Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Rafał_ » 15 kwi 2012, 00:26

weede było coś lepiej od 15,219? Wygrałeś klasę? Jakie wrażenia ze startów z LSD?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Pyton162 » 15 kwi 2012, 10:49

czas nawet niezly ale widac ze silnik juz ma nieco dosc bo dymi jak porowoz przy palowaniu :D . Mazda bardzo ładna , pozdro
Pyton162
 

Postprzez weede » 16 kwi 2012, 13:55

jarek.ZE napisał(a):weede było coś lepiej od 15,219? Wygrałeś klasę? Jakie wrażenia ze startów z LSD?

tak udało się wygrać, spóżniony start w finale z Mariusem spowodował wypieki na twarzy, bo wygrałem o 3 setne :D

A o LSD mogę mówić same dobre rzeczy (może ze startu nie czuć jakieś dużej różnicy) ale na torze udało się jechać równo z Ravo w Subaru :) Auto ma teraz świetny balans między zawieszeniem, hamulcem i przeniesieniem mocy – jestem bardzo zadowolony :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Rafał_ » 16 kwi 2012, 13:58

No to elegancko :) Nie wiem jak to jest, ale jak mnie nie ma na zlocie to zawsze wygrywasz ;)

Widziałem, że zamówiłeś zegarki :) Ja także :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 16 kwi 2012, 14:06

jarek.ZE napisał(a):No to elegancko :) Nie wiem jak to jest, ale jak mnie nie ma na zlocie to zawsze wygrywasz ;)

Widziałem, że zamówiłeś zegarki :) Ja także :D

także nie spiesz się na Ryki :D

tak z nowości do auta to filtr FUJITA 2,75 cala i zegarki AG z warrningiem :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Rafał_ » 16 kwi 2012, 14:16

Tylko, że warning w tym modelu jest z góry ustalony przez producenta i nie można go zmienić. Gdzie umieścisz te gejdże?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 16 kwi 2012, 14:21

jarek.ZE napisał(a):Tylko, że warning w tym modelu jest z góry ustalony przez producenta i nie można go zmienić. Gdzie umieścisz te gejdże?

powaznie?!
zegary w słupku, jestem w trakcie przygotowywania, bo kupiłem taki adapter na 3 i kleje.

Kilka fajnych fotek madzi ze zlotu od radzia89:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PS. aha jak już się chwale to powiem, ze byłem 3ci w generalce na torze z czasem 1:49 dwa razy z rzędu :) Oczywiście przejazdy były dalekie od ideału jeden nawet z wizytą w plenerze :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Bartosz_ » 16 kwi 2012, 16:25

No miałem okazje się przejechać jako pasażer. Auto rewelacja, pędzi jak szalona. Ale mimo tej wizyty na trawie wynik i tak nie był zły, więc gdyby nie to 2 miejsce mogło by być.... ;)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez Rafał_ » 16 kwi 2012, 17:02

weede napisał(a):powaznie?!


Na 100%.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 30 kwi 2012, 18:55

Końcowy projekt stelaza:
Obrazek

Tu wycięty i zmontowany:
Obrazek
Obrazek

Złączki AEROQUIP z teflonowym rdzeniem i taśma na kolektory.
Obrazek

Adapterek wyjścia z bloku:
Obrazek

I wziąłem się za robienie słupka na przód na zegarki bo już jadą:
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez grzegorzjubymx6 » 30 kwi 2012, 19:18

Jeszcze trochę... 3mam kciukasy!!! <rotfl>
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez MIRU » 30 kwi 2012, 19:19

Profi <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Seraf » 30 kwi 2012, 19:19

prace wrą <spoko> miło na to patrzeć :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Pit » 30 kwi 2012, 20:49

Nowa miejscówka obadana, czas więc coś świszczącego nań zagonić ;) Dajesz :D Na początek masz zmotywować ravestationa do porzucenia myśli o jakichś wolnossących klocach ;) i zapodania męskiego doładowania do MX-5, łojąc mu zad ;) W mojej ocenie, na rave'a obecnym setupie powinno być bardzo podobnie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez szkodnik_byd » 30 kwi 2012, 21:58

mam takie pytanie – bo miałem przyjemność trzymać to coś co podnosi ciśnienie w ręku i lekkie to nie było i czy ewentualna łapa to wytrzyma i ile punktów mocowania przewidujesz ??
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6186 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez weede » 30 kwi 2012, 22:02

szkodnik_byd napisał(a):mam takie pytanie – bo miałem przyjemność trzymać to coś co podnosi ciśnienie w ręku i lekkie to nie było i czy ewentualna łapa to wytrzyma i ile punktów mocowania przewidujesz ??

tak jak widać na zdjęciu stelaż jest przkręcony na śrubach czterech M8 do seryjnego mocowania klimy a to mocowanie na czterech śrubach M12 :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez szkodnik_byd » 30 kwi 2012, 22:05

4 m12 to i ciężar samochodu wytrzyma :D pytanie czy właśnie sama łapa da radę ale z twoim podejściem to na pewno masz to policzone :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6186 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez onyx » 1 maja 2012, 00:35

Weede, w jakim celu zastosowałeś "fasolki" na stelażu w miejscach mocowania kompresora?
Chciałeś mieć możliwość osiowania kółka kompresora z kołem wału?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez piwo » 1 maja 2012, 07:09

moze do naciagu paska.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4876 (269/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez onyx » 1 maja 2012, 10:31

Ale przecież są wzdłuż osi kompresora i w poprzek osiowania kółek... Więc jaki naciąg?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy