Mazda 323S BA KF '95

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez People_Hate_Me » 3 cze 2009, 13:02

o kurde mega kozacko !!
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Lukano » 3 cze 2009, 13:29

sq2jul napisał(a):A co do KF'a.... To moze odrazu pokusisz sie o KL-ZE?! język

raczej nie bo Marek 323s BA już dawno zakupił całą BA z KF. ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez mlody1921 » 3 cze 2009, 14:26

Pięknie sie prezentuje, tylko ta lotka :| może jakby była deczko krótsza to było by lepiej.

Swap na KF i to mi sie podoba, ładne i szybkie i nietypowe :) <jupi>
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Marek 323s BA » 4 cze 2009, 00:18

piwo napisał(a):a mozna sie dowiedziec jak jezdzi sie na tym zawiasie?jest duzo szybciej na zakretach?czy autko sie wogole juz nie przechyla?jak z codzienna jazda?bardzo twardo czy tylko twardo.duza regulacja twardoisci amortyzatorow?i czy ustawienie wysokosci ma wplyw na twardosc?piekne autko.nawet z tym spojlerrem.wyglada milusio.fajne autko.

Jeździ się super, to chyba najlepsza modyfikacja w tym aucie(moim zdaniem) ;) Autko nie zachowuje się już tak nerwowo, nic nie stuka, w zakrętach dużo szybciej, przechyla się minimalnie. Jest twardo ale komfortowo, plomby w zębach jeszcze mam pomimo stanu naszych pięknych dróg <lol> Za cenę tego zawiasu 633euro z przesyłką nie dostaniesz regulacji twardości amortyzatorów, modele z regulacją kosztują raz tyle :( Nie zauważyłem żeby wysokość miała jakiś wpływ na twardość, ale może jestem mało spostrzegawczy ;)
jesus napisał(a):wnętrze jest dłubnięte?

Fotele Sparco Siena, kierownica Momo Race 320mm + quick release(rozpinka), dywaniki sparco, alu ramki na zegarach, alu gałka zmiany biegów i skórzany mieszek ;) Fotki wnętrza są na pierwszej stronie.
Jeśli chodzi o plany na wnętrze to najprawdopodobniej dojdzie flock, a jesli kiedyś będzie mnie stać na kupno i utrzymanie drugiego samochodu będzie klatka i szelki :D
Lotka była, jest i będzie kontrowersyjna, jednym się podoba a innym nie, w realu wygląda całkiem proporcjonalnie do reszty i wiele osób zmieniło zdanie na temat tego elementu widząc go najpierw na fotkach a później na żywo :P
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 18:25
Posty: 219 (0/3)
Skąd: Orzesze
Auto: 323s 2.0 V6 BA
Subaru Legacy 2.0 BP

Postprzez .:MarciN:. » 4 cze 2009, 09:48

Auto jest niesamowite i tyle. Od początku kiedy widziałem pierwsze zdjęcia z lepienia zderzaków (nie na tym forum) ceniłem ten projekt i nadal nie zmieniam swojego zdania, a wręcz mocniej utwierdzam się w przekonaniu jego zajebistości. Import w znakomitym wydaniu. Każdy element do siebie pasuje, a źródłem krytyki jaka się pojawiała w temacie jest fakt, że większość osób z tego forum wzoruje się na seryjnych pakietach i stroni od odważnych modów stylistycznych, często błędnie kojarzonych z agro-furious tuningiem. W tym temacie wszystko do siebie idealnie pasuje.

Chyba mocno zawiało nudą po zablokowaniu NM i zarząd się obudził, przetarł oczy i zobaczył ciemność :) :P, bo wiele zacnych projektów takich jak ten i inne, które zostały tutaj przeniesione wcześniej przestały egzystować.

Marek 323s BA zacnie. <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez asyriusz » 4 cze 2009, 17:04

No i proszę troszke pracy w to wlożyłeś I wygląda naprawde ładnie. Jakie modyfikacje planujesz na przyszłość????
Zapraszam na moją stronkę z rękodziełami www.asyriusz.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2007, 17:01
Posty: 85
Skąd: Łódź, Belchatów
Auto: Mazda 323S BA 1994r

Postprzez Adaś » 4 cze 2009, 17:57

asyriusz napisał(a):Jakie modyfikacje planujesz na przyszłość

no przecież napisał :)

ale ja na miejscu Marka bym sprzedał tego KFa i kupił KLa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Cukierek » 4 cze 2009, 19:25

Marek 323s BA jak dla mnie wygląda zaj...ście! :D
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez piwo » 4 cze 2009, 19:48

dla mnie tez.ten spoljer tez dodaje uroku.zajfajne autko.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Mev » 4 cze 2009, 19:53

Świetnie to wygląda :) Wszystko bardzo dopasowane do siebie i nawet ta lotka nie razi w żaden sposób <spoko>

Gratuluję! :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Marek 323s BA » 4 cze 2009, 23:36

Cieszę się że nie tylko mnie się podoba wizja tego modelu ;) Jeśli chodzi o silniczek to będzie KF, do normalnej jazdy na co dzień wystarczy mi w zupełności, nie jestem typem wariata, jeżdżę raczej przepisowo i na biedę nawet Z5 mi wystarczało :P Swapuję na V-kę głównie ze względu na brzmienie tego silnika :D choć nie ukrywam że marzy mi się turbo bo to najlepsze akustyczne połączenie <jupi> Na pewno prościej i taniej byłoby kupić BP i uturbić ale to nie byłoby to samo(nie piszę tu o mocy ;) ). Gdybym chciał pójść na łatwiznę kupiłbym Imprezę, S14, lub jakąś Hondę <diabełek>
Adaś napisał(a):ale ja na miejscu Marka bym sprzedał tego KFa i kupił KLa usmiech

Jak już to KL-ZE :)
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 18:25
Posty: 219 (0/3)
Skąd: Orzesze
Auto: 323s 2.0 V6 BA
Subaru Legacy 2.0 BP

Postprzez Adaś » 4 cze 2009, 23:40

Marek 323s BA napisał(a):Jak już to KL-ZE

tylko że KLZE to koszty x 2 w porównaniu do KL ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez hopek » 10 cze 2009, 17:13

Marek 323s BA napisał(a):Przód obniżyłem o 25mm a tył o 5mm w stosunku do tego co było, a był Jamex -40mm.

czyli jamexy źle obnizaja czy tylko chciałeś przód mniec nizej ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Marek 323s BA » 10 cze 2009, 21:24

Jamexy obniżają dobrze, wszystkie -40mm, tylko że każda BA ma wyżej przód niż tył i jeśli chcesz mieć równą odległość od koła do nadkola przód musi być te 20mm niżej względem tyłu ;) Dlatego często do kupienia są zestawy -65/-40mm np. K.A.W
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 18:25
Posty: 219 (0/3)
Skąd: Orzesze
Auto: 323s 2.0 V6 BA
Subaru Legacy 2.0 BP

Postprzez hopek » 10 cze 2009, 23:28

no ale -65mm to chyba za dużo do ori amorków...??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Marek 323s BA » 10 cze 2009, 23:49

Dlatego napisałem zestawy ;) Komplet amortyzatory + sprężyny, a ori amorki to najwyżej do -40mm.
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 18:25
Posty: 219 (0/3)
Skąd: Orzesze
Auto: 323s 2.0 V6 BA
Subaru Legacy 2.0 BP

Postprzez DymeK » 11 cze 2009, 00:10

Super tylko ta lotka felgi bajerka
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Lukas007 » 11 cze 2009, 11:55

Całość wygląda świetnie ;)

Pozdrawiam
Lukas
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MariuS » 12 cze 2009, 22:09

gdybym miał 323S wyglądałaby dokładnie tak smao chyba, poprostu kawał dobrej roboty, body i ten spojler komponują sie naprawdę ładnie, i nieliczne auto w których pomarańczowe kierunki nie rażą. jeszcz etylko ten SWAP, wywalenie bębnów i będzie na maxa oryginalne 323s
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Pajko » 13 cze 2009, 00:16

Szczerze mówiąc to nie lubie aut z bodykitami itp itd , ale Twoja S bardzo mi przypadła do gustu . Gratki .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy