Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Wątek do zamknięcia
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Cisza, bo jak wcześniej pisałem wziąłem sobie urlop od Mazdy. Od zakupu silnika niczym innym się nie zajmowałem jak MX- trójką. Po nowym roku wystroję. Druga rzecz, WLTA&WLR nie ma a Rakietowa zamknięta.
Jeśli to kogoś interesuje to przed chwilą byłem na przeglądzie:
Jeśli to kogoś interesuje to przed chwilą byłem na przeglądzie:
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
rafał88 napisał(a):I przeszła go z tym "wiadrem" na koncowku wydechu??
Co ma piernik do wiatraka?
Przeszła.
ravo napisał(a):Trzeba będzie jeździć dalej
Nastawiam się na Niskie Łąki.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Wydech jak najbardziej spoko ale jak sam napisałeś jest całkiem cichy. Mógłbym nawet powiedzieć że jest bardziej cichy niż mój a ja tylko końcówkę mam zmienioną no i bez katalizatora.
Żadnych pomiarów 0-100 ostatnimi czasy nie robiłeś z racji ubogiej mieszanki? Sam wiesz że silnikowi raczej nic się nie stanie a miałbyś porównanie w realnych osiagach przed strojeniem i po strojeniu.
Żadnych pomiarów 0-100 ostatnimi czasy nie robiłeś z racji ubogiej mieszanki? Sam wiesz że silnikowi raczej nic się nie stanie a miałbyś porównanie w realnych osiagach przed strojeniem i po strojeniu.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Tak wszyscy piszecie jakbym się już miał wypalić razem z Mazdą. Cierpliwości. Niektóre posty bardzo mnie motywują.
Mazda podoba się ludziom, szczególnie dzieciom na zawodach. BMW ordynarne, Honda już się przejadła a ta ma to coś.
Prawda jest taka, że nawet teraz MX-3 nie ma konkurencji czy na 1/4 mili czy oesie w swojej klasie na zlotach MS.
Mazda podoba się ludziom, szczególnie dzieciom na zawodach. BMW ordynarne, Honda już się przejadła a ta ma to coś.
Prawda jest taka, że nawet teraz MX-3 nie ma konkurencji czy na 1/4 mili czy oesie w swojej klasie na zlotach MS.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Odświeżam.
Na zlot do Poznania jedziemy, ale bez strojenia. Mam nadzieję, że uda się to załatwić do następnego zlotu.
Na dniach zmieniam zbieżność z przodu na tzw. zero.
Producent zaleca w MX-3 V6 ciśnienie 2,0 bar z przodu i z tyłu, z moich doświadczeń wynika, że z tyłu powinno być 1,8 bar.
Ponoć za miesiąc ruszają u Nas po "małej" przerwie treningi/zawody WLTA&WLR także będzie gdzie trenować. Jeśli to nie wypali zostają pachołki na LSSE Krzywa.
Na zlot do Poznania jedziemy, ale bez strojenia. Mam nadzieję, że uda się to załatwić do następnego zlotu.
Na dniach zmieniam zbieżność z przodu na tzw. zero.
Producent zaleca w MX-3 V6 ciśnienie 2,0 bar z przodu i z tyłu, z moich doświadczeń wynika, że z tyłu powinno być 1,8 bar.
Ponoć za miesiąc ruszają u Nas po "małej" przerwie treningi/zawody WLTA&WLR także będzie gdzie trenować. Jeśli to nie wypali zostają pachołki na LSSE Krzywa.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Mikołaj mówił, że na Niskich Łąkach, ale w razie czego mają inną lokalizację. Nic więcej nie wiem.
Przyjeżdżaj na Łąki, jak ogarniesz ten slalom będziesz śmiał się z Poznania.
Przyjeżdżaj na Łąki, jak ogarniesz ten slalom będziesz śmiał się z Poznania.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Terminy średnio mi pasują, żyję aktywnie. W kwietniu zaczynam sezon, bynajmniej tak słyszałem.
Mazda przeszła zabieg gąbkoktomii, często stosowany w MX-5. Dopieściłem detale o których nie chciałem słyszeć w tamtym roku. Podłubałem też w geometrii.

Mazda przeszła zabieg gąbkoktomii, często stosowany w MX-5. Dopieściłem detale o których nie chciałem słyszeć w tamtym roku. Podłubałem też w geometrii.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości