Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Ślimak został dorobiony, a zbiorniczek przesunięty 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Weede dotarł już stright neck? 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Gratulacje! 

weede
hamowałeś już na kolektorach nowych?
zmieniłeś ten kolektor dolotowy?
Wy tu gadacie o zmianie na kolektor long, ale przecież ZE miało też kolektor w wersji zakrzywionej...
i z tego co przeglądałem i czytałem Swapy na klze do 323F czy mx-3 to ludzie tam wcale ubytków mocy przez niego nie mają, wykresy widziałem 190-215km...a on przecież (ten zagięty) również ma większe kanały dolotowe, te kwadratowe
hamowałeś już na kolektorach nowych?
zmieniłeś ten kolektor dolotowy?
Wy tu gadacie o zmianie na kolektor long, ale przecież ZE miało też kolektor w wersji zakrzywionej...
i z tego co przeglądałem i czytałem Swapy na klze do 323F czy mx-3 to ludzie tam wcale ubytków mocy przez niego nie mają, wykresy widziałem 190-215km...a on przecież (ten zagięty) również ma większe kanały dolotowe, te kwadratowe
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mysle ze w przypadku klze podstawa to dobre strojenie i paliwo,ale nie miejsce by o tym dyskutowac
auto weeda jest piekne,brzmi bosko,czekam az zacznie rownie dobrze jezdzic
czytalem ze po wywaleniu przeplywki silnik zaczyna oddychac,moze tedy droga
ogolnie trzymam kciuki za efekt
auto weeda jest piekne,brzmi bosko,czekam az zacznie rownie dobrze jezdzic
czytalem ze po wywaleniu przeplywki silnik zaczyna oddychac,moze tedy droga
ogolnie trzymam kciuki za efekt

- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Jak to nie ja tam nie mialem zadnych problemow..
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
O tyle latwiej ze nie trzeba akumulatora przenosic do bagara ja wzielem ten z zakrzywionym bo myslalem ze to jakas skomplikowana operacja ale jak widzialem u Capazo to faktycznie nie jest to jakis duzy problem a w tych kolektorach chodzi o to ze zakrzywiony ma max moment obr zepchniety do dolu bo jest z automata a prosty u gory zreszta każdy kto ma ZE powinien to wiedziec
wiec zbedna moja wypowiedz to dla tych co nie wiedze a i z tego co czytalem na mx3.com to nie ma roznicy mocy miedzy prostym a zakrzywionym chodzi poprostu o to ze jeden ma mocniejsza gore a drugi duł pozdro 
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości