
Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
Barthez napisał(a):Zacnieaż nabrałem ochoty na wycieczkę do Bydgoszczy
W moim barku tequila zawsze gotowa do akcji
Mistrzu Jedi 

Super auto, marzy mi się takie MX5, szkoda że nigdy nie będzie mnie na takie stać
ale chociaż sobie popatrzeć można na forum
Nie dość że wygląda świetnie, jest niskie i ma świetne koło to w dodatku jedzie odpowiednio do swojego wyglądu
A co do felg to super kółka, strasznie mi się podobają, od kilku lat na nie choruję, szkoda że takie drogie
ale kupiłem sobie podobne tylko innej firmy 


A co do felg to super kółka, strasznie mi się podobają, od kilku lat na nie choruję, szkoda że takie drogie

onyx napisał(a):Na jakiego typu hamowni robiłeś pomiar? Strasznie dużo mocy i momentu jak na te 1.3 bara z tej sprężarki
Obciązeniowa. Ciagle ta sama hamowania, na ktorej seria wypluła mi 154 konie i moment o kilka nm mniejszy niz seria. Zwykle ludzie zjezdzaja z niej smutni
Na rolkach maks boost dobil do 1.24 bara, zwykle na drodze od 4 biegu wzwyz jest ok 1.32. Troche jeszcze poprawiam program i w przyszlym tygodniu podskocze znowu na rolki aczkolwiek mozliwe, ze ten dolek to wlasnie kres wydajnosci turbiny, poza tym zamykam juz przeplywke na 3 calowej rurze wiec wiecej boostu juz nie bedzie
Less roof, more fun


będzie
tylko wymienisz przepływke 
Podziwiam
ale tamte felgi mi się bardziej podobały

"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Pawle jesteś szalony! Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu że Stara Gwardia Mazdaspeed pokazuje jak się powinno robić auta! Wielki szacun dla Ciebie za to co robisz i jak robisz 

www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Tak jak już kiedyś powiedzioł.
Jakby koła miały kolor to byłby FUCKIN IDEAŁ
Teraz tylko ideał Panie Pawle.
Mechanicznie nie brakuje niczego.
Oby szybko doczekała się mocnej zielonej siostry
Jakby koła miały kolor to byłby FUCKIN IDEAŁ
Teraz tylko ideał Panie Pawle.
Mechanicznie nie brakuje niczego.
Oby szybko doczekała się mocnej zielonej siostry
Fiveopac napisał(a):onyx napisał(a):Na jakiego typu hamowni robiłeś pomiar? Strasznie dużo mocy i momentu jak na te 1.3 bara z tej sprężarki
Obciązeniowa. Ciagle ta sama hamowania, na ktorej seria wypluła mi 154 konie i moment o kilka nm mniejszy niz seria. Zwykle ludzie zjezdzaja z niej smutni
Na rolkach maks boost dobil do 1.24 bara, zwykle na drodze od 4 biegu wzwyz jest ok 1.32. Troche jeszcze poprawiam program i w przyszlym tygodniu podskocze znowu na rolki aczkolwiek mozliwe, ze ten dolek to wlasnie kres wydajnosci turbiny, poza tym zamykam juz przeplywke na 3 calowej rurze wiec wiecej boostu juz nie bedzie
Jestem pod mega wrażeniem
No to działaj Panie

A ja kiedyś porównałem ten egzemplarz NC do sedesu. Hańba mi. Ten wygląd w połączeniu z tym wykresem robi niesamowite wrażenie. Ciekaw jestem co będzie następne po MX5? 
To ja przyjadę z limonkami do tej tekli
Pit napisał(a):W moim barku tequila zawsze gotowa do akcji
To ja przyjadę z limonkami do tej tekli
loockas napisał(a):Pit napisał(a):W moim barku tequila zawsze gotowa do akcji
To ja przyjadę z limonkami do tej tekli
Very good idea!
Barthez napisał(a):aż nabrałem ochoty na wycieczkę do Bydgoszczy
loockas napisał(a):Pit napisał(a):W moim barku tequila zawsze gotowa do akcji
To ja przyjadę z limonkami do tej tekli
To jakaś zorganizowana akcja?
Five – fura wymiata


good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości