Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Pewnie pełni rolę zaślepki 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Teken podlaczyl jeden czujnik pod dwa wejscia w emu i mysli,ze ma full sekwencje haha.Co za koles buhaha
btw, zaślepkę zamiast kopułki też wymodzimy, bo faktycznie nie pasuje teraz do wyglądu silnika


OddajMiKase napisał(a):Co za koles buhaha

MIRU kopółka została bo do pełnej sekwencji wykorzystuję ori aparat.
honda2911 cewki z Toyoty Yaris/Aygo. Standardowy set do COPów w miatach. Trzeba tylko jeszcze ogarnąć mapkę dwell time dla cewek bo Waldii zauważył że deko się grzeją.
mlody1921 a kto powiedział że nie ma czujnika na wałku
a masz takie możliwości? bo ja dumałem żeby zdrutować jakąś osłonkę z tej kopółki ale jak masz możliwość wykonania takiego cuda to będziemy gadać w październiku
honda2911 cewki z Toyoty Yaris/Aygo. Standardowy set do COPów w miatach. Trzeba tylko jeszcze ogarnąć mapkę dwell time dla cewek bo Waldii zauważył że deko się grzeją.
mlody1921 a kto powiedział że nie ma czujnika na wałku
trzydziech napisał(a):btw, zaślepkę zamiast kopułki też wymodzimy,
a masz takie możliwości? bo ja dumałem żeby zdrutować jakąś osłonkę z tej kopółki ale jak masz możliwość wykonania takiego cuda to będziemy gadać w październiku

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
W brasil juz jestes?Kurde zrabalismy temat z tym czujnikiem.Mlody mial tyyyle pomyslow a teraz dupa hehe
Ale za to głośno stoi
:
Jako że silniczek krokowy nie jest już używany postanowiłem zredukować masę:
Tak było:

A tak jest teraz:

Przez poprzedni tydzień walczyłem z EMU. Niby pełna sekwencja hulała ale po przekroczeniu 3500rpmów gubił synchronizację. Po kilku mailach z Jadźwinem i sprawdzeniu nowej testowej wersji w której został dodany filtr cyfrowy na czujnik wałka sytuacja się lekko poprawiła co dało mi do myślenia, więc zastąpiłem zwykły przewód odpowiednikiem w ekranie i włala. Wszystko hula jak trza, no prawie ale i tak już bliżej niż dalej hehe.
Jeszcze muszę dopracować mapki zapłonu/paliwa i jak pogoda pozwoli to shamić dziada

Jako że silniczek krokowy nie jest już używany postanowiłem zredukować masę:
Tak było:
A tak jest teraz:
Przez poprzedni tydzień walczyłem z EMU. Niby pełna sekwencja hulała ale po przekroczeniu 3500rpmów gubił synchronizację. Po kilku mailach z Jadźwinem i sprawdzeniu nowej testowej wersji w której został dodany filtr cyfrowy na czujnik wałka sytuacja się lekko poprawiła co dało mi do myślenia, więc zastąpiłem zwykły przewód odpowiednikiem w ekranie i włala. Wszystko hula jak trza, no prawie ale i tak już bliżej niż dalej hehe.
Jeszcze muszę dopracować mapki zapłonu/paliwa i jak pogoda pozwoli to shamić dziada

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Niestety taki etap projektu że więcej grzebie w kabelkologii i nie ma czasu na media.
W przyszłym tygodniu postaram się o większą porcję mediów
W przyszłym tygodniu postaram się o większą porcję mediów

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60



- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Takie tam wieczorne grilowanie




- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60

"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość