626 GE FS
mega pozytyw za te spryskiwacze, gdzie to kupic? sam montowałeś?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
witam,
bardzo mile zaskoczenie. W pamięci mam Twoje posty, które czytałem za dawniejszych czasów i przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie
Gratki
bardzo mile zaskoczenie. W pamięci mam Twoje posty, które czytałem za dawniejszych czasów i przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie
mega pozytyw za te spryskiwacze, gdzie to kupic? sam montowałeś?
Dzięki
przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie zeby Gratki
Cieszę się, że się nie zawiodłeś
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Kilka nowych drobiazgów
– Alu-ramki zegarów:



Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 18:03 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
a ja z niecierpliwością czekam na opis z jazdy z shortshifterem fidanzy 
nie żałujesz że nie kupiłeś kl-ki?
Czyżby chodziło Ci o osiągi...
...KL ma swoje wady i zalety, ja jestem zadowolony z tego co mam
a ja z niecierpliwością czekam na opis z jazdy z shortshifterem fidanzy
Z powodu braku czasu – najwcześniej w przyszłym tygodniu.
.
Ostatnio edytowano 7 cze 2008, 09:02 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
trochę o osiągi, trochę (w moim przypadku) o wyposażenie (klima + ABS + szyber + welur) bardzo o śliczny dźwięk Vki, pozostaje zużycie paliwa, w moim przypadku LPG więc tak bardzo po kieszeni nie daje. Sam się bije z myślami czy nie zacząć pakować kasy w to auto bo jest niezłym sleeperem i może sobie stać pod blokiem nikogo nie kłując w oczy a do normalnej jazdy jest super. Sam nie wiem, muszę dokładnie ocenić stan budy to będę wiedział więcej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Lucas, co to za kierownica?
a co do ładowania kasy.. Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy a prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.
a co do ładowania kasy.. Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy a prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Lucas, co to za kierownica?
Od MX-6, tyle, że obszyta skórą.
fajny roadster byłby z tej kasy
Kusi do MX-5, co
prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.
Co do pakowania kasy, zależy to w głównej mierze od preferencji właściciela. Nie opłaca się, gdy traktujesz auto przedmiotowo, gdy masz do niego sentyment...pieniądze przestają być ważne. Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim rodzaju. Przynajmniej ja to tak odbieram, mimo tego, że pod moją maską klepie zaledwie słabe 1,8
Wracając jeszcze do ksenonów – tak zamontowałem przetwornice:


chodzi o coś innego, te auta mają swoje lata i lubią się sypnąć częściej niż jak były młode, do tego rzeczy się zużywają, mnie niedługo czeka wydech i się zastanawiam jak robić, czy po całości może nie skwasówki ale luźniejszy na przelotach z metalowym katem i pod (kiedyś) lepszy kolektor, czy dać sobie spokój wsadzić najtańszy zamiennik i zbierać kasę na V6
Addet after 1 minute:
mnie nie kusi ani MX-3 ani MX-5 jeśli już to MX-6 albo Probe mk.2
Addet after 1 minute:
mnie nie kusi ani MX-3 ani MX-5 jeśli już to MX-6 albo Probe mk.2
Stała pod ścianą prężąc kakao
Może i masz rację. Chociaż w mojej, nic na razie się nie psuje. Wymiana silnika to już dosyć poważna sprawa, poza tym ciężko jest znaleźć go w dobrym stanie. Na pewno dźwięk i osiągi będą lepsze od seryjnego FS'a, a przy instalacji gazowej, koszty utrzymania nie będą takie straszne. Co do wydechu, to jeżeli masz w planach wymianę silnika to zrób wydech od kolektora (nie wymieniając go), włącznie z katem i 2-ma tłumikami (ew. jednym, jeżeli chcesz, żeby było głośno), na rurach o przekroju pod V6. A jak silnik założysz, kolektory można kupić za śmieszne pieniądze w USA, chociaż w moim odczuciu mocy nie podniosą, w przeciwieństwie do wyliczonych pod daną jednostkę.
Co do MX-5 – nie miałem na myśli Ciebie, chodziło mi o MadziaForever. Każdy ma swoje plany i marzenia, ważne, aby dążyć do ich realizacji
Co do MX-5 – nie miałem na myśli Ciebie, chodziło mi o MadziaForever. Każdy ma swoje plany i marzenia, ważne, aby dążyć do ich realizacji
mówiąc o V6 mam na myśli wymianę całego samochodu (w sumie bez sensu bo gaz się zawrócił w 1/3 dopiero). Przymierzam się do wywalenia wnętrza żeby zobaczyć co i jak z madzią w sensie blacharki/wypadkowości.
oczywiście jakaś wieź z obecnie posiadanym autem jest, inaczej nie byłoby tematu.
z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.
EOT
oczywiście jakaś wieź z obecnie posiadanym autem jest, inaczej nie byłoby tematu.
z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.
EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
MadziaForever napisał(a):stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy
– chodzi o to żeby realizować marzenia a nie liczyć kasę
chodzi o to żeby realizować marzenia
Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy
Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim
rodzaju.
z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.
Dobry temat do rozważań, nie ma co

Lukas007 napisał(a):gdy masz do niego sentyment...pieniądze przestają być ważne. Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim rodzaju. Przynajmniej ja to tak odbieram,
i tu kurde zgadzamy sie w 100...0% tyle ze ja stawiam na wyglad a nie na osiagi
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Cieszę się, że się zgadzamy. Ja staram się połączyć zadowalające osiągi z przyzwoitym wyglądem
Sądząc po reakcjach ludzi, którzy widzą na żywo moje auto, muszę skromnie powiedzieć, że nawet mi się udaje ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Lukas007 napisał(a):Sądząc po reakcjach ludzi, którzy widzą na żywo moje auto, muszę skromnie powiedzieć, że nawet mi się udaje krzywy
to troche nie moj styl ale musze przyznac ze wyglada przyzwoicie
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości