Mazda RX-7 FD 13B-REW '93
po malu jedzie to fakt ;p a jak tam pomiary na wstecznym 
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
mlody1921 napisał(a):wow 394hp i 4.9 do 100 juz jest zacnie
Eeee.... te 4,9 do setki (bardziej do 96) to była walka z trakcją i sprzęgłem. Po ogarnięciu jednego i drugiego wartość powinna mocno spaść. Miałem ze sobą jeszcze balast w postaci 100 kg Five'a obok
Pit napisał(a):HKSze napisał(a):Ps. masz kompletne wnetrze?
Brakuje mi kilku mało istotnych plasticzków, ale jakoś siedząc za kierownicą za nimi mocno nie tęsknięWnętrze, jak i visual docelowy będę ogarniał w nadchodzącą bądź następną po najbliższej, zimę. Priorytetem jest to, aby auto jechało i na tym skupiamy się z Five'em teraz
pytam sie poniewarz patrzylem na masse RX7 FD i calkiem fajnie wychodzi masa do mocy (choc to nie full profi pomiar..)
masa 1,282/ 394 moc daje jakies 3,3 kunia na Kg a to wiecej niz Ferrari F430 2.4 KM/KG
szal

Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
HKSze napisał(a):masa 1,282/ 394 moc daje jakies 3,3 kunia na Kg a to wiecej niz Ferrari F430 2.4 KM/KG
Ciekawe obliczenia
Pit, masz coś zrobione w silniku poza portingiem – np. customowe uszczelniacze? Czy wszystko seryjne?
the right man in the wrong place...
taki gorszy model g-techa juz cos blizej 
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
tco_tm napisał(a):Pit, masz coś zrobione w silniku poza portingiem – np. customowe uszczelniacze? Czy wszystko seryjne?
Apexy są nowe, oryginalne od FD (najmocniejsze z dostępnych do 13B, to na bank wiesz). Spokojnie wytrzymają, jak i cały silnik. Tutaj nie ma co "robić"
noucamp napisał(a):No dobra ale co to jest ten vectorpierwszy raz o tym słyszę
Beltronics Vector FX2 to taki fajny akcelerometr, porównywalny możliwościami z GTech'em pro RR, ale bijący go na głowę poręcznością obsługi w warunkach "nietorowych"
noucamp napisał(a):eee ja miałem tego G-techa pro (ten duzy, nie mały czarny) wyszło 5,01 i 13,1... przy 260 hp tak ze lipa panie![]()
![]()
To go źle skalibrowałeś
Noucamp, 13,1 260 konnym ciężkim SX'em ma się nijak do 13,7 ex-Five'a 950 kg autem z mocą 250 KM z procedurami startowymi, flat-shiftami i świetnie ogarniającym kierowcą. Coś Ci ten GTech nakłamał mocno. BTW – przyspieszania RX a ex-Five'a MX nie można raczej porównywać, więc sam rozumiesz...
Luv U 2
ravestation napisał(a):nienawidzę Cię
Luv U 2
A najlepsze jest to że z jednego litra pojemności jest ponad 300 koni to dopiero oszołamia 

rx odkresa rolki hamowni na druga strone wiec moze byc problem ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
HKSze napisał(a):masa 1,282/ 394 moc daje jakies 3,3 kunia na Kg a to wiecej niz Ferrari F430 2.4 KM/KG
cos chyba pomyliles jednostki
(3,3KM/kg x 1282kg = 4230,6KM to dopiero byłby czad z pojemności 1,3l
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość