
Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
check. napisał(a):Jaki CR jest w seryjnym silniku ? Będzie odprężany silnik ?
10,8:1 . Czemu niby mialby byc odprezany?
weede napisał(a):dobrze ogarniętejeszcze wtryski i ogień
Moze jutro wyjedzie o własnych silach na seryjnych wtryskach niestety
Less roof, more fun


check. napisał(a):żeby zapłonów nie trzeba było mocno opóźniać? żeby nie było stuku puku ? żeby tłoki nie powiedziały pa pa ?
Mamy rok 2011 a nie 1990. Te problemu rozwiazuje sie troche inaczej niz kowalską podkładką pod głowicę czy kastrowaniem mocy silnika za pomoca nizszych tlokow
Swego czasu wklejalem link do artykułu na ten temat w dziale tuning – poszperaj, ten mit powinien juz w koncu zostac zapomniany
Less roof, more fun


...po dwóch dniach w garażu spędzonych... silnik odpalił (na rzie na seryjnych wtryskiwaczach i zupełnie seryjnych mapach). Nic się nie zmieliło, nic nie spaliło, wszystko działa. Cruising bez boost'a, na podciśnieniu z Niemcza na Jary również, poza niewielkimi kłębkami dymu z wypalającej się termoizolacji, żadnych przykrych niespodzianek nie przyniósł. Etap hardware'owy zakończyliśmy pełnym sukcesem, choć nie obyło się bez przeróbek i poprawek po BEGI (...) Czekamy na wtryskiwacze, potem tunejob i palnik
2.0 MZR-T Engine bay


Szczęśliwy właściciel skręca sobie zderzak

Poniżej widok na turbinę, która niestety w projekcie BEGI jest zupełnie niewidoczna.

Stay tuned
2.0 MZR-T Engine bay


Szczęśliwy właściciel skręca sobie zderzak

Poniżej widok na turbinę, która niestety w projekcie BEGI jest zupełnie niewidoczna.

Stay tuned
Ciekawy projekt

- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
loockas napisał(a):W temacie Pita widać, że MX już się toczy. Wtryski już na pokładzie?
5 minut po tym jak przyszly pocztą. Auto jest w trakcie strojenia.
Kevin9118 napisał(a):Ciekawy projekt![]()
Taki sobie prawdę mówiąc
weede napisał(a):czekam na finalne strojenie, kreski i oczywiście przewózke moich 4liter
Na razie jest mapa w wersji 2.0 w oczekiwaniu na 3.0. W miedzyczasie musze wymienic hamulce z przodu, stuningowac DV properfektu, ktory zastapil dziurawy od mistubishi i pomalowac pokrywe zaworów, bo ponoc pomaga w trzymani stabilnego AFRu przy pelnym bucie. Do gotowej fury jeszcze troche czasu niestety musi minac. Na chwile obecna tyłka nie urywa ale po jazdach rx'em na prawie 1 barze ciezko mi bedzie raczej sie zachwycac moim pierdnieciem motyla z turbinki w mx'ie

Less roof, more fun


wgraj Pitowi swoją mapę z mx to spokojnie będziesz go dalej objeżdzał 
uwiń się do wrocka
bo nie wiem czy zdołam bronić honoru emixa
(problemy czasowe)
Fiveopac napisał(a):Do gotowej fury jeszcze troche czasu niestety musi minac
uwiń się do wrocka
Barthez napisał(a):uwiń się do wrockabo nie wiem czy zdołam bronić honoru emixa
(problemy czasowe)
Dasz rade. Musisz. Trzymam za ciebei kciuki, nie zawiedz mnie mlody padawanie! Auto jest jeszcze zbyt ztryttrytkowane by jechac 400 km na upalanie na torze i wrocic o wlasnych silach. Pospiech nie jest dobrym doradcą a choroby wieku dziecięcego zawsze niestety wystepuja.
Less roof, more fun


Fiveopac"[quote="Fiveopac napisał(a):...tyłka nie urywa ale po jazdach rx'em na prawie 1 barze ciezko mi bedzie raczej sie zachwycac moim pierdnieciem motyla z turbinki w mx'ie
Nie ma katastrofy, MX-5 jedzie całkiem przyzwoicie
Pit napisał(a):Nie ma katastrofy, MX-5 jedzie całkiem przyzwoicieNie można porównywać tych samochodów. MX-5 jest cichociemnym, seryjnie wyglądającym, klimatyzowanym, wygodnym i cichutkim kąsaczem, podczas gdy pomysł na RX-7 jest diametralnie inny. Ma wściekle drzeć pysk, wyglądać jak krwiożerczy, nienasycony potwór i pożerać ofiarę rozszarpując w mig na członki żywcem!
Musze wybierac odzielne terminy strojenia aby nie pokrywaly sie z twoimi bo pozniej jeżdżę zdegustowany
A tymczasem....
Niecny plan:

Hamulce z przodu wymienione na nowe, zaciski elegancko pomalowane wiec czas na porządek pod maską

Na zywo faktura jest duzo łagodniejsza, na fotkach wyszla tak ostro.

I przymiarka jak gra z resztą:

A pokrywa zewnętrzna pokrywy zaworów bedzie z deka odjechana ale o tym pozniej
Less roof, more fun


Nie wiem jak to się stało, że dopiero wypatrzyłem ten temat 
Będę musiał pamiętać, żeby póki co nie stawać koło Ciebie na kresce
NC mi się zawsze podobały, uważam je za najładniejsze z serii MX-5, jednak wersja Roadster była poza moim budżetem no i w sumie seria trochę słabowita
A ten projekt bardzo mi się podoba – życzę powodzenia i czekam na wykres
Będę musiał pamiętać, żeby póki co nie stawać koło Ciebie na kresce
NC mi się zawsze podobały, uważam je za najładniejsze z serii MX-5, jednak wersja Roadster była poza moim budżetem no i w sumie seria trochę słabowita
A ten projekt bardzo mi się podoba – życzę powodzenia i czekam na wykres
Kiedy hamownia, po ogarnięciu wydechu (chyba, że zostaje obecny) czy na dniach się wybierasz?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Jeszcze troche. Jakos tak zupelnie przypadkiem jest juz 0,7 bara a to wymaga nowej rury dolotowej do kompresora. Obecna 2,75 cala jest za mala i przeplywka czyta za duze wartosci co prowadzi do wywalania check'a i oczywiscie zapobiega skutecznemu wystrojeniu powyzej 0,6 bara.
Less roof, more fun


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość