MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez lukster » 17 gru 2009, 00:32

Ja wymiękłem po 3, więc szacun za wytrwałość :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Marcin1mazda » 17 gru 2009, 01:32

lukster napisał(a):Ja wymiękłem po 3, więc szacun za wytrwałość zeby

Ja po każdej mówiłem sobie " Może ta Wytrzyma" i jakoś tak doszło i madzia poszła :D
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez piwo » 17 gru 2009, 08:17

a ty lukster chcesz podnoisic moc i moment u dolu.bez sensu.jedyne wyjscie ebc i zostawic ta turbine jak jest.ogranicz cisnienie doladowania zeby moment nigdy nie przekraczal 300nm.a podnies cisnienie przy 6, 7 tys obrotow.i bedzie git.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Joszi » 17 gru 2009, 10:21

hahahaha


widzę ,że same kubusie tutaj są...
szatan nie auto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 13:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

Postprzez lukster » 17 gru 2009, 12:38

piwo napisał(a):a ty lukster chcesz podnoisic moc i moment u dolu.bez sensu

Jechałeś klozetem ? ;)
piwo napisał(a):ogranicz cisnienie doladowania zeby moment nigdy nie przekraczal 300nm

:D mam 380 i chcę więcej

Dzięki ebc będę robił z boostem co chce, a czasem moc na dole się przydaje
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 17 gru 2009, 12:47

lukster napisał(a):Dzięki ebc będę robił z boostem co chce

Luxter władca boost'a :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez piwo » 17 gru 2009, 14:22

zamiast zwiekszac moment lukster zrob tak charakterystyke bby byl staly w calym zakresie od 4 do 7 tys obrotow.to wystarczajaco zwiekszy ci moc na gorze a i skrzyn nie ebdzie rozwalac.proste.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez lukster » 17 gru 2009, 14:43

charakterystyka jak w limuzynie, a nie dragowym aucie, nie jest receptą na padające skrzynie :)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 17 gru 2009, 14:47

lukster heheh jestes hardkorem :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 18 gru 2009, 08:15

lukster ograniczenie momentu jest rrecepta na padajace skrzynie.i to wcale nie oznacza ze bardziej liniowa charakterystyka jest turystyczna.po prostu nie bedzie takiego garbu zwiazanego ze szczytem momentu przy nie wiem u ciebue pewnie kolo 4 tys.masz wykres bo jakos nie kojarze.czy juz sprzedales auto jak five.bryyyyy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez lukster » 18 gru 2009, 10:47

nieeeeee, ja klozeta zbyt lubię ;) Poza tym boję się że nowy nabytek długo nie będzie tak szybki i będę rozczarowany, a na fd mnie nie stać :D
Chyba że ktoś położy 22k to oddam od ręki ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacek176 » 18 gru 2009, 11:11

piwo napisał(a):masz wykres bo jakos nie kojarze

Na 15 stronie tego wątku jest.

P.S.: Lukster, mógłbyś wstawić ten wykresik na 1 str.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 18 gru 2009, 15:04

ulala.dopiero 5000 to max moment.hehehhe.nie dziwie sie ze chcesz troszke mniejsza turbinke.ale jakbys jej nie zmienil to mozna przykrecic troszke cisnionko doladowania przy 5 tys a od 5,5 dawac coraz wieksze.i skrzynki mniej juz beda obciazone.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez lukster » 19 gru 2009, 15:46

zabawki z DIY dotarły, cło jakimś cudem nie naliczone, żyć nie umierać :D Jak minie syberyjska aura biorę się za drutowanie.Na pokład wleciała skrzynia od k8 bez szperunku :D Będzie wesoło, tymczasem ciułam 2k na 3 bieg.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez People_Hate_Me » 19 gru 2009, 15:54

lukster uważaj jak Cie namierzy ruska mafia za zamawianie bez cła to zobaczysz :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez radekkm » 20 gru 2009, 10:09

lukster napisał(a):Na pokład wleciała skrzynia od k8 bez szperunku


chyba juz zamowiles nowe opony ?? :P
albo startuj z trojki :)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez jackkpl » 21 gru 2009, 13:45

Cos tajemnicze te wszystkei wypowiedzi. Lukster, co beda za mody ? Mniejszy holset ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 21 gru 2009, 19:20

ee tam tajemnicze, nic nie ukrywam ;)
Holset ten sam, tylko przydałaby się mniejsza strona gorąca, zwłaszcza, że już mi nie straszne Nm u dołu :D

Przyszły ozdoby choinkowe z samej Jasnej Góry <jupi>

Obrazek
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez BratCukierka » 21 gru 2009, 19:23

no no korby od KJ? dostosowane techniką tulejowania?
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez lukster » 21 gru 2009, 19:26

BratCukierka napisał(a):dostosowane techniką tulejowania

Mam nadzieję, że dadzą radę ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy