Adriano_4G napisał(a):BPT wytrzymuje spokojnie 250 KM
Pytanie GTX czy GTR bo pewny to bym tego nie był
Adriano_4G napisał(a):środek zakuty, wtrysków nie zmieniać – o czym Ty piszesz?
Poczytaj jest pare projektów i seryjnych aut które bez niczego maja te wymażone 250KM na seryjnych gratach bez ingerowania w elektronike.
Adriano_4G napisał(a):która kończy się w BPT zapewne w okolicach 200 KM
No akurat nie
Pomijając nasze poglądy składanie silnika GTX z przepływką, kompem, dolotem itp od GT i sterowanie tym by miał tyle co ori GTX to tak jak składanie silnika z malczaka z dołożonym turbo.
Wiec powiedz mi co jest zobić lepiej : meczyć sie ze strojeniem tego ustrojstwa kombinować jak koń nie wiadomo po co , nie wiadomo czy to wogóle bedzie latac tak jak powinno, czy sie nie sypnie ( bo różnie w zyciu bywa) czy zrobić serie jak Fabryka kazała i tym sie bawic

????
BTW : miałem na szczeście miałem takie badziewia w moim aucie i jestem zadowolony że tego już nie ma bo wiecej przy tym roboty niz to warte....
Wiec uważam że każdy robi tak jak chce i tak na ile kasa pozwala ale dla mnie taka praca to wyważanie zamkniętych drzwi....
a w przypadku PIWA te wymażone 250 czy 200KM to bajka tylko też skrzynia gumowa nie jest ...
aaa jeszcze jedno : seria 250KM a wtryski 200KM

?????
skończe auto to ci coś pokaże
