Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Fiveopac » 24 mar 2012, 20:34

piwo napisał(a):hahahaha. dobre :) ciekawe o ktorej dzis wstaniesz po ciezkim dniu :) chcialoby sie dodac: a co ty dzis zrobiles dla Mazdy ? <lol>

Auto juz smiga, nawet juz zdarzylem wlac drugi dzis olej i posmigac w miare spokojnie 40 km po miescie. Czas na zasluzony sen :P raz na dwa dni sie nalezy hehe
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez szkodnik_byd » 24 mar 2012, 22:37

no to gratuluje

na mx-5 wiecej zdjęć :D i informacji

ciekawe kiedy już wszystko będzie wystrojone :D

czekam na efekty
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez MariuS » 25 mar 2012, 11:40

Fiveopac napisał(a):Niestety, sezon będzie jałowy. Wkurzyłem się i nic nie dłubie już od pol roku <dupa> serio.


Szkoda że nic nie robisz, bo ponoć....

hmmm, co to za banan :D

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us






FAJNY ZESTAW :D

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fiveopac » 25 mar 2012, 13:23

E tam, jakies plotki i fotoszop <ok>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez mlody1921 » 25 mar 2012, 14:36

Każdy sie kamufluje ;>?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Fiveopac » 25 mar 2012, 19:55

Zaden kamuflaż, w przynajmniej 3 miejscach sa prawdziwe informacje, ba! wrecz z relacjami na zywo ;)
Silnik zakuty, zamontowany z pomoca warsztatu PIT STOP z Bydgoszczy (ul. władysawa VI 15 ;) ), odpalony, bede teraz go docieral a nastepnei stroil. Kucizna wjechala w promotorze, to ze korba sie wygiela okazalo sie dopiero po rozbiorce silnika. Dobry wyczucie chwili.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Seraf » 25 mar 2012, 20:57

odcinkę przeniesiesz wyżej?
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez onyx » 25 mar 2012, 22:23

Czyżby okazywało się, że nie tylko Mazdy nowe silniki słabo znosiły dmuchanie?
Ile pompowałeś (tak na poważnie) w seryjny motor??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 25 mar 2012, 22:24

Lala to będzie jedna z najszybszych Mx-5 :D, a tak mniej więcej w jakie moce celujesz i ile kosztowała przyjemność kucia ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 25 mar 2012, 22:39

mlody1921 napisał(a):mniej więcej w jakie moce celujesz i ile kosztowała przyjemność kucia ?


Pewnie tyle co każdego R4 ;) Koszt gratów + robocizna (chyba nie problem to oszacować)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez check. » 26 mar 2012, 00:06

Fiveopac napisał(a):Ja ogólnie jestem mało wierzący w kucie, wierze raczej w dobre strojenie.

kto tym razem będzie stroił ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Pit » 26 mar 2012, 08:27

check. napisał(a):
Fiveopac napisał(a):Ja ogólnie jestem mało wierzący w kucie, wierze raczej w dobre strojenie.

kto tym razem będzie stroił ? :)

Żeby jeszcze Five czy ktokolwiek po tej stronie oceanu miał wpływ na to strojenie... ;) Wiesz, na czym polega i w jaki sposób odbywało się strojenie tego silnika? "Stroił" (o ile tak można ten proces nazwać, bardziej pisał mapy w oparciu o logi) jakiś ludek z USA via e-mail :) To przecież "nowoczesne" auto, o funkcjonalnościach standalone'a można sobie pomarzyć. To nie jest tak fajnie, jak w przypadku SA czy świni nawet, że jedziesz sobie na miejscówkę, pracujesz na otwartym pacjencie i za 2h masz zrobione wszystko... "Nowoczesne" technologie kolego ;)
(...)
Co do meritum, jeździ (po woli), śmierdzi, stuka, puka i się dociera :) Na 1.8 bara trzeba jakieś parę tygodni poczekać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 26 mar 2012, 15:53

Pompowane bylo 0,65 bara, niemniej podejrzewam , ze jest to efekt BoostCreepa spowdowanego zestawem Begi. Nawet reke sobie dam uciac, ze podczas z ktoregos niekontrolowanego przyrostu mocy jedna korba sie podgieła. Na 99% gdybym nie mial BC korba by wytrzymala. Stukow zadnych nie bylo, nie ma sladow ani na tlokach, ani na swiecach. Zreszta sporo walczylem z boostcreepem i podczas ktoregos podejscia to sie stalo. Teraz to juz mi lotto bo WG bedzie musialo pilnowac jakies 1,3 bara wiec bedzie mialo mniej gazow do upuszczania (obym mial racje :P ).
Strojenie bedziemy robic osobiscie, templatke mam zza wielkiej wody, wiec bedzie czekalo doszlifowanie afr'u i zaplonu. Niestety nei ma mozliwosci strojenia na zywo, zrzucanie loga, zatrzymanie sie, wklikanie w oprogramowanie nowych wartosci a potem flash'owanie ecu (trwa to ok 5 min i nie mozna nawet kichnac w aucie bo sie ecu zcegiełkuje) a potem dopiero kolejny log.
Odcinki nie ruszam i tak zapewne moc bedzie pod koniec leciala na paszcze.
Co do planowanej mocy to 3 z przodu :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez ravo » 26 mar 2012, 15:57

Fiveopac napisał(a):Co do planowanej mocy to 3 z przodu :)

ehh zawsze zazdrościłem Ci aut hehe
przy tym zawieszeniu i prowadzeniu z tą mocą będzie to genialna zabawka :) do wszystkiego
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez ravestation » 26 mar 2012, 16:05

kupuj szersze felgi i opony, coby to przenieść na asfalt <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez weede » 26 mar 2012, 16:20

Ja 5owi mówie o felgach już dawno – do takiego kawioru chińczyk to wstyd, poruta i biedactwo :D a auto jest mistrz, prowadziłem jak był uturbiony i robi mega wrażenie. Teraz bedzie zrywać treske.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez siegu » 26 mar 2012, 17:45

Fiveopac napisał(a):Co do planowanej mocy to 3 z przodu :)

Czekam na efekt końcowy. :D
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez Fiveopac » 26 mar 2012, 18:00

weede napisał(a):Ja 5owi mówie o felgach już dawno – do takiego kawioru chińczyk to wstyd, poruta i biedactwo :D a auto jest mistrz, prowadziłem jak był uturbiony i robi mega wrażenie. Teraz bedzie zrywać treske.

Mam na oku juz od jakiegos czasu insze felgi niz drag, ale najwazniejsze rzeczy najpierw.
Na chwile obecna mam problem z odpowietrzeniem ukladu wspomagania (genialny recznie robiony i radosny zbiorniczek begi) oraz wyskakuej mi blad aktuatora zmiennej fazy rozrzadu <co?> albo zaworek olejowy, albo wariator albo rozrzad ustawiony niedokladnie (w kolejnosci od prawdopodobnej przyczyny do namniej). Dopoki tego nei ogarne, nie wyjade na docieranie. Na szczescie mam pod reka magazyn czesci zapasowych hehe
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pyton162 » 15 kwi 2012, 15:36

co tu duzo pisac , auto jest mega dopracowane no i czas w finale 13,4 stawia kropke nad i , pozdro
Pyton162
 

Postprzez Fiveopac » 15 kwi 2012, 19:21

Pyton162 napisał(a):co tu duzo pisac , auto jest mega dopracowane no i czas w finale 13,4 stawia kropke nad i , pozdro

A dziekuje bardzo :) niestety rozczaruje ciebie, auto bylo dalekie od dopracowanego, przyjechalem na pierwszej nowej mapie po zakuciu i tym samym boost byl podniesiony ledwie o 50% docelowego :) niestety flashowanie ecu jest bardzo pracochlonne, niemniej cel wykrecenia 13stki uznaje za wykonany :) teraz moze (musi) byc juz tylko lepiej :) mam nadzieje, ze do letniego bedzie juz wszystko zgodnie z z zalozeniami i naucze sie panowac nad autem (sorry koper za slupki i traume :P) <ok>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy