MIRU napisał(a):a sprzęgielko jakie będzie
Właśnie odebrałem


www.mazdaspeed.pl
MIRU napisał(a):a sprzęgielko jakie będzie
weede napisał(a):Kompletne sprzęgło ACT na 6łapkach + docisk.
Powinno wytrzymać moce które się z czasem pojawią
jarek.ZE napisał(a):Five to tak na wyrostJak się pogną seryjne korby, pójdę na grubo na 400+
Fiveopac napisał(a):Panowie – po kiego czorta 4 listki?
kamilspider napisał(a):Fiveopac napisał(a):Panowie – po kiego czorta 4 listki?
Też mi się wydaje, że zwykłe wzmocnione sprzęgło by dało radę.
Jak jest z wytrzymałością i długowiecznością 4 łopatek?Bo wydaje mi się, że 6-łopatkowe lub pełne na dłużej wystarczy... Czy się mylę?
Capazo napisał(a):Seryjne korby raczej się skończą na 280-300, jezeli z mileni konczą sie na 400
onyx napisał(a):Dobrze kombinujeszIm więcej listków tym płynniejsze zasprzęglanie. W zależności od traktowania to taki spiek 4-łopatkowy powinien znieść 15 tys. km.
onyx napisał(a):Co do samej istoty pakowania takiego sprzęgła do tego projektu to bym najpierw przemyślał sprawę momentu jaki to ma przenieść, dopiero kupiłbym sprzęgło. Sprzęgło się dobiera pod moment a nie pod moc, oraz kwestia jak agresywnie jest rozwijany.
Rafał zastanawiałeś się już nad tym? Czy to raczej będzie: "nie ważne, mam być najszybszy"
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości