i bez problemu budzik zamyka. Na górze zdjęte jest trochę zapłonu dla bezpieczeństwa, ale nie sądzę żeby to miało aż taki wpływ. Głowica jest założona z byłej 626 Lukas007, ja ją jeszcze trochę bardziej przeportowałem i weszły nowe zawory. Słabe napełnianie to ewidentnie wina wałków. Przepływ się na pewno poprawił, bo delikatnie spadło doładowanie względem tego co policzyłem :P Poprzednio na innej hamowni był pomiar, może to też trochę ma wpływ. Jedno jest pewne, warunki pomiaru idealne. Dla mnie takie pomiary to tylko sprawdzenie, czy mody idą w dobrą stronę ;) Jeżeli jest na + to trzeba się cieszyć.

Wałka ssącego od ZE na pewno nie założę :P W tej głowicy, w której były – wszystkie zawory po stronie ssącej były krzywe <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez oblivion » 25 paź 2013, 21:42

onyx napisał(a):to nie honda, że "spadne" poniżej pkt. załączenia Vtec'a
:)
chociaż mam tylko D14Z6 ale nie narzekam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Gib » 25 paź 2013, 22:53

Raczej chyba chodzi o słynną skrzynię łączącą b18c4 z kołami gdzie trzeba było walić do odciny bo inaczej wyrzucało z VTECa.
D14Z6 ma przejechać z A do B bez ambicji.

Czemu wałki Fsze gną zawory ssące, za dużo zdjęte z głowicy było u lukasa?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez tekkenfan » 25 paź 2013, 23:03

onyx napisał(a):Wałka ssącego od ZE na pewno nie założę :P W tej głowicy, w której były – wszystkie zawory po stronie ssącej były krzywe <lol>

a może tak są wyprofilowane zawory ze skośnookiego kraju <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez oblivion » 25 paź 2013, 23:55

Gib to bardzo żywe auto, mimo tych kilku koników ;)
i te 5/100 w trasie <serduszka>
sorry za OT
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez onyx » 27 paź 2013, 00:55

Gib napisał(a):Czemu wałki Fsze gną zawory ssące, za dużo zdjęte z głowicy było u lukasa?


Raczej nie była to kwestia czapki – u mnie było jeszcze teoretycznie miejsce, nawet jakbym zastosował wałki od ZE. Może kwestia tego, że jego blok mógł być za bardzo liźnięty, lub tak wysoko jednak wystawały tłoki od ZE. Przyszłemu właścicielowi tych gratów, radziłbym dokładne sprawdzenie wszystkiego po złożeniu ;)

tekkenfan napisał(a):a może tak są wyprofilowane zawory ze skośnookiego kraju <lol>


:D haha z pewnością – tak były krzywe, że aż uszczelniacze uszkodzone były i pewnie to był powód zużycia oleju w tym motorze :P
Ostatnio edytowano 7 sty 2014, 17:13 przez onyx, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 27 paź 2013, 22:11

rewelacyjne kreski! czekam na jakies onboardy :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez People_Hate_Me » 28 paź 2013, 18:30

nie znalazłem albo jestem ślepy xD (wybierzcie jedno z dwóch :P )
na jakim doładowaniu to to wypluło? :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Gib » 28 paź 2013, 18:36

Doładowanie to tajemnica :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez szkodnik_byd » 29 paź 2013, 01:09

Bara Bara Bara :-P

–=[SzkodniK]=–
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy