Mazda Xedos 6 CA KF '98 Raptor

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Setritus » 6 paź 2013, 00:00

Ta 17 jest od rxa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Crenshaw » 6 paź 2013, 09:17

tak, rx8 wychodziła na dwóch modelach felg, na tych 17' i na 18' na których jeździł np Barthek :)
Obrazek Obrazek
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez freezoneq » 6 paź 2013, 12:05

Tak mi się przypomniało...
Na forum widziałem dolot zrobiony tak jak masz teraz, ale dodatkowo na ujście airboxa, do którego wpada początek oryg dolotu był naciągnięty łącznik elastyczny, który to łączył ów początek dolotu z airboxem łączy. Mi po głowie chodzi modyfikacja tego całego cyrku z oryg wlotem powietrza. Po 1 to oklejenie go czymś, co izoluje od ciepła bo jest blisko źródeł ciepła, jak i zwiększenie jego przepustowości... tylko jak.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Crenshaw » 6 paź 2013, 12:20

masz rację, trzeba by było szczelnie połączyć koniec airboxa z ori chwytem, mam właśnie taki plan ale szukam odpowiedniego materiału, planuję też przerobić ori chwyt najlepiej na rurę aluminiową ale na to jeszcze chwilka bo żeby to było zrobione dobrze to musi być zrobione z czegoś porządnego :D

jak skończę to na pewno pokażę <spoko>
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Setritus » 6 paź 2013, 13:03

Crenshaw napisał(a):18' na których jeździł np Barthek :)

i np ja :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Crenshaw » 8 paź 2013, 20:02

w końcu padł końcowy tłumik <jupi> mam okazję, żeby pozbyć się tej paskudnej rurki i wymienić na coś fajnego, tylko nie mogę się zdecydować na co :P

myślę o jakimś podwójnym po jednej stronie albo pojedynczymi po dwóch stronach, jakieś sugestie i propozycje? co polecacie?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez D@m$on » 8 paź 2013, 21:27

Pojedynczy po dwóch stronach tak jak miał Papi w swoim czarnym Xedzie:))

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez deejay27 » 8 paź 2013, 23:06

Pojedyńczy po jednej stronie ,lub również pojedyńczy po obu stronach jak u Papiego (Barthka)najważniejsze żeby oba działały i leciał z nich dymek,bo jeśli ma lecieć tylko z jednygo to lepiej sobie darować obustronnie:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Piotr_ » 9 paź 2013, 18:28

Ja natomiast uważam ,że po jednej stronie z jakąś ładną końcówką będzie pikabelo :) Ale nie mi się to ma podobać tylko Tobie ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Crenshaw » 10 paź 2013, 16:23

Autko w końcu znalazło się na warsztacie :)

wykonane prace:
-wymiana półosi prawej (dzięki Setritius za części <spoko> ),
-wymiana tulei na wahaczach przednich na poliuretanowe,
-wymiana sworzni wahaczy przednich na CTR,
-regeneracja i malowanie tylnych zacisków

Obrazek

następnie (to już samodzielnie) wymieniłem klemy akumulatora:

Obrazek
Obrazek

jutro auto będzie jeszcze raz na podnośniku w celu obejrzenia końcowego tłumika pod kątem jego wymiany więc zrobię i wrzucę jeszcze kilka fotek :)
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez sylwo » 10 paź 2013, 16:29

Ojej jak tam za felgą dużo rdzy :(

Klemy +10 do lansu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Crenshaw » 10 paź 2013, 16:44

to na tarczy hamulcowej, to już pomaluję sam bo nie trzeba do tego nic rozbierać :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Roni » 10 paź 2013, 16:59

Nie obijacie się widzę, tyle w tym temacie :

<lol>
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Setritus » 10 paź 2013, 18:35

Crenshaw, chcesz mi powiedzieć że pomalowałeś zaciski VHT Wrinklem? :D
O ile pokrywa silnika nie grzeje sie za mocno, to zagrzane zaciski mogą mieć i 300* a farba z tego co pamietam wytrzymuje 188 :D Sam nagrzałem kiedyś przednie tarcze do czerwoności bawiąc sie na parkingu (swoją drogą były po tym do wyje** <glupek2> )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Crenshaw » 10 paź 2013, 19:05

Setritus napisał(a): Crenshaw, chcesz mi powiedzieć że pomalowałeś zaciski VHT Wrinklem? :D


<ok> pomalowałem... myślę, że nic nie powinno się dziać, przecież to tył a tam nie ma wiele siły hamowania. Farba przejdzie test wytrzymałości w takim miejscu, zobaczymy czy wytrzyma :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez sylwo » 10 paź 2013, 21:18

Jeśli wytrzymają to git ale będą się różnić od przednich :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Setritus » 10 paź 2013, 23:17

sylwo napisał(a):Jeśli wytrzymają to git ale będą się różnić od przednich :D

Toteż właśnie! <czarodziej>
Farba z tego co widze po swojej ma bardzo mocną strukturę, nie powinna się na pewno kruszyć. A jak będzie okaże się z czasem, sam jestem ciekaw ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez szumki44 » 11 paź 2013, 18:24

masz te same klemy co ja :D tylko nadcielem je troszke zeby mocniej trzymaly :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Crenshaw » 11 paź 2013, 20:22

szumki44 napisał(a):masz te same klemy co ja :D


no to piątka <spoko>
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Bounty » 11 paź 2013, 20:41

Eeee fajne też chcę takie :D
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy