Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Ale wiesz, że nadciąga mój MX, żeby zmieść Astinę?
Sorry, Waldii kazał
A tak serio, dobry wynik
Jestem ciekaw, jak pójdzie z moim BP N/A na linii 
...nawet w niedziele i święta siedzę nad samochodami... ale cóż, kocham to :) Naprawić Ci auto? :)


- Od: 27 lis 2008, 12:18
- Posty: 552
- Skąd: 3city
- Auto: viewtopic.php?f=312&t=117669
Po bardzo podobnych modach jak u ciebie , czyli:
– kolektor Pacesetter 4-1
– Ecumaster DET 3 w funkcji FI (wcześniej był SMT6)
– Konwersja MAF->MAP (wcześniej była przepływka z RX-7)
– regulacja kółkami wałków rozrządu
przybyło mi 17KM i 27Nm
Moja rada jest taka, że jak chcesz N/A to wymieniaj tłoki na takie o wysokim sprężaniu. U mnie to dało największy jednorazowy przyrost mocy. A potem wałki rozrządu. Albo idź w doładowanie
Bez tego to będzie takie pi...nie i przyrosty po 2 koniki w najlepszym przypadku
– kolektor Pacesetter 4-1
– Ecumaster DET 3 w funkcji FI (wcześniej był SMT6)
– Konwersja MAF->MAP (wcześniej była przepływka z RX-7)
– regulacja kółkami wałków rozrządu
przybyło mi 17KM i 27Nm
Moja rada jest taka, że jak chcesz N/A to wymieniaj tłoki na takie o wysokim sprężaniu. U mnie to dało największy jednorazowy przyrost mocy. A potem wałki rozrządu. Albo idź w doładowanie
Bez tego to będzie takie pi...nie i przyrosty po 2 koniki w najlepszym przypadku
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Paco napisał(a):Nad wyraz dobry wynik, tak trzymać!
to zależy jak na to spojrzeć, jeżeli na przyrost z modyfikacji to spoko, a jeżeli na moc całościowo to jest minimalnie lepiej od serii. Szczerze powiedziawszy po hamowni byłem lekko zniesmaczony ale z drugiej strony jeżeli udało by się jakimś cudem odzyskać zaginione konie to powinno być fajnie, tylko pytanie brzmi gdzie one pobiegły
LeeeX napisał(a):Ale wiesz, że nadciąga mój MX, żeby zmieść Astinę?Sorry, Waldii kazał
A tak serio, dobry wynik
Jestem ciekaw, jak pójdzie z moim BP N/A na linii
To już w przyszłym sezonie bo dziś ostatni wyjazd i Astina do grudnia idzie na odpoczynek
Jacek176 napisał(a):Moja rada jest taka, że jak chcesz N/A to wymieniaj tłoki na takie o wysokim sprężaniu
Są one na liście modyfikacji, ale najpierw chce się jeszcze pobawić bez otwierania silnika

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
@tekkenfan jak tam efka ? Odśwież temat bo dawno nic tu nie pisałeś !
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
nic nie pisałem bo nic wielkiego się nie wydarzyło, nie licząc zmiany na zimowy setup
. Na razie jestem jestem na etapie zbierania zabawek, planowania i posiadania nadziei, że coś z tych planów uda się wprowadzić w życie hehe. A jeżeli chodzi o zabawki to zakupione już są:
kolorowe tulejki stabilizatorów
końcówki wydechu (co by trochę poprawić wygląd zadka),
home made "oil catch tank" (mam nadzieje że się sprawdzi),
kolektor ssący (mam zamiar przez święta rozłożyć go na części pierwsze i się z nim troszku pobawić).
Teraz tylko +20°C by się przydało
kolorowe tulejki stabilizatorów

końcówki wydechu (co by trochę poprawić wygląd zadka),
home made "oil catch tank" (mam nadzieje że się sprawdzi),
kolektor ssący (mam zamiar przez święta rozłożyć go na części pierwsze i się z nim troszku pobawić).
Teraz tylko +20°C by się przydało

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Mały update:
Astina w zimowej specyfikacji:



i pare fantów:
– bandaż co by pod maską zrobiło się nieco chłodniej:

– gdzieś w internecie wyczytałem, że jak przemalowanie wtrysków na żółto zwiększa ich wydajność do ~420cc

ogólnie większość fantów do modów już skompletowana, mam nadzieje że w marcu coś się ruszy w kwestii ich montażu
Astina w zimowej specyfikacji:



i pare fantów:
– bandaż co by pod maską zrobiło się nieco chłodniej:

– gdzieś w internecie wyczytałem, że jak przemalowanie wtrysków na żółto zwiększa ich wydajność do ~420cc

ogólnie większość fantów do modów już skompletowana, mam nadzieje że w marcu coś się ruszy w kwestii ich montażu

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Pięknie się prezentuję!
Zdradziłbyś co to za mody szykujesz
tekkenfan napisał(a):ogólnie większość fantów do modów już skompletowana, mam nadzieje że w marcu coś się ruszy w kwestii ich montażu
Zdradziłbyś co to za mody szykujesz
seba323f napisał(a):Zdradziłbyś co to za mody szykujesz
Hmmm, planów jest trochę ale nie wiem czy silnik wytrzyma moje zabawy. Ogólnie plan jest na swap głowicy, tłoki wysokiej kompresji, jakieś jakieś lekkie felgi i porządne opony, więcej nie powiem
Jacek176 napisał(a):Czyli jednak będzie doładowanie?
Najprawdopodobniej tak cała zabawa się zakończy ale przyszły sezon będzie wolnossak
onyx napisał(a):Ładne strzykawki z RX'a
dzięki

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):Jacek176 napisał(a):Czyli jednak będzie doładowanie?
Najprawdopodobniej tak cała zabawa się zakończy ale przyszły sezon będzie wolnossak
Do wolnossaka nie przydadzą się te wtryski.
Przy moich 168KM seryjne nadal jeszcze mają duży zapas.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
ale Ty masz podniesione ciśnienie na listwie, przy seryjnym ciśnieniu powinny wystarczyć do ok170 kucy (90% duty cycle), a ja nie chce podnosić ciśnienia a po za tym chciałem sobie prezent pod choinkę sprawić 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
a z ciekawosci dlaczego nie chcesz zwiekszac cisnienia? wieksze cisneinei to chyba tez lepsze wymieszanie mieszanki. w dieslach im wieksze cisenienie na wtryskach tym silnik ma wiekssza sprawosc (wieksza moc a spalanie mniejsze)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
I tyle mają przy 3 barachtekkenfan napisał(a):powinny mieć 420
Zdecydowanie do tego 1.8 NA nie są potrzebneJacek176 napisał(a):Do wolnossaka nie przydadzą się te wtryski.
tekkenfan napisał(a):ale Ty masz podniesione ciśnienie na listwie, przy seryjnym ciśnieniu powinny wystarczyć do ok170 kucy (90% duty cycle), a ja nie chce podnosić ciśnienia a po za tym chciałem sobie prezent pod choinkę sprawić
Nie powinno się przekraczać 80%
tekkenfan napisał(a):ale Ty masz podniesione ciśnienie na listwie, przy seryjnym ciśnieniu powinny wystarczyć do ok170 kucy (90% duty cycle), a ja nie chce podnosić ciśnienia a po za tym chciałem sobie prezent pod choinkę sprawić
Mam ciśnienie podniesione raptem o 0.2 bara powyżej serii. A spokojnie mogę zejść do AFR znacznie ponieżej 10 w całym zakresie obrotów. Także jestem przekonany, że seryjne wtryski starczą do 180-190KM.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
piwo napisał(a):a z ciekawosci dlaczego nie chcesz zwiekszac cisnienia?
prawdopodobnie się mylę ale wg mnie podniesienie ciśnienia zawsze zwiększa ryzyko że jakiś wężyk puści i narobi bigosu, a że większe wtryski majątku nie kosztują i powinny mi wystarczyć to poszedłem tą drogą. Inną kwestią jest podobno lepsze rozpylanie mieszanki w porównaniu do seryjnych wtryskiwaczy.
onyx napisał(a):Zdecydowanie do tego 1.8 NA nie są potrzebne
Na chwilę obecną się zgadzam ale chciałbym wycisnąć te 160-170 kuca i wtedy te wtryski pozwolą mi zostać przy fabrycznym ciśnieniu, a wtryski będą pracowały w bezpiecznym zakresie
Jacek176 napisał(a): jestem przekonany, że seryjne wtryski starczą do 180-190KM.
starczyć starczą tylko wtedy będą pracowały na 100% (swoją drogą myślałem, że masz trochę więcej podkręcone ciśnienie).

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
korzystając z pogody cyknąłem kilka fotek













- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Sleep eyes
– niedawno zrobiłeś 

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
no coś Ty to był jeden z pierwszych modów, innymi słowy tak dawno, że nie pamiętam 


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość