Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez szkodnik_byd » 15 mar 2011, 17:41

po malu jedzie to fakt ;p a jak tam pomiary na wstecznym :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Szyna » 15 mar 2011, 17:50

Jest moccc :D Masakra, już się nie mogę doczekać tego Konina i zobaczyć to "coś" na żywo :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mlody1921 » 15 mar 2011, 18:30

wow 394hp i 4.9 do 100 juz jest zacnie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pit » 15 mar 2011, 18:41

mlody1921 napisał(a):wow 394hp i 4.9 do 100 juz jest zacnie

Eeee.... te 4,9 do setki (bardziej do 96) to była walka z trakcją i sprzęgłem. Po ogarnięciu jednego i drugiego wartość powinna mocno spaść. Miałem ze sobą jeszcze balast w postaci 100 kg Five'a obok :) W moc też za mocno bym nie wierzył, w poniedziałek rano jestem (już definitywnie) umówiony na hamowni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez HKSze » 15 mar 2011, 21:41

Pit napisał(a):
HKSze napisał(a):Ps. masz kompletne wnetrze?

Brakuje mi kilku mało istotnych plasticzków, ale jakoś siedząc za kierownicą za nimi mocno nie tęsknię ;) Wnętrze, jak i visual docelowy będę ogarniał w nadchodzącą bądź następną po najbliższej, zimę. Priorytetem jest to, aby auto jechało i na tym skupiamy się z Five'em teraz :)


pytam sie poniewarz patrzylem na masse RX7 FD i calkiem fajnie wychodzi masa do mocy (choc to nie full profi pomiar..)

masa 1,282/ 394 moc daje jakies 3,3 kunia na Kg a to wiecej niz Ferrari F430 2.4 KM/KG


szal <spoko>
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Paweł » 15 mar 2011, 23:13

HKSze napisał(a):masa 1,282/ 394 moc daje jakies 3,3 kunia na Kg a to wiecej niz Ferrari F430 2.4 KM/KG

Ciekawe obliczenia :P.

Pit, masz coś zrobione w silniku poza portingiem – np. customowe uszczelniacze? Czy wszystko seryjne?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez noucamp » 16 mar 2011, 00:44

No dobra ale co to jest ten vector ?? pierwszy raz o tym słyszę :P
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez szkodnik_byd » 16 mar 2011, 00:53

taki gorszy model g-techa juz cos blizej ??
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Pit » 16 mar 2011, 08:24

tco_tm napisał(a):Pit, masz coś zrobione w silniku poza portingiem – np. customowe uszczelniacze? Czy wszystko seryjne?

Apexy są nowe, oryginalne od FD (najmocniejsze z dostępnych do 13B, to na bank wiesz). Spokojnie wytrzymają, jak i cały silnik. Tutaj nie ma co "robić" :)

noucamp napisał(a):No dobra ale co to jest ten vector ?? pierwszy raz o tym słyszę :P

Beltronics Vector FX2 to taki fajny akcelerometr, porównywalny możliwościami z GTech'em pro RR, ale bijący go na głowę poręcznością obsługi w warunkach "nietorowych" ;) Do zwykłego GTech'a porównywać FX2 nawet nie można. Miałem w łapach i RR'a, i zwykłego Pro, FX1 i FX2 i zdecydowanie najmilszy jest ten ostatni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez noucamp » 16 mar 2011, 11:03

eee ja miałem tego G-techa pro (ten duzy, nie mały czarny) wyszło 5,01 i 13,1... przy 260 hp tak ze lipa panie <czarodziej> <czarodziej> <czarodziej>
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Pit » 16 mar 2011, 11:37

noucamp napisał(a):eee ja miałem tego G-techa pro (ten duzy, nie mały czarny) wyszło 5,01 i 13,1... przy 260 hp tak ze lipa panie <czarodziej> <czarodziej> <czarodziej>

To go źle skalibrowałeś ;) Ok – lipa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravestation » 16 mar 2011, 11:41

nienawidzę Cię <killer>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Pit » 16 mar 2011, 11:47

Noucamp, 13,1 260 konnym ciężkim SX'em ma się nijak do 13,7 ex-Five'a 950 kg autem z mocą 250 KM z procedurami startowymi, flat-shiftami i świetnie ogarniającym kierowcą. Coś Ci ten GTech nakłamał mocno. BTW – przyspieszania RX a ex-Five'a MX nie można raczej porównywać, więc sam rozumiesz...

ravestation napisał(a):nienawidzę Cię <killer>

Luv U 2 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravo » 16 mar 2011, 21:31

Podziwiam Was :) Gratulację z doświadczenia wiem, że wynik będzie zbliżony do realnego czasu :) więc na starcie już jest grubo a co dalej strach myśleć.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Fiveopac » 16 mar 2011, 22:00

Trzeba rozbic swinke skarbonke i wbić sie na obciążeniówke celem przyspiesznia zapłonu tu i ówdzie ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez xXx » 16 mar 2011, 22:02

Nou....


Generalnie to też nie wierzę w te 13.1....... Moje bydlątko ma ponad 300KM i nie wiem czy zrobię taki czas, co prawda samochód służy do czego innego ale zawsze...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Neonixos666 » 16 mar 2011, 22:07

A najlepsze jest to że z jednego litra pojemności jest ponad 300 koni to dopiero oszołamia <boje się>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Grzesiu » 16 mar 2011, 22:13

przyjedźcie na śląsk to wjedziemy na maha na pół dnia za friko:P a ja sobie popatrze.. popatrze.. posłucham;D miazga!.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez szkodnik_byd » 16 mar 2011, 22:45

rx odkresa rolki hamowni na druga strone wiec moze byc problem ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Barthez » 16 mar 2011, 22:55

HKSze napisał(a):masa 1,282/ 394 moc daje jakies 3,3 kunia na Kg a to wiecej niz Ferrari F430 2.4 KM/KG

cos chyba pomyliles jednostki ;) chyba raczej 3,3kg/KM
(3,3KM/kg x 1282kg = 4230,6KM to dopiero byłby czad z pojemności 1,3l <faja> )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy