
Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
Raczej będzie lipa. Szkoda bo Rotrex to chyba mocno  deficytowy towar jeśli chodzi o używki.
			
			Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
onyx napisał(a):Rozważania typu: małe turbo vs. duże turbo są zbyt ogólne i mało pokazują. Jak wiemy turbo składa się z 3 podstawowych części. Dupki gorącej, muszli i cartdrige'a z wirnikiem. Kwestia dobrania odpowiednich rozmiarów części gorącej i muszli kompresora (co za tym idzie wirnika) powoduje jaką moc i moment będziemy generować i w jakim zakresie. W Klozecie ewidentnie za duża była część gorąca i to widać
Czyli np HX35 ze stroną gorącą 12 będzie OK? Może jakieś inne propozycje turbinek?
Dopisano 07 sty 2013 0:55:
Gib napisał(a):Zostaje poczekać aż Chińczycy będą to kopiować a K64 sprzedawać.
No właśnie, a co sądzicie o chińczykach od k64?
Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
Ja bym wsadził borg-warnera z serii EFR 
Wbudowany zawór upustowy jak w sprężarkach z Volvo (np td04 mitsubishi), wbudowany zaworek do boost controlllera to tylko wisienka na torcie
http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-6258-turbo.html
			
			
		Wbudowany zawór upustowy jak w sprężarkach z Volvo (np td04 mitsubishi), wbudowany zaworek do boost controlllera to tylko wisienka na torcie
http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-6258-turbo.html
Dobre  5 koła to jednak nie mój budżet. Coś bardziej realnego i do zdobycia w PL?
  5 koła to jednak nie mój budżet. Coś bardziej realnego i do zdobycia w PL?
A np. TD04 z WRXa, która kosztuje grosze. Został mi downpipe i uppipe po remapie i gnije na balkonie A można by było to wykorzystać
  A można by było to wykorzystać 
			
			A np. TD04 z WRXa, która kosztuje grosze. Został mi downpipe i uppipe po remapie i gnije na balkonie

Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Jak zamontuję to się pochwalę
Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Dobre5 koła to jednak nie mój budżet. Coś bardziej realnego i do zdobycia w PL?
A np. TD04 z WRXa, która kosztuje grosze. Został mi downpipe i uppipe po remapie i gnije na balkonieA można by było to wykorzystać
A kute tłoki i korby to myślisz, że 5zł będą kosztowały?
To juz td05 lub6 lepiej, td04 to dobre na softa do hondy 1.6
Ten holset z dupa 12 nie bylby najgorszy.
onyx napisał(a):Ten holset z dupa 12 nie bylby najgorszy.
Czyli tak jaki był pierwotny plan. Gdzieś widziałem ostatnio nówki po 1,8k.
Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):onyx napisał(a):Ten holset z dupa 12 nie bylby najgorszy.
Czyli tak jaki był pierwotny plan. Gdzieś widziałem ostatnio nówki po 1,8k.
Większość sklepów z częściami do ciężarówek je ma/lub może mieć na zamówienie.
Agroma z Gorzowa czy z Sępólna  ?
   ?
			
			Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
Albo chinola od K64 GT3076 ponoć sprawują sie super tylko nie którzy przed montażem je wyważają ponownie, w lamika golfie chyba lata ale większa
			
			Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
		Też o niej myślałem  Dobra cena jest – ok. 1300zł
  Dobra cena jest – ok. 1300zł 
			
			Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
Szybkie pytanko  
 
Czy wastegate Tial 38mm nie będzie za mały do KLZE i doładowania rzędu 0,4-0,5bara?
			
			Czy wastegate Tial 38mm nie będzie za mały do KLZE i doładowania rzędu 0,4-0,5bara?
Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości





