323F BG BP Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Adriano_4G » 25 cze 2009, 13:47

podmuch napisał(a):PS: Adriano nie uważam że tuning to zło tylko do takich zabaw to najpierw trzeba środek mnieć przynajmniej zakuty to takie incydenty nie powinny mieć miejsca

środek zakuty, wtrysków nie zmieniać – o czym Ty piszesz? :|
BPT wytrzymuje spokojnie 250 KM na seryjnym silniku, a strojenie przy podnoszeniu mocy to konieczność, bo nawet komp z seryjnymi mapami na większe doładowanie nie wydobędzie z silnika pełnego potencjału, pomijam wydajność wtrysków, która kończy się w BPT zapewne w okolicach 200 KM i to przy DC rzędu 9X%.
złożenie silnika na kutych gratach to drugi raz wartość samochodu btw.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez piwo » 25 cze 2009, 14:04

cholera drogo to wsyztsko wyjdzie.a co myslicie zeby tloki tyulko kute lkupic a korby zostawic seryjne od gtxa?wytzryma to?poza tym szpilki jakie zamontowac?zwykle wydadza czy arp?bo koszta koszta iu jeszcze raz koszta robia sie ogromne.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez podmuch » 25 cze 2009, 14:15

Adriano_4G napisał(a):BPT wytrzymuje spokojnie 250 KM

Pytanie GTX czy GTR bo pewny to bym tego nie był :)

Adriano_4G napisał(a):środek zakuty, wtrysków nie zmieniać – o czym Ty piszesz?

Poczytaj jest pare projektów i seryjnych aut które bez niczego maja te wymażone 250KM na seryjnych gratach bez ingerowania w elektronike.


Adriano_4G napisał(a):która kończy się w BPT zapewne w okolicach 200 KM

No akurat nie

Pomijając nasze poglądy składanie silnika GTX z przepływką, kompem, dolotem itp od GT i sterowanie tym by miał tyle co ori GTX to tak jak składanie silnika z malczaka z dołożonym turbo.

Wiec powiedz mi co jest zobić lepiej : meczyć sie ze strojeniem tego ustrojstwa kombinować jak koń nie wiadomo po co , nie wiadomo czy to wogóle bedzie latac tak jak powinno, czy sie nie sypnie ( bo różnie w zyciu bywa) czy zrobić serie jak Fabryka kazała i tym sie bawic ??????
BTW : miałem na szczeście miałem takie badziewia w moim aucie i jestem zadowolony że tego już nie ma bo wiecej przy tym roboty niz to warte....

Wiec uważam że każdy robi tak jak chce i tak na ile kasa pozwala ale dla mnie taka praca to wyważanie zamkniętych drzwi....

a w przypadku PIWA te wymażone 250 czy 200KM to bajka tylko też skrzynia gumowa nie jest ...

aaa jeszcze jedno : seria 250KM a wtryski 200KM ???????

skończe auto to ci coś pokaże :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez Adriano_4G » 25 cze 2009, 14:16

piwo, pytanie ile chcesz z tego auto wycisnąć – moim zdaniem albo robić wszystko na grubo, albo nic i złożyć zdrową serię, ewentualnie na metalowej uszczelce głowicy o ile takowej w serii nie kładą.

podmuch, nie orientuję się jak jest w BPT poza tym, że czytałem o kilku projektach z mocą 250+ na seryjnym silniku.
w B6T wtryski seria dają radę do 200 KM, natomiast silnik i skrzynia fwd wytrzymują 250, sensu kucia takiego silnika nie widzę zupełnie i podejrzewam że analogicznie jest z BPT.
a jak już mówisz o elektronice to koszt kompa z GTR'a przewyższy koszt włozenia świni sterującej zapłonem i paliwem, która daje dużo więcej możlwiości niż taki seryjny ECU, gdzie afr bedzie skakał od 10 do 13, bo jak wiadomo każdy silnik jest inaczej dotarty, turbo mniej lub bardziej skatowane itp.
pokaż mi projekt z GTX'em z zakutym silnikiem na seryjnym kompie/kompie z GTR'a. :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez podmuch » 25 cze 2009, 14:25

Adriano_4Gwłaśnie ILE ?????
Z tego co czytam piwa projekt wypas ale jak narazie dąży do uzyskania mocy seryjnych :| z GTX
metalowa jest ale pewnie lepsza Comnetica..

Piwo tak niestety jest ARP lepszy , kute też lepsze – ale to wyszystko jest drogie ...
mnie też pożera budżet i jeszte troche to na bułki nie bede miał...
Wiec podstawowe pytanie :
Ile planujesz mnieć mocy??
Ile to ma wytrzymać??
Auto do szaleństw czy do jazdy codziennej???
Palić też bedzie słodko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez podmuch » 25 cze 2009, 14:28

Adriano_4G napisał(a):GTX'em z zakutym silnikiem na seryjnym kompie/kompie z GTR'a.


i do tego gumowe wtryski

Jak poskładasz ECU z GTR na seri GTX'a to ci pogratuluje – wtyczki nawet nie pasują do wtrysków a w zasadzie do listwy
co do róznic miedzy GTX a GTR jest ich dużo przerabiałem ten temat a przejechać sie na takiej zmianie to wogóle bajka – później szukasz igly w stogu siana :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez Adriano_4G » 25 cze 2009, 14:31

podmuch napisał(a):i do tego gumowe wtryski

Jak poskładasz ECU z GTR na seri GTX'a to ci pogratuluje – wtyczki nawet nie pasują do wtrysków a w zasadzie do listwy

miałem na myśli kuty silnik na kompie z GTX'a, a nie GTR'a
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez piwo » 25 cze 2009, 14:46

sluchajcie.chce okolo 250 kucy.tlok rozwalony wiec kupic i tak tloki musze.wiec postanowilem tak.nie bawie sie w kute korby ani arp ani acl.beda w miare dobre zamienniki.do tego kupie tloki wiseco z pierscieniami bo to glownie pieta achillesowa w bp silnikach.poza tym kupie wtryski rc550 chyba ze ktos mi doradzi jakies wtryski ktore beda pasowac a wydajnosc beda mialy spokojnie do 300 kucy.bo te od gtxa na pewno nie wyrabiaja wiec na pewno chce je wymienic.no i tak ogranicze koszta bo z tego co licze to jakbym sie upieral przy swoim to conajmniej 8 tys wyjdzie za remont.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jacobs » 25 cze 2009, 14:58

Mi się wydaje, że kłopoty z silnikiem piwa, wynikają trochę z niechlujstwa (widać po wnętrzu). Gdyby wszystko od razu było dobrze poskładane i zestrojone pewnie auto jeździło by bez problemów :)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez piwo » 25 cze 2009, 16:51

szlak mnie trafia jak czytam takie wypociny.ale ok obys ty nie musial nigdy korzystac z czesci dostepnych na rynku do naprawy silnika i z mechanikow jakich mamy w polsce.pozdrawiam.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jacobs » 25 cze 2009, 16:56

piwo napisał(a):szlak mnie trafia jak czytam takie wypociny.ale ok obys ty nie musial nigdy korzystac z czesci dostepnych na rynku do naprawy silnika i z mechanikow jakich mamy w polsce.pozdrawiam.

Sorry piwo, nie miałem zamiaru Cię urazić. Podziwiam ogrom pracy i pieniędzy włożony w samochód, ale przy obiedzie przejżałem sobie temat od początku i strasznie chaotycznie było to robione. I zawsze były jakieś niedoróbki typu niedokręcone mbc, w ogole samochod chyba caly czas jeździł niewystrojony...
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez piwo » 25 cze 2009, 17:06

no dlugo fakt.a te niedorobki to wynik jedengo czlowieka.nie koneicznie moj.pewnie wiesz o kogo cghodzi skoro czytales od poczatku temat.tak to jest jak sie nie ma na wstepie odpowiednio duzo gotowki.wtedy wl;asnie sie pojawia ten chaos.tak jak tearz.remont trzeba zrobic.ale widzisz juz kasy brakuje.ale tak jak wyliczylem,.remont zeby mial sens to koszt 8tys w zwyz.kto tak robi.nikt.a potem wlasnie wyniki sa jakie sa.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez piwo » 29 cze 2009, 16:52

kupilem od Podmucha silnik gtx.beda zmiany.po pierwsze wylatuje komp gt na rzecz kompa gtx.bedzie cale orginalne sterowanie z gtxa a wiec wiazka i wszystkie solenidy.zobaczymy jak sie spisze ten komp na turbinie gareta czy afr bedzie w miare.ale i tak ejstem zadowolniony chodz podroz po silnik byla z wielkimi przygodami.na starcie zamiast ejchac do bielska bialej wybralismy kierunek na biala podlaska.male niedopatrzenie.potem w skrzyni sebcia zostal tylko 4 bieg (brak nawet luzu).i tak na 4 przejechalismy chyba z 300km.ale i tak bylo fajnie i jeszcze na dodatek zalapalismy sie na dni swidnika i ladi pank.zobaczymy jak ten siolniczek ebdzie jezdzil :driver:
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacek176 » 29 cze 2009, 17:34

piwo napisał(a):na starcie zamiast ejchac do bielska bialej wybralismy kierunek na biala podlaska

hahaha
Chociaż nie ma się co śmiać. Nie wiele brakowało a ja kiedyś pojechałbym na zlot JCF do Bielsko Białej zamiast do Białej Podlaskiej <lol>

piwo napisał(a):potem w skrzyni sebcia zostal tylko 4 bieg (brak nawet luzu)

W tej nowej? :|
Przecież wymieniał niedawno :|
Ach te mazdowskie skrzynie <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 29 cze 2009, 17:42

nie w tej starej.jakos ja zregenerowali ale tak delikatnie.miala uszkodzone mocowanie lozyska jakiegos.widac nie wytrzymalo te mocowanie.ale wada jak w mojej pierwszej.u mnie tak samo padla. zostala jedynka i anwet nie moglem luzu wbic. nowej skrzyni |Seba jeszcze nie zamontowal.ale sparawa w toku.

pare fotek mojego juz 4 silnika(przypomne 1,8sohc;1,8 dohc;1,8 gtx;1,8 gtx;brakuje jeszcze gtrka na pokladzie wiec pewnie czeka mnei kolejny swap):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez piwo » 1 lip 2009, 15:36

zamowilem oponki toyo r888 205x40x17 i wtryski rc550.oponki beda na bialych felach a wtryski kupione tak na przyszlosc.oby jednak tloczki mialy lzej.lepiej dmuchac na gorace ... tloki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Fiveopac » 1 lip 2009, 15:40

Duze i nowe wtryski to podstawa. Wystarczy, ze jeden cylinder dostnei zła dawke paliwa i kaplica. Wraz z paczką od RC otrzymasz wynik testów twoich wtryskow i tym samym gwarancje, ze są idealne.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez seba323f » 1 lip 2009, 17:23

Piwo mknie do Podmucha po silniczek... Cel: Bielsko Biała
Obrazek

Jest silniczek...
Obrazek

... jest uśmiech ;P
Obrazek

Widoki... (Droga powrotna) Cel : Świdnik
Obrazek

W Świdniku Przywitali nas Pałkerson...
Obrazek
... i jego Natala
Obrazek

<diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez piwo » 1 lip 2009, 17:46

szkoda ze zdjecia bubie nie zrobilismy w niedziele.hehehehe.tez piekny widok.hahahahahah.i ten silniczek w bagazniku.madzia bimoto to jest to.
a ta biala plama na spodniach Grzeska to podobno piankia zeby nie bylo.hahahahahahah <lol>


oponki toyo r888 205x40x17 juz przyszly i czekaja na autko i zlot.
nawet boki calkiem calkiem wysokie.myslalem ze przy 40 beda nizsze.toyo r888 ma to do siebie ze ochrania ranty felg.glebokosc "bieznika" nowych opon to 5,5mm.poza tym wydaja mi sie lzejsze niz 205x50x15.no ale moze mi sie tylko wydaje.
zdjecia oponek:
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 26 maja 2010, 17:01 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez seba323f » 5 lip 2009, 22:17

Śliczne gumki :) Będę musiał pomacać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy