a tu mamy polutowane kable do emu i prezent od narzeczonej zawór doładowania miesiąc szedł do mnie, a maleństwo straszne
Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
Prace postępują wolno ale ważne ze samemu, raz moj Mx raz Bosego 
a tu mamy polutowane kable do emu i prezent od narzeczonej zawór doładowania miesiąc szedł do mnie, a maleństwo straszne
a tu mamy polutowane kable do emu i prezent od narzeczonej zawór doładowania miesiąc szedł do mnie, a maleństwo straszne
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Do mazdy wleciało emu i 4 dni męcze sie z uruchomieniem auta brak iskry mnie zamęczy, cewki podmienione, wyjscia cewek też, opcje są niby dobrze, emu widzi obr. silnika podczas kręcenia już brak pomysłów co jest grane i brak sił do ściarupy.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
O kurde ale lipton, ja myślałem że już masz wszystko wystrojone i zamiast klepać na forum to katujesz eMiXa 
Ty masz cewki na każdy cylinder czy jedną zbiorczą i przewody?
Mierzyłeś uzwojenia cewki?
Na żadnej świecy nie ma iskry?
Ty masz cewki na każdy cylinder czy jedną zbiorczą i przewody?
Mierzyłeś uzwojenia cewki?
Na żadnej świecy nie ma iskry?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Na żadnej niema iskry, dwie cewki znaczy dwa rodzaje, 3 cewki po 2 wyjscia i cewke z edis6, wyjść na cewki w emu jest 6 na początek 1,2,3 potem zmieniłem na 4,5,6 i nic iskry brak dalej, a podczas kręcenia rozrusznikiem obr. pokazuje 110-120, a ustawienie trigger i vr-sensora jest dobre bo na edis6 i MS śmigało lux, jutro jeszcze skrócę przewód od vr-sensora i podłącze ekran może coś sieje zakłoceniami
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
wiem, że głupie pytanie ale jesteś pewny że masz dobre opcje ustawione w "spark distribution" i "coils type" ?
Pullupa używasz czy do Twojego sensora jest nie potrzebny?
Pullupa używasz czy do Twojego sensora jest nie potrzebny?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Raczej jestem pewny bo wysyłałem jadźwinowi, zmieniłem na lepsze zasilanie cewek, czujnik coś czyta bo obr. pokazuje, ustawienia do triggera 36-1 też dobre, jedyne co mi teraz do głowy przychodzi to podpiąć ekran czujnika vr do masy i skrócić go jak sie tylko da
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Projekt nie umarł
a mało brakowało żeby poszedł na części z nerwów hehe
Po drodze przez męke mazda odpaliła na emu i trzyma jako tako wolne obr. nasze krokówki są ciężko reformowalne, było pare błędów moich ale i pare kixów ze strony emu
Pewne jest to że bez telefonicznego i mailowego wsparacia kolegi Przemo72 i kolegi WielkiW z RF niedałbym razy
na dniach jeszcze sprawdze dobrze zapłon małe stojonko i można ruszać ale dodelowe strojenie chyba będzie u Przemo72 
Przy okazji kolega Bosaczek odpalił MSa na KLDE
ale co jak to sie pewnie pochwali 
Po drodze przez męke mazda odpaliła na emu i trzyma jako tako wolne obr. nasze krokówki są ciężko reformowalne, było pare błędów moich ale i pare kixów ze strony emu
Pewne jest to że bez telefonicznego i mailowego wsparacia kolegi Przemo72 i kolegi WielkiW z RF niedałbym razy
Przy okazji kolega Bosaczek odpalił MSa na KLDE
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ogólnie wiadomo że ludzie zarabiaja na strojeniu podłaczaniu ale chętnych do jakiejkolwiek pomocy to jest w sumie ze 3 własnie osoby
Dla kogoś kto sie tym zajmuje to banał ja czytałem manuala z 30 razy może więcej, to jak modlitwa przed spanie a i tam ciężko zakumkać dużo rzeczy, z MS było sporo łatwiej więcej ludzi skorych do pomocy więcej projektów na nich zrobionych, ja musiałem odpalić jakoś mazde i zmusić ją do jazdy nawet spokojnej żeby dotrzeć na kołach do strojenia, w MS jak podmieniłem wtryski dostroiłem RegFuel i bajka, w emu już tak z tego ci widze sie nieda
Heh no a kiedy niema problemu z mazdami
szpery niema jak są ceny kosmos, o AWD można pomarzyć, gwinty drogie i też mało tego, albo trzeba będzie sie przesiąść do MX-5 albo zrobić konkretnego szczepa do MX-3 
Dla kogoś kto sie tym zajmuje to banał ja czytałem manuala z 30 razy może więcej, to jak modlitwa przed spanie a i tam ciężko zakumkać dużo rzeczy, z MS było sporo łatwiej więcej ludzi skorych do pomocy więcej projektów na nich zrobionych, ja musiałem odpalić jakoś mazde i zmusić ją do jazdy nawet spokojnej żeby dotrzeć na kołach do strojenia, w MS jak podmieniłem wtryski dostroiłem RegFuel i bajka, w emu już tak z tego ci widze sie nieda
Heh no a kiedy niema problemu z mazdami
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
młody Ty sie tu chwal dzisiejszym spocikiem
szkoda ze nie mamy filmików z tego terroruu na miescie

szkoda ze nie mamy filmików z tego terroruu na miescie

- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
O mosz terror był ludzie uciekali z chodników jak słyszeli ciebie
a potem uciekali z drugich chodników jak sie WG odtworzyło
Jeszcze trzeba ogarnac kable pod maską i zakładać zaworek MAC 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
nie w koncu
Młody zawsze daje rade 
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Heh no męczę męczę aż sie uda:) niestety zauważyłem że śmigałem bez przeglądu <lol2>
Teraz priorytet zrobić porządek z kablami i centralnym który jakoś dziwnie przestał działać, odgrodzić filtr pow. wentylatory uruchomić z emu roboty po uszy a czasu jak na lekarstwo
Teraz priorytet zrobić porządek z kablami i centralnym który jakoś dziwnie przestał działać, odgrodzić filtr pow. wentylatory uruchomić z emu roboty po uszy a czasu jak na lekarstwo
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Wentylatorami już steruje EMU, mapa troche poprawiona narazie mocno bezpiecznie przy 0,5 bara afr 11,4
Wiecie może jaka jest najlepsze temp. pracy KLa chodzi mi jak ustawić wentylatory właczają sie przy 98 schładzają do 93
a tym czasem zaciski pomalowane złota perła, mały brak kasy na nowe łożyska bo by juz hamulce były poskłądane, ale będą przymiarki tarcz 280mm 4x100
Wiecie może jaka jest najlepsze temp. pracy KLa chodzi mi jak ustawić wentylatory właczają sie przy 98 schładzają do 93
a tym czasem zaciski pomalowane złota perła, mały brak kasy na nowe łożyska bo by juz hamulce były poskłądane, ale będą przymiarki tarcz 280mm 4x100
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
I jak odpalone już na pełnej sekwencji? 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
mlody1921 napisał(a):Wiecie może jaka jest najlepsze temp. pracy KLa chodzi mi jak ustawić wentylatory właczają sie przy 98 schładzają do 93
no to masz mega git ustawione,az za dobrze.W klu 100st pierwszy wentylator sie odpala a przy 108st jak masz klime to awaryjnie drugi sie wlacza
DLa mnie mega a czy dla ciebie to już mało ważne
niech ma chłodniej niż za gorąco 
Nie nie odpalone na sekwencji bo trzeba wymyślić czujnik wałka, a teraz wolny czas idzie w hamulce
auto non stop jeździ zrobiło z 3 tys km
od remontu, na dniach wymiana oliwy bo po testach z odpalenia emu za dużo sie dostało do oleju więc mazda jeździ jako emerytka 
Nie nie odpalone na sekwencji bo trzeba wymyślić czujnik wałka, a teraz wolny czas idzie w hamulce
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość