Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Capazo » 25 cze 2012, 00:13

Gib napisał(a):Co bardzo gruby i sztywny stab może zepsuć? Pytam z racji dla tego czemu seryjnie nie stosuje się rury 10cm i betonowych łączników.


To ze zima bys zaliczal kazdy zakret bokiem, bo sila cala by szla pchajac samochod uslizgiem, a tak czesc sily ucieka na ugiecie sie na amorach co jezzdac w zime czy jak jest mokro daje duzo przyczepnosci.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Jacek176 » 25 cze 2012, 09:01

Przekładałeś stabilizatory z MX-3 czy zostały seryjne z BG 1.3?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez grzegorzjubymx6 » 25 cze 2012, 20:24

Jesli jest taka mozliwosc zamontuj sobie rozporke z przodu na [waaaco?] albo nawet i cala klatke... roznica w prowadzeniu jest ogromna... grubszy stab faktycznie na tor bedzie bdb o ile tor jest w 100% rowny.
Co do czasow na oesach to napewno wyobraznia stanowi duza blokade :D z czasem samo zaniknie ...
Jak ja jechal na Torze poznan bmw 318is na wydmuszkach krecily takie casy jak ja xd...
okrazenie milo ok 4km i bmw M3 po 300koni byly szybsze o 10-15s ale crx i maluchy rownaly sie z nimi hahaha , w generalce tylko mocne 4 pedy byly znacznie szybsze... ale bylo zimno i mokro xd...
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Capazo » 25 cze 2012, 20:38

Jacek176 napisał(a):Przekładałeś stabilizatory z MX-3 czy zostały seryjne z BG 1.3?


ahahah nie no z mx-3 v6. Bede musial pomyslec nad nowymi slickami na przod, tylko nie wiem czy kupic profile xr-01 srednie czy moze smislicki federale 595rs-r?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Rafał_ » 26 cze 2012, 02:39

Capazo napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Przekładałeś stabilizatory z MX-3 czy zostały seryjne z BG 1.3?


ahahah nie no z mx-3 v6. Bede musial pomyslec nad nowymi slickami na przod, tylko nie wiem czy kupic profile xr-01 srednie czy moze smislicki federale 595rs-r?

Z tych dwóch opcji wybrałbym federale :)

No i jak , byłeś się zważyć? :P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez ravo » 26 cze 2012, 08:44

Capazo napisał(a):federale 595rs-r

<spoko>
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Capazo » 26 cze 2012, 22:33

jarek.ZE napisał(a):Z tych dwóch opcji wybrałbym federale :)

No i jak , byłeś się zważyć? :P


nie nie bylem jeszcze od rana do wieczora w robocie. Pradopodobnie kupi slicki srednie pirelli PzeroRX7.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez radekkm » 26 cze 2012, 23:37

Capazo nie moge juz patrzec jak sie meczysz :D
Rozporki przod i tyl ,dol i gora, lekko rozbiezny (-0.10) przod i tyl, grube stabilizatory i laczniki przod i tyl,katy z przodu -2.5 do – 3.5 , z tylu -1.5 do -2.5 (roznica przod tyl 1st)
na tym ustawieniu cisnienie (na zimno) zaczalbym od 1.2 bar przod tyl 1.0 ale to musisz wyczuc bo zalezy od wagi temp zewn i opony

opona slick lub polslick pod to ustawienie max profil 40
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Capazo » 27 cze 2012, 10:51

radekkm napisał(a):Rozporki przod i tyl ,dol i gora, lekko rozbiezny (-0.10) przod i tyl, grube stabilizatory i laczniki przod i tyl,


Rozbiezny przod i tyl, a nie zbiezny czasem. gdzies czytaem ze katy przod -3 i zbiznosc 5mm. A masz moze namiary na grubsze stabilizatory i laczniki? BTW wiesz ze cie lubie bardzo <przytul> <glupek2>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Fasola » 27 cze 2012, 11:00

Nie może być zbieżny bo się kijowo prowadzi, jak będzie rozbieżny to lepiej będzie kleił zakręty.
Fasola
 

Postprzez radekkm » 27 cze 2012, 14:45

rozbiezna dupa lepiej klei :D a przod reaguje na kazdy ruch kierownica ,troche trudniej jezdzi sie z duzymi predkosciami bo auto jest bardzo czule
staby zrobisz jakie chcesz na zamowienie – Warsztat "Resory Łodygowa" na Łodygowej 21 w Warszawie
pomysl o regulowanych,bedziesz mogl sobie je dostasowac do swojej techniki jazdy
a i skrec ten pseudo gwint na twardo :P bo na miekko nie czuc co sie dzieje z samochodem
jak bedzie slabo wybierac zrob mu wklady bilstein odpowiednio skrocone i utwardzone
jaki spring rate??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Capazo » 27 cze 2012, 17:04

radekkm napisał(a):a i skrec ten pseudo gwint na twardo :P bo na miekko nie czuc co sie dzieje z samochodem
jak bedzie slabo wybierac zrob mu wklady bilstein odpowiednio skrocone i utwardzone
jaki spring rate??


Dobrze panie dzeieejku. Powiem tak amory sa skrecone na max twardo a sprezyny przod tylko o 2 obroty a tyl o 5, albo 6 obrotow, ale ogolnie sprezyny miekkie amory twarde. Oddalem samochod do blacharza na wyciecie i poszerzenie nadkoli zeby obnizyc to padelo bo z tylu mam 205/50/16 PROFILE XR-01 (slick miekki)i musialem podniesc je bo haczylo na kazdym winklu. Przod opony prawdopodobnie Pirelli Pzero RX-7 mieszanka srednia 200/600/16. Jutro zadzwonie do goscia o te staby. Z tylem nie ma problemu ale przod zeby wyciagnac to trzeba cala zawieche rozebrac;/ Pozniej dorobic wieksze mocowania i gumy;/ I zrobic w takim razie rozbiezny o 10 minut tak??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Rafał_ » 29 cze 2012, 00:36

Capazo VRISY masz obydwa cały czas otwarte?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 29 cze 2012, 06:37

jarek.ZE napisał(a):Capazo VRISY masz obydwa cały czas otwarte?


Obydwa wywalone, razem z przepustniczkami w kolektorze, wtyczki wezyki i inne pierdy.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Rafał_ » 30 cze 2012, 02:05

Myślisz ,że to dobre rozwiązanie? VRISY kształtują przebieg momentu. Dlaczego je wywaliłeś? Rozumiem przy T ale w N/A?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 30 cze 2012, 06:26

jarek.ZE napisał(a):Myślisz ,że to dobre rozwiązanie? VRISY kształtują przebieg momentu. Dlaczego je wywaliłeś? Rozumiem przy T ale w N/A?


Mozliwe ze zrobilem blad, mi nie chcialy dzialac raz sie otwieraly raz nie, wkurzylem sie i papa
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Rafał_ » 30 cze 2012, 11:19

Capazo napisał(a):
jarek.ZE napisał(a):Myślisz ,że to dobre rozwiązanie? VRISY kształtują przebieg momentu. Dlaczego je wywaliłeś? Rozumiem przy T ale w N/A?


Mozliwe ze zrobilem blad, mi nie chcialy dzialac raz sie otwieraly raz nie, wkurzylem sie i papa


To trzeba było je naprawić :P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez radekkm » 30 cze 2012, 15:10

ja mialem na stale otwarte v-risy ,moze ucieka troche momentu na dole ale za to czulem ze duzo lepiej ciagnal po zamknieciu sie vrisow u gory
chcialem tylko dodac ze to byl wykres na seryjnym kompie k8 bez hedersow :D

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Capazo » 30 cze 2012, 15:59

radekkm napisał(a):ja mialem na stale otwarte v-risy ,moze ucieka troche momentu na dole ale za to czulem ze duzo lepiej ciagnal po zamknieciu sie vrisow u gory
chcialem tylko dodac ze to byl wykres na seryjnym kompie k8 bez hedersow :D


Jak widac momentu to nie mialo w ogole, u mnie na hamowni moc 181 ale momentu 240, zreszta na torze moc nie jest wykladnikiem, mi trakcji brakuje nawet na tych smiesznych slickach, po wyjsciu z zakreto jest jedno wielkie mielenie kolami, jakbym jeszcze mial vrisy zamkniete i wiekszy niuton to juz wogole padaka. znalazlem goscia z wrocka co napawa na seryjne walki i obrabia pod klienta za 900zl 2 szt.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez radekkm » 30 cze 2012, 17:03

Capcio :D naucz sie czytac wykresy – ponad 180 ft/lb znaczy sie ponad 244 niutow
jakie walki bedziesz robic ?
na probetalk wszyscy polecaja te
INT & EXH: 218° @ .050 .363 LIFT (288° Advertised duration)
http://www.youtube.com/watch?v=I9rtw9WpRVg
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy