
Mazda 323S BA KF '95
o kurde mega kozacko 

Pięknie sie prezentuje, tylko ta lotka
może jakby była deczko krótsza to było by lepiej.
Swap na KF i to mi sie podoba, ładne i szybkie i nietypowe

Swap na KF i to mi sie podoba, ładne i szybkie i nietypowe

Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
piwo napisał(a):a mozna sie dowiedziec jak jezdzi sie na tym zawiasie?jest duzo szybciej na zakretach?czy autko sie wogole juz nie przechyla?jak z codzienna jazda?bardzo twardo czy tylko twardo.duza regulacja twardoisci amortyzatorow?i czy ustawienie wysokosci ma wplyw na twardosc?piekne autko.nawet z tym spojlerrem.wyglada milusio.fajne autko.
Jeździ się super, to chyba najlepsza modyfikacja w tym aucie(moim zdaniem)

jesus napisał(a):wnętrze jest dłubnięte?
Fotele Sparco Siena, kierownica Momo Race 320mm + quick release(rozpinka), dywaniki sparco, alu ramki na zegarach, alu gałka zmiany biegów i skórzany mieszek
Jeśli chodzi o plany na wnętrze to najprawdopodobniej dojdzie flock, a jesli kiedyś będzie mnie stać na kupno i utrzymanie drugiego samochodu będzie klatka i szelki
Lotka była, jest i będzie kontrowersyjna, jednym się podoba a innym nie, w realu wygląda całkiem proporcjonalnie do reszty i wiele osób zmieniło zdanie na temat tego elementu widząc go najpierw na fotkach a później na żywo
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Auto jest niesamowite i tyle. Od początku kiedy widziałem pierwsze zdjęcia z lepienia zderzaków (nie na tym forum) ceniłem ten projekt i nadal nie zmieniam swojego zdania, a wręcz mocniej utwierdzam się w przekonaniu jego zajebistości. Import w znakomitym wydaniu. Każdy element do siebie pasuje, a źródłem krytyki jaka się pojawiała w temacie jest fakt, że większość osób z tego forum wzoruje się na seryjnych pakietach i stroni od odważnych modów stylistycznych, często błędnie kojarzonych z agro-furious tuningiem. W tym temacie wszystko do siebie idealnie pasuje.
Chyba mocno zawiało nudą po zablokowaniu NM i zarząd się obudził, przetarł oczy i zobaczył ciemność
, bo wiele zacnych projektów takich jak ten i inne, które zostały tutaj przeniesione wcześniej przestały egzystować.
Marek 323s BA zacnie.
Chyba mocno zawiało nudą po zablokowaniu NM i zarząd się obudził, przetarł oczy i zobaczył ciemność
Marek 323s BA zacnie.
asyriusz napisał(a):Jakie modyfikacje planujesz na przyszłość
no przecież napisał
ale ja na miejscu Marka bym sprzedał tego KFa i kupił KLa
Marek 323s BA jak dla mnie wygląda zaj...ście! 
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
dla mnie tez.ten spoljer tez dodaje uroku.zajfajne autko.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Cieszę się że nie tylko mnie się podoba wizja tego modelu
Jeśli chodzi o silniczek to będzie KF, do normalnej jazdy na co dzień wystarczy mi w zupełności, nie jestem typem wariata, jeżdżę raczej przepisowo i na biedę nawet Z5 mi wystarczało
Swapuję na V-kę głównie ze względu na brzmienie tego silnika
choć nie ukrywam że marzy mi się turbo bo to najlepsze akustyczne połączenie
Na pewno prościej i taniej byłoby kupić BP i uturbić ale to nie byłoby to samo(nie piszę tu o mocy
). Gdybym chciał pójść na łatwiznę kupiłbym Imprezę, S14, lub jakąś Hondę
Jak już to KL-ZE


Adaś napisał(a):ale ja na miejscu Marka bym sprzedał tego KFa i kupił KLa usmiech
Jak już to KL-ZE
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Marek 323s BA napisał(a):Jak już to KL-ZE
tylko że KLZE to koszty x 2 w porównaniu do KL
Jamexy obniżają dobrze, wszystkie -40mm, tylko że każda BA ma wyżej przód niż tył i jeśli chcesz mieć równą odległość od koła do nadkola przód musi być te 20mm niżej względem tyłu
Dlatego często do kupienia są zestawy -65/-40mm np. K.A.W
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Dlatego napisałem zestawy
Komplet amortyzatory + sprężyny, a ori amorki to najwyżej do -40mm.
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
gdybym miał 323S wyglądałaby dokładnie tak smao chyba, poprostu kawał dobrej roboty, body i ten spojler komponują sie naprawdę ładnie, i nieliczne auto w których pomarańczowe kierunki nie rażą. jeszcz etylko ten SWAP, wywalenie bębnów i będzie na maxa oryginalne 323s
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości