Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez sq2jul » 10 paź 2010, 13:30

ricardo881 napisał(a):Aha czyli mozna sobie pomażyć hehe dzieki za info pozdro ;)


Trzeba szukac w UK. Tam trafiaja sie graty z rozbiorek J-Specowych MX-6.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez lukster » 10 paź 2010, 13:55

te złączki dolotu mógłbyś w końcu pokupować w 1 kolorze sknero :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 10 paź 2010, 14:50

sq2jul napisał(a):Trzeba szukac w UK. Tam trafiaja sie graty z rozbiorek J-Specowych MX-6.


powodzenia :D
mieszkam w uk i wiem ze nie latwo ta skrzynie znalesc
po pierwsze nie wszyszystkie mx-6 j-spec mialy szpere
po drugie jak juz ktos ma ta skrzynie to na ogol wie ze jest ze szpera i krzyczy za nia tyle co za nowa szpere mfactory :|
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez weede » 10 paź 2010, 14:55

radekkm napisał(a):nowa szpere mfactory :|

A co lepsze?
Gdzieś tam czytałem, ze komuś ten mfactory sie krzaczył – chyba temu gościowi marco od kompresora.
Ile taka JDM ma spięcie?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez radekkm » 10 paź 2010, 17:11

mfactory to szpera helicalna,u mnie na azocie dawala rade
ale latalem tylko na Torco Racing Transmission Fluid i nowych lozyskach co zreszta rekomendowane przez mfactory
nie mam zadnego info na temat spiecia szpery j-spec
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Krystian69 » 10 paź 2010, 20:37

fajnie mruczy ci ta madzia <spoko> powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 18:39
Posty: 76
Skąd: Rawicz
Auto: Była Mazda Jest ? Foka 2 1,6 Ti-VCT 115km,2005r.

Postprzez weede » 15 paź 2010, 17:13

w wersji zlotowej na Piotrków:
Obrazek
Obrazek

dozobaczenia jutro <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez xXx » 15 paź 2010, 20:39

...ciekawe czy konkurencja z KL-ZE dopisze ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez loockas » 15 paź 2010, 22:00

Wygląda rewelacyjnie :)

Zatankuj, bo świeci już :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Rafał_ » 16 paź 2010, 21:16

Auto na żywo prezentuje się jeszcze fajniej. Szkoda, że tylko raz się ścigaliśmy, a wszystko przez ten samolot <rotfl> . Głowa do góry, następnym razem ty wygrasz :P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Bartg » 17 paź 2010, 22:07

Autko na żywo super, brzmienie powala ;) W połowie 1/4 otworzyłem sobie okno, żeby posłuchać <serduszka> Swoją drogą piękna sprawa, 2 wyścigi z czego jeden z KL-ZE, a drugi z Rexem FD <lol>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez weede » 17 paź 2010, 22:28

Kilka zdjęć ze zlotu (autorów nie spisywalem ale mam nadzieje, ze sie nie obraża)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz w kolejności hamulec lepszy i kolektor prosty ZE.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez People_Hate_Me » 18 paź 2010, 11:24

Weed dzwięk poprostu rozrywa głowę !! jak jechaliśmy w kolumnie to wiedziałem kiedy robić redukcje i wyprzedzać bo dzwięk niósł się 3-4 auta dalej!!
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Jacek176 » 18 paź 2010, 11:27

weede napisał(a):kolektor prosty ZE.

Rozumiem, że chodzi o ssący?
Jakiś gotowiec czy robiony na zamówienie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez weede » 18 paź 2010, 11:36

Jacek176 napisał(a):Rozumiem, że chodzi o ssący?
Jakiś gotowiec czy robiony na zamówienie?

tak tak ssacy, wymiana poprostu na ten:
Obrazek
Jestem przekonany, ze góra się przez to wzmocni przy wałkach kl-31. Tylko trzeba zmienić ślimak od przepustnicy na jakiś dużo mniejszy.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacek176 » 18 paź 2010, 13:28

A co to za kolektor? I czym się różni od twojego obecnego?
Bo ja w V-kach nie kumaty jestem <zawstydzony>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 18 paź 2010, 14:43

To oryginalny kolektor dolotowy od KL-ZE, to co ma Weed'e to bardziej Xedos 9 KL niż KL-ZE, kanały ten sam przekrój ale wcześniej troszkę inny...

Taki kolektor ma Jarek w swojej MX-3 KL-ZE, taki kolektor miałem ja w 323F BA KL-ZE...[


weede napisał(a):Jestem przekonany, ze góra się przez to wzmocni przy wałkach kl-31. Tylko trzeba zmienić ślimak od przepustnicy na jakiś dużo mniejszy.



Żebyś się nie zdziwił <faja>
Ostatnio edytowano 18 paź 2010, 14:50 przez xXx, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez weede » 18 paź 2010, 14:47

xXx napisał(a):Żebyś się nie zdziwił <faja>

widzialem ta rzezbe i costam juz wiem :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez xXx » 18 paź 2010, 14:53

Rzeźba to szlifowanie korpusu przepustnicy i śrub od pompy oraz wyginanie krućca od serwa... Tak robią wszyscy, u Jarka za to zrobione jest profi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez weede » 18 paź 2010, 14:59

xXx napisał(a):Rzeźba to szlifowanie korpusu przepustnicy i śrub od pompy oraz wyginanie krućca od serwa... Tak robią wszyscy, u Jarka za to zrobione jest profi :P

a slimak dorabiany, z k8 czy z civica?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy