Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
ja bym zostawil w tym srebrnym,felga bardzo ladna ale bez dekielka o niebo lepiej.Ladne nakretki i tyle
Wszystkie moje kulasy pod tym – zgadzam się z przedmówcą 
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
To nie lepiej wyliczyc najpierw ET a pozniej odpowiedniej felgi szukac a nie robic mocne auto z polowa trakcji,bo opona na rancie jedzie.W takim przypadku to juz lepiej kolek drewniany i doginanie rancika i poszerzenie blotnika
No lepiej, delikatny negatyw rzedu 2-3 stopni akurat moze pozytywnie wplynac na trakcje na zakretach jesli auto ma byc torowe, w tym wypadku raczej sie blotnik o tyle nie poszerzy bez rozwalenia lakieru 
+1 fajnie się prezentuje. Czarne lampy i pomarańczowe kierunki robią robotę.OddajMiKase napisał(a):ja bym zostawil w tym srebrnym,felga bardzo ladna ale bez dekielka o niebo lepiej.Ladne nakretki i tyle
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Moja żona mnie zaskoczyła strasznie tortem urodzinowym, aż mnie w sercu ciskało jak musiałem w wirnik nóż wkładać
Gabarytowo to chyba HX55 
Wiekszy IC i koc na turbo, łączniki czarne bo niebieskie kuły w oko
Wiekszy IC i koc na turbo, łączniki czarne bo niebieskie kuły w oko
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Witam wpadlo mi w rece troche fajnych gratow i mysle czy z v6 nie wsiasc na r4 w sumie to niby krok w tył ale
Mam 1 sztuke FE3N wersja JDM 170koni 215 momentu, do tego 3 bloki fe3n i dwie glowice, walki fe3n i ostre fe5a, i pelno szenow od F2T, plusem fe3n jest moment ktory od 3 do 7.6 obr. Jest staly a nie jak w v6 po 6.5 leci w dol i potencjal fe3n 350-400 kunia jak sadzicie warto ?
Mam 1 sztuke FE3N wersja JDM 170koni 215 momentu, do tego 3 bloki fe3n i dwie glowice, walki fe3n i ostre fe5a, i pelno szenow od F2T, plusem fe3n jest moment ktory od 3 do 7.6 obr. Jest staly a nie jak w v6 po 6.5 leci w dol i potencjal fe3n 350-400 kunia jak sadzicie warto ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
A ja chciał bym Was obu z Bosym zobaczyć wymiatających na Nielegalne Wyścigi Stalowa Wola 
Przecież nie odpuścisz
Przecież nie odpuścisz

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4291 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Narazie v6T śmiga do końca roku, silnik będzie do sprzedania więc nie będę go nadwyrężał 0,58 bara i przelot z 4 tyś od remontu 
a to 3/4 gratów Fe3n
a to 3/4 gratów Fe3n
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
no ja bym szedl w R4,mniej problemow,wieksze przyrosty no i wszystko pancerne a nie jak w KLu ehh
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości