MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez lukster » 21 gru 2009, 19:36

się zobaczy ;) Postanowiłem zostawić tłoki od ze, więc bara nie będzie, jakieś 0,8 po łbie mi chodzi <diabel>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez BratCukierka » 21 gru 2009, 19:37

słyszałem, że dmuchnie męskiego 1 bara :P na początek oczywiście :D :P

EDIT: 0,8 bara? Dawaj bara :P <lol>
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez jackkpl » 21 gru 2009, 19:46

BratCukierka napisał(a):
...bara?... bara :P <lol>


A wy w kolko o bara -bara ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez sq2jul » 21 gru 2009, 20:00

lukster mozesz zdradzic jakie byly koszta pozyskania i przystosowania korbowodow do KL-ZE?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez lukster » 21 gru 2009, 21:27

Ciężki temat, nie możemy się z Maćkiem dogadać co do ceny :D
Generalnie koszt korb plus tulejowanie, dość popularna obróbka, w każdym mieście są zakłady robiące takie rzeczy. Ile korby warte możesz zapytać Wieśka z Dębicy, swego czasu sprzedał kilka kompletów.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 21 gru 2009, 23:42

lukster napisał(a):...0,8 po łbie mi chodzi <diabel>

Jesteś świr <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 22 gru 2009, 00:18

Pit napisał(a):Jesteś świr

Założę się, że w serii więcej dmuchasz :D

Dla porównania naszych turbin i udowodnienia który z nas jest świrem, proszę...

moje turbo jest z czegos takiego :
images.jpg

Twoje z czegoś deczko większego :D
norwich_pb_dump_sml.jpg
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez mlody1921 » 22 gru 2009, 00:53

Czytałem ze na korbach do 400 kuników można dmuchac :D Tłoki jeszcze z czasem by sie przydały WISECO :P

Tylko co na to skrzynia ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez lukster » 22 gru 2009, 00:55

mlody1921 napisał(a):Tłoki jeszcze z czasem by sie przydały

Dopóki egt będzie w normie powinno być ok.

Skrzynia? Dostanie lepszy 3 bieg i musi działać :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez sq2jul » 22 gru 2009, 04:28

i nastala era grubych projektow w klubie <jupi>
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez lukster » 23 gru 2009, 10:54

Nowy zakup :D

Obrazek

Housing 12cm, spool zejdzie do jakichś 2800-3000rpm ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 23 gru 2009, 15:36

mam nadmierne pocenie się pleców i pośladków na mysl jak to bedzie jezdzic ;)

lukster wytlumacz prosze jeszcze raz dlaczego potrzebujesz by turbina wstawala wczesniej ??
chodzi tylko o piewszy bieg??
bo po nim nie schodzisz ponizej 5 tys
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez szkodnik_byd » 24 gru 2009, 01:01

no panie lukster jak zwykle profi czekamy na hamownie ;p i pierwsze efekty strojenia
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez jackkpl » 25 gru 2009, 02:29

lukster napisał(a):Nowy zakup :D


Housing 12cm, spool zejdzie do jakichś 2800-3000rpm ;)


W koncu zacznie jakos jechac od dolu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez ricardo881 » 26 gru 2009, 14:43

lukster ile teraz twoja mala bestyjka ma od 0 do 100 na oko chyba ze wiesz ile :) pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez BratCukierka » 26 gru 2009, 14:47

ricardo881 pewnie ciężko mu powiedzieć, ważne że ma oficjalne czasy na 1/4 mili :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Joszi » 26 gru 2009, 19:40

LUk szukałem takiego ustrojstwa na allegro co masz przy filtrze oleju....i gdzie wpinasz smarowanie turbiny. Qurcze. jakoś nie mogę tego namierzyć. może ktoś wie gdzie i za ile??? miałem dzisiaj czas... przeczytałem wszystkie posty od pierwszego. hihihi

dużo madrości i wiele śmiechu :) HErr Lukster
szatan nie auto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 13:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

Postprzez Cingular » 27 gru 2009, 00:08

Forumowicz
 
Od: 23 paź 2008, 18:26
Posty: 195
Skąd: Żabno
Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)

Postprzez realski » 27 gru 2009, 15:21

Witam .
tak sobie policzylem troche
i wychodzi mi cos takiego
kompresja 11.5:1 czyli cos ala klze
afr 12.7
11.7 psi bostu cos kolo 0.8 bara
o ile mi tu sie wydaje to bedziesz musial ostro sie bawic zaplonem i napewno 98 lub wiecej octanow sie klania
juz nie wspomne jak mocno bedziesz musial dolac silnik
nie jestem dobrym matematykiem ale warto by to podstawic do wzorow i przeliczyc czy czasem nie bedzie mniej mocy w tym przypadku
byc moze lepiej jest zejsc z CR
Megasquirt o ile wiem nie radzi sobie z stukami lub nie ma mondrych na ustawienie tego poprawnie dla tego silnika wiec nie bedzie cie ratowac od stukowego a to ajebiscie szybko [tiiit] uklad korbowo tlokowy

to takie moje male wywody
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy