PLS.....
Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
Troche po czasie, ale gratuluje'' megafuracza'' i dziękuję w imieniu swoim i małżonki za przewiezienie.Jak na razie jest to najszybszy wózek jakim jechałem i robi mega wrażenie ,pod każdym względem 

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Troche po czasie, ale gratuluje'' megafuracza'' i dziękuję w imieniu swoim i małżonki za przewiezienie.Jak na razie jest to najszybszy wózek jakim jechałem i robi mega wrażenie ,pod każdym względem
Nie ma problemu
Less roof, more fun


Takie tam by odswiezyc temat, 0-200 wyglada tak:
i trwa 14,1 sek, co wg. TEGO plasuje madzie gdzies w tym towarzystwie:
14.0 – Ferrari 575M Maranello (515 ps)
14.0 – Lamborghini Murcielago (580 ps)
14.0 – Mercedes Benz C63 AMG (457 ps)
14.0 – Mercedes Benz CLK63 AMG BS (507 ps)
14.0 – Porsche 997 GT3 RS (415 ps)
14.1 – Audi RS6 Avant (580 ps)
14.1 – Mercedes Benz CL65 AMG (612 ps)
14.2 – Mercedes Benz E63 AMG (514 ps)
14.2 – TTP Cayman BiTurbo (471 ps)
14.3 – Lamborghini Gallardo (520 ps)
14.3 – MTM Audi RS6 Avant (568 ps)
14.4 – Lamborghini Gallardo SE (520 ps)
14.4 – Mercedes SL 63 AMG (525 ps)
14.5 – Alpina B5 (500 ps)
14.6 – Bentley Continental GT MTM (650 ps)
14.6 – Ferrari 550 Maranello (485 ps)
14.8 – Caterham CSR 260 (260 ps)
14.9 – Alpina B5 S Touring (530 ps)
14.9 – Bentley Continental GT Speed (610 ps)
14.9 – Maserati Coupé di Modena (551 ps)
14.9 – Porsche 911 Carrera S PDK (385 ps)
Chyba calkiem sympatycznie
i trwa 14,1 sek, co wg. TEGO plasuje madzie gdzies w tym towarzystwie:
14.0 – Ferrari 575M Maranello (515 ps)
14.0 – Lamborghini Murcielago (580 ps)
14.0 – Mercedes Benz C63 AMG (457 ps)
14.0 – Mercedes Benz CLK63 AMG BS (507 ps)
14.0 – Porsche 997 GT3 RS (415 ps)
14.1 – Audi RS6 Avant (580 ps)
14.1 – Mercedes Benz CL65 AMG (612 ps)
14.2 – Mercedes Benz E63 AMG (514 ps)
14.2 – TTP Cayman BiTurbo (471 ps)
14.3 – Lamborghini Gallardo (520 ps)
14.3 – MTM Audi RS6 Avant (568 ps)
14.4 – Lamborghini Gallardo SE (520 ps)
14.4 – Mercedes SL 63 AMG (525 ps)
14.5 – Alpina B5 (500 ps)
14.6 – Bentley Continental GT MTM (650 ps)
14.6 – Ferrari 550 Maranello (485 ps)
14.8 – Caterham CSR 260 (260 ps)
14.9 – Alpina B5 S Touring (530 ps)
14.9 – Bentley Continental GT Speed (610 ps)
14.9 – Maserati Coupé di Modena (551 ps)
14.9 – Porsche 911 Carrera S PDK (385 ps)
Chyba calkiem sympatycznie
Less roof, more fun


o ja pierdziu ależ to się zbiera, masakra.
Five jesteś dla mnie świrem
Five jesteś dla mnie świrem

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jest żar pod maską
Zbiera się pięknie.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Ile mx-5 w obecnym setupie wazy (bez kierowcy) ?
tekkenfan napisał(a):o ja pierdziu ależ to się zbiera, masakra.
Five jesteś dla mnie świrem
Jeszcze troche musze pobawi sie z ustawieniami flat shiftow, bo na razie nie jestem zbyt zadowolony z efektu. Moze bedzie ciut lepiej
weede napisał(a):12-tkowiec
Chciałbym, taki jest cel tego projektu.
michaelB napisał(a):Jest żar pod maskąZbiera się pięknie.
Senk ju
jackkpl napisał(a):Ile mx-5 w obecnym setupie wazy (bez kierowcy) ?
Zapewne okolice 1280 kg, trzeba bedzie kiedys wjechac na jakas wage
Less roof, more fun


Grubo!
Tak patrzac na suche fakty, wage i moc, to powinienes atakowac 11 tym autem
.
MX6KING napisał(a):da sie coś zejść z masy?,,Fiveopac'' realne jest 11???przy tej masie ? polskie asfalty pod względem przyczepności to tragedia .
A po co? To jest daily car. To ma cieszyc kierowce. Po 3 moim zdaniem jak juz schodzic z masy to na carbonowo zeby bylo to ze smakiem.
Five gratki szybkiego wozu. Jechalem jako pasazer i jest mega zaj..
BTW. Moze sie spotkamy w Pile:D

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
chapeau bas 
Gratuluję!
Edit 16.06.2013.
Five był dzisiaj na zawodach w Olsztynie, ale ścigał się tylko z Passatami w dieslu i gokartami

od 0:15:

Gratuluję!
Edit 16.06.2013.
Five był dzisiaj na zawodach w Olsztynie, ale ścigał się tylko z Passatami w dieslu i gokartami

od 0:15:
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Five był dzisiaj na zawodach w Olsztynie, ale ścigał się tylko z Passatami w dieslu i gokartami![]()
Protestuje! Byle tez jakas honda co calkiem niezle sie trzymała

Dziekuje za filmik

benq323 napisał(a):Fajnie to lataW Olsztynie tylko popatrzyłem, ale mam nadzieję że przy najbliższej okazji zostanę pasażerem z wielkim "bananem" na twarzy
Nie ma problemu, zapraszam przy najbliższej okazji
Co do stukania 11stek to zupełnie nierealne. Prędzej srednie 12stki. 11stki to domena bezkompromisowych aut. Mazda ma pozostac 100% uzytecznym cruiserem
Na chwile obecna mam problem bo na hamowni z podniesiona maska jest srylion koni ale mam nieodparte wrazenie, ze po jej zamknieciu robi sie piecyk i jakies 100 koni idzie w pole. Filtr jest w niefortunnym miejscu, chcialem uniknac ciecia grodzi miedzy zderzakiem a komorą ale chyba sie bez tego nie obejdzie – filtr powietrza wyladuje miedzy zderzakiem a grodzią, przy okazji skróce o jakies 1,5 metra rure do IC i zrobie lagoniejsze przejscie srednic przed przeplywka (jest 2,25 –> 3 cale, chce robic stopniowe 2,25 –> 2,5 – > 3 cale). Trzeba sie rozwijac
Less roof, more fun


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości