MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
to jakie bedzie docelowe doladowanie? 
się zobaczy
Postanowiłem zostawić tłoki od ze, więc bara nie będzie, jakieś 0,8 po łbie mi chodzi 

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
słyszałem, że dmuchnie męskiego 1 bara
na początek oczywiście
EDIT: 0,8 bara? Dawaj bara

EDIT: 0,8 bara? Dawaj bara

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):
...bara?... bara![]()
A wy w kolko o bara -bara
lukster mozesz zdradzic jakie byly koszta pozyskania i przystosowania korbowodow do KL-ZE?
Ciężki temat, nie możemy się z Maćkiem dogadać co do ceny
Generalnie koszt korb plus tulejowanie, dość popularna obróbka, w każdym mieście są zakłady robiące takie rzeczy. Ile korby warte możesz zapytać Wieśka z Dębicy, swego czasu sprzedał kilka kompletów.
Generalnie koszt korb plus tulejowanie, dość popularna obróbka, w każdym mieście są zakłady robiące takie rzeczy. Ile korby warte możesz zapytać Wieśka z Dębicy, swego czasu sprzedał kilka kompletów.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):...0,8 po łbie mi chodzi
Jesteś świr

Pit napisał(a):Jesteś świr
Założę się, że w serii więcej dmuchasz
Dla porównania naszych turbin i udowodnienia który z nas jest świrem, proszę...
moje turbo jest z czegos takiego :
Twoje z czegoś deczko większego
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
mlody1921 napisał(a):Tłoki jeszcze z czasem by sie przydały
Dopóki egt będzie w normie powinno być ok.
Skrzynia? Dostanie lepszy 3 bieg i musi działać
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
i nastala era grubych projektow w klubie 

Nowy zakup
Housing 12cm, spool zejdzie do jakichś 2800-3000rpm
Housing 12cm, spool zejdzie do jakichś 2800-3000rpm
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
no panie lukster jak zwykle profi czekamy na hamownie ;p i pierwsze efekty strojenia
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
lukster napisał(a):Nowy zakup
Housing 12cm, spool zejdzie do jakichś 2800-3000rpm
W koncu zacznie jakos jechac od dolu
lukster ile teraz twoja mala bestyjka ma od 0 do 100 na oko chyba ze wiesz ile
pozdro
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
ricardo881 pewnie ciężko mu powiedzieć, ważne że ma oficjalne czasy na 1/4 mili 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
LUk szukałem takiego ustrojstwa na allegro co masz przy filtrze oleju....i gdzie wpinasz smarowanie turbiny. Qurcze. jakoś nie mogę tego namierzyć. może ktoś wie gdzie i za ile??? miałem dzisiaj czas... przeczytałem wszystkie posty od pierwszego. hihihi
dużo madrości i wiele śmiechu
HErr Lukster
dużo madrości i wiele śmiechu
szatan nie auto
- Od: 27 maja 2009, 13:54
- Posty: 257
- Skąd: Legnica
- Auto: MX3 2.5 V6 + turbo
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=200 miej więcej coś takiego 
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
Witam .
tak sobie policzylem troche
i wychodzi mi cos takiego
kompresja 11.5:1 czyli cos ala klze
afr 12.7
11.7 psi bostu cos kolo 0.8 bara
o ile mi tu sie wydaje to bedziesz musial ostro sie bawic zaplonem i napewno 98 lub wiecej octanow sie klania
juz nie wspomne jak mocno bedziesz musial dolac silnik
nie jestem dobrym matematykiem ale warto by to podstawic do wzorow i przeliczyc czy czasem nie bedzie mniej mocy w tym przypadku
byc moze lepiej jest zejsc z CR
Megasquirt o ile wiem nie radzi sobie z stukami lub nie ma mondrych na ustawienie tego poprawnie dla tego silnika wiec nie bedzie cie ratowac od stukowego a to ajebiscie szybko [tiiit] uklad korbowo tlokowy
to takie moje male wywody
Pozdrawiam
tak sobie policzylem troche
i wychodzi mi cos takiego
kompresja 11.5:1 czyli cos ala klze
afr 12.7
11.7 psi bostu cos kolo 0.8 bara
o ile mi tu sie wydaje to bedziesz musial ostro sie bawic zaplonem i napewno 98 lub wiecej octanow sie klania
juz nie wspomne jak mocno bedziesz musial dolac silnik
nie jestem dobrym matematykiem ale warto by to podstawic do wzorow i przeliczyc czy czasem nie bedzie mniej mocy w tym przypadku
byc moze lepiej jest zejsc z CR
Megasquirt o ile wiem nie radzi sobie z stukami lub nie ma mondrych na ustawienie tego poprawnie dla tego silnika wiec nie bedzie cie ratowac od stukowego a to ajebiscie szybko [tiiit] uklad korbowo tlokowy
to takie moje male wywody
Pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości