Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 5 paź 2012, 20:16

Jak kupisz hebla z clio sport to spasujesz palcem w nosie bo jest przykręcany nie od boku tylko od góry :)

Dopisano 06 paź 2012 10:25:

Panowie co radzicie chce świece zmienić wkońcu na stopień zimniejsze normalnie sa ZFR5F-11 czy założyć z NGK ZFR6f-11 czy z denso KJ20CR-11?\


Panowie pytanie czy jak przy 0,47 bara na logu mam afr 12,1 to będzie dobrze?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez ravo » 7 paź 2012, 18:58

Jak są NGK japan to NGK jak francuskie to Denso kup :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez tekkenfan » 7 paź 2012, 19:05

tylko że teraz jest dużo podróbek NGK tak więc ja poszedłem w Denso i Tobie radzę to samo.

mlody1921 napisał(a):czy jak przy 0,47 bara na logu mam afr 12,1 to będzie dobrze?

ja bym jeszcze podlał, mazda lubi na bogato :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 8 paź 2012, 12:25

Mówisz żeby zejść do 11,5 hmm, dodam że naginam only na 98 PB
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez check. » 8 paź 2012, 12:51

mlody1921 napisał(a):Panowie pytanie czy jak przy 0,47 bara na logu mam afr 12,1 to będzie dobrze?

Jeśli EGT jest w normie i nie ma stukowego to będzie dobrze. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez mlody1921 » 8 paź 2012, 13:30

No tak ale EGT jeszcze niemam na pokładzie,a stuk niebył sprawdzany mape zapłonu mam od luxtera który śmigał na niej na KLZE gdzie sprężanie jest większe, wiec mówił że spokojnie na KLDE będzie mocno bezpiecznie, na wiosne jest opacja jechać na hamownie pobawić sie paliwem i posluchac co tam z zapłonem możliwe że można go jeszcze podciagnac i pare kobył zyskać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 8 paź 2012, 14:07

Ja mam bogato, a z tego co pamiętam jak hamowałem (ostatni pomiar za czasów N/A) to przy pierwszym pomiarze miałem 137 (AFR 12.5-12.8 czyli bogato) a w drugim jak zdjąłem paliwa do AFRu 13.2-13,5 to moc wyszła mniejsza (a w teorii drugi pomiar powinien pokazać więcej kucy). Nie wiem może to był przypadek ale ja tam wole mieć przelaną ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Jacek176 » 8 paź 2012, 15:18

U mnie w N/A największa moc wychodzi przy AFR w granicach 12.5
Czyli tak jak tekkenfan mówi: Mazda lubi na bogato :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mlody1921 » 8 paź 2012, 17:48

Oraj to zostawiam Afr na 11,5 :D i kupie denso KJ20cr-11

Bo jak biore NGK w ręce jak wiszą na stojaku w sklepie to 80% france
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 8 paź 2012, 17:52

Dobra decyzja ja też się ostatnio przerzuciłem na denso z racji zbyt dużej ilości podróbek NGK.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 20 paź 2012, 23:41

Panowie a ja dalej sądze że u mnie jest chyba za miękka sprężyna w WG bo na 1 i 2 biegu jak przycisne słychać scream pipe a zegar pokazuje 0,2 bara , skoro słychać scream pipe to znaczy że sie otawiera a przeciesz powinno go słychać dopiero jak doładowanie przekroczy 0,45bara, a dopóki nie przekroczy 0,45 scream-a nie powinno być słychać ????!!!
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 21 paź 2012, 02:00

Ty masz MBC tak więc powinieneś mieć tak jak piszesz czyli screamer dopiero po docelowym doładowaniu, u mnie jak jest po samym WG to screamer zaczyna się wydzierać jak na zegarze zbliżam się do 0,2 bara. Może masz coś nie tak z MBC?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 21 paź 2012, 14:47

Ale na 4 biegu jak krece mbc to jest dobrze, moze spring jest na tyle miekki ze spaliny go pachaja
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 21 paź 2012, 15:25

zablokuj ciegno mechanicznie jakos (zewnetrzna sprezyna czy zblokuj drutem) i sie przejedz zobacz czy boost sie buduje inaczej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mlody1921 » 21 paź 2012, 18:40

zmieniłem sprężyne w WG na taką jaka była orginalnie i Scream sie nie odzywał ale bost poszedł nawet na 0,7 i odpuściłem ale na dwójce było już 0,5

a co daje ta druga mocniejsza sprężyna w MBC ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tekkenfan » 21 paź 2012, 19:17

Odłącz MBC i zrób sterowanie po samym WG i zobacz jak będzie budował boosta na poszczególnych biegach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 21 paź 2012, 20:18

Dziś jak skręciłem MBC dołądowanie było z 0,2 bara a jak odkręcam to dochodze do 0,5 więc mbc niby działa , ale jutro spróbuje dać wężyk od turba do WG albo ewentualnie spróbuje podłączyć MBC pod sam dolny króciec
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 4 lis 2012, 21:43

Wymieniłem sprężynke w MBC i jak pocisne na jedynce do 6,5 tyś.obr. to na dwójce mam 0,4 bara a na 3 biegu 0,45 i idzie jak burza :) tak czy siak bede chciał kupić sprężynę na 0,5 bara do WG

Jako że pogoda sprzyja Eunos straszy po sandomierzu :)

Na dniach zabieram sie za słupki i gajgery :)

Chciałbym żeby nie gubił trakcji na drugim biegu z delikatnego startu :(

Czego te szperunki sa taki drogie :/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Neonixos666 » 4 lis 2012, 21:48

mlody1921 napisał(a):Chciałbym żeby nie gubił trakcji na drugim biegu z delikatnego startu :(

Czego te szperunki sa taki drogie :/


a ja mam pytanie bo wspomniałeś o szperze, myślałem że ma ona sens w zakrętach ale na wprost chyba oba koła mielą tak samo no chyba że gubisz tą trakcję na 2 biegu tylko na jednym kole. <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kamilspider » 4 lis 2012, 22:19

Niekoniecznie. Jeżeli pod jednym kołem będzie słabsza przyczepność to zacznie mielić i już, nie ważne czy w zakręcie czy na prostej.
Jak masz luzy na przegubach to też może to wpływać na to, że np na jedną stronę będzie zawsze chętniej palił gumę.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy