tco_tm napisał(a):A to niedobrze – dziurę znalazłeś znaczy.
Goście nie powinni móc pisać na forum.
A może taki ma nick ?
www.mazdaspeed.pl
malutka napisał(a):Nie mogę się doczekać aż przypłynie tylny stabilizator, będzie założony grubszy niż obecny oraz zostaną wymienione łączniki.
onyx napisał(a):Damian, nie bedzie taki gruby jak Twoj (22mm) Mozesz spac spokojnie
DamianMX6 napisał(a):onyx napisał(a):Damian, nie bedzie taki gruby jak Twoj (22mm) Mozesz spac spokojnie
No to mi ulżyło. Bo właśnie o to dokładnie mi chodziło w moim pytaniu .
onyx napisał(a):Myslalem o zastosowaniu sprezyn z 626 (bo te sa dostepne), ale ze wzgledu na to ze maja wiekszy nacisk na os, obawiam sie ze z samochodu zrobi sie "kozica".
onyx napisał(a):aproksymuje do linii prostej
onyx napisał(a):Ty to masz pare Siw-y
Mi bardziej chodzilo o to ze...
onyx napisał(a):Doszly mnie juz sluchy ze tez chcesz aby sie wziac za Twoje auto
onyx napisał(a):przejedz sie na stacje diagnostyczna zeby stwierdzili co jest na pewno do wymiany.
onyx napisał(a):Odnosnie polaczenia: seryjny amor+progresywna sprezyna, bym mocno podyskutowal. To sie nie prowadzi dobrze, chyba ze lubisz podskakiwac jak pilka na drodze.
Lukas007 napisał(a):Co do zawieszenia, to onyx ma rację – sportowa (czyt. niższa, progresywna) sprężyna nadaje się tylko i wyłącznie do amortyzatora o odpowiednio skróconym skoku i innej charakterystyce tłumienia. Z dostępnością takich jest ciężko do mx'a, ale dla przykładu Tokico HP czy wyższy model Illumina są już do kupienia (co prawda w USA), ale po sobie wiem, że radzą sobie świetnie ze sportowymi sprężynami.
onyx napisał(a):Jedno jest pewne, jak pojawi sie tu wlascicielka tematu to nam te wywody filozoficzne pod dywan zamiecie
malutka napisał(a):Trochę tylko żałuję Damian, że nie zauważyłam wcześniej Twojego opisu o zaciskach z M6
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości